Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
se on saamari perjantai... kuulemma pilluakin saa helposti, kun vaan osaa ottaa, mesessä neuvottiin tänään... hmm. tarttis varmaaan mennä Tampereen baareihin haeskeleen...
Viimeksi muokannut slam, 13.01.2006 0:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hihittelin tuossa juuri vanhoille musiikkivideoille, sellaisille, joita olen katsonut joskus kymmenen vuotta sitten. Nostalgian määrää!!
Ja sitten ahdistus... Olen Wanha ja aikaansaamaton; minne katosivat kaikki ne unelmat, teiniangsti??
Huoh. Mummo taitaa alkaa taas kutomaan sukkia.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Nyt tämä lähtee runq ja nuq. Toivottavasti kuume on laskenut aamuun mennessä.
Ps: McJanne, Pillu ei ole vitsi, se on vakava asia
slam kirjoitti:
Anna pimpulaa! Takamus esille, prkel!
Ei jaksa. Olen siis kuumeessa, sairas, you know. Toisekseen mun pimpula on aika kaukana sun tökkimisvälineestä
Mutta tässä se takamus:
Sannu kirjoitti:Pojat teillä on aina vaan pinppi mielessä...
Onko niin, että pilluhan se on aina mielessä..vielä hautaan mennessäkin?
Onhan täällä aika paljon naisia, joilla tuntuu muna tai paneminen olevan aika tiuhaan mielessä. Sitä paitsi naiset ovat yleensä seksistä kiinnostuneempi osapuoli, teidän ei vaan kuulu myöntää sitä.
Mulla on mielessä murha! Miksi verokortistakin on tehty näin vitun hankala ymmärtää, en osaa edes ääntää puolia noista sanoista! ...inkomstens förvärvande, förvärvsinkomstavdrag, underskottsgottgörelse jne. PRKL!