Vagabondo kirjoitti: 26.04.2017 12:362000+ pitää tarvittaessa pystyä puskemaan vuorokaudessa.James Potkukelkka kirjoitti: 26.04.2017 11:45Ellei sitten ole pakko ajaa 1000km putkeen yhdellä pissatauolla välissä.

Vagabondo kirjoitti: 26.04.2017 12:362000+ pitää tarvittaessa pystyä puskemaan vuorokaudessa.James Potkukelkka kirjoitti: 26.04.2017 11:45Ellei sitten ole pakko ajaa 1000km putkeen yhdellä pissatauolla välissä.
Kuten epäilinkin, niin tuo 5008:n Focalin hifisarja oli sitä tyypillistä edullista hifiä. Tarkka ja erotteleva, mutta kylmä, sävytön ja etäinen. Ei vastaa mun vaatimuksia, joten äänentoistolle olisi pakko tehdä jotain. Tää oli se viimeinen naula arkkuun, joka hautasi mun autokuumeen toistaiseksiVagabondo kirjoitti: 26.04.2017 11:25 Katselin jo, että myös tulevassa autossa on 6,5" kaiutinpaikat, joten kaiutinsarja pitäisi olla helppo siirtää. Jakosuotimien sijoittaminen voi toki vaatia hieman miettimistä. Automerkkien tarjoamat hifisarjatkin* on aina ihan surkeita, niin tuo on ihan kynnyskysymys auton vaihdolle.
*Tähän saa saman valmistajan kaiuttimet kuin minulla on nytkin, mutta kaiutinvalmistajan sivujen perusteella ne on halpismallia, joten en usko olevan suorituskyvyltään lähelläkään nykyisiäni. Täytyy toki käydä koekuuntelulla varmistamassa mielipide.
Mä luulen, että mun ikälopulla patongillani alkaa matkan pää häämöttää. Tosi ärsyttävää, en millään viitsisi alkaa mietiä tuollaistakaan hankintaa. Eli autokuumeelle olisi tarvetta, mutta jotenkin se ei vain käynnisty. Toivottavasti vanha ranskaleipä jaksaa vielä ainakin talven yli!Vagabondo kirjoitti: 25.10.2017 10:32Tää oli se viimeinen naula arkkuun, joka hautasi mun autokuumeen toistaiseksi![]()
Eo:n perusteella myönnän sinulle kultaisen hifistely-ansiomerkin tammenlehvilläVagabondo kirjoitti: 25.10.2017 10:32Kuten epäilinkin, niin tuo 5008:n Focalin hifisarja oli sitä tyypillistä edullista hifiä. Tarkka ja erotteleva, mutta kylmä, sävytön ja etäinen. Ei vastaa mun vaatimuksia, joten äänentoistolle olisi pakko tehdä jotain. Tää oli se viimeinen naula arkkuun, joka hautasi mun autokuumeen toistaiseksiVagabondo kirjoitti: 26.04.2017 11:25 Katselin jo, että myös tulevassa autossa on 6,5" kaiutinpaikat, joten kaiutinsarja pitäisi olla helppo siirtää. Jakosuotimien sijoittaminen voi toki vaatia hieman miettimistä. Automerkkien tarjoamat hifisarjatkin* on aina ihan surkeita, niin tuo on ihan kynnyskysymys auton vaihdolle.
*Tähän saa saman valmistajan kaiuttimet kuin minulla on nytkin, mutta kaiutinvalmistajan sivujen perusteella ne on halpismallia, joten en usko olevan suorituskyvyltään lähelläkään nykyisiäni. Täytyy toki käydä koekuuntelulla varmistamassa mielipide.![]()
Tota... Kiitoksia kaiketi. En oikein tiedä miten lausetta pitäisi tulkita.James Potkukelkka kirjoitti: 25.10.2017 15:37 Eo:n perusteella myönnän sinulle kultaisen hifistely-ansiomerkin tammenlehvillä![]()
Jos katsastussetä päättää, että perkele niin tuostahan tulee nykyisin ajokieltoa eikä vanha kunnon korjauskehotus.Vagabondo kirjoitti: 13.04.2018 11:48Tuulilasin vaihtoa harkitsen, kun kulunut lasi vähän heikentää näkyvyyttä vastavalossa, mutta en tiedä raaskinko.
Koskisiko noita uudempia autoja, joissa lasi on merkittävä koria kantava elementti. Ei ole katsastusmiehet vaihdosta edes vihjailleet vielä, vaikka lasi alareunasta halki koko matkalta. Lopputalvesta vaan tuli uusi kiveniskeymä ikävän keskelle, niin aloin miettimään koko lasin vaihtoa.Bluntly kirjoitti: 13.04.2018 11:52Jos katsastussetä päättää, että perkele niin tuostahan tulee nykyisin ajokieltoa eikä vanha kunnon korjauskehotus.Vagabondo kirjoitti: 13.04.2018 11:48Tuulilasin vaihtoa harkitsen, kun kulunut lasi vähän heikentää näkyvyyttä vastavalossa, mutta en tiedä raaskinko.
Totta. Ja onhan toi -98 Clio siinä mielessä helppo, että kaikki toimenpiteet voi tehdä itse. Ei tartte viedä mihinkään ryöstöhuoltoon. Toisaalta jos olis uudehko ajopeli, niin ei ehkä joutuis miettimään niin paljon, että mikä paikka seuraavaksi hajoaa ja mihin kohtaan auto jättää. Käytän ton nyt syksyllä leimassa ja kattelen sen jälkeen ajanko vielä talven yli sen kanssa.sivustahuutaja kirjoitti: 26.06.2018 19:29 ^ 150e on kuitenkin vähemmän kuin vuoden arvonalenema suurimmassa osassa autokantaa. Tai vähemmän kuin vuoden kasko.
Pakko päästä piikittelemään luotettavalle japanilaiselle tekniikalle. Noin 100km auton hankinnasta syttyi ensimmäinen varoitusvalo. Asian tutkiminen on edennyt hämmästyttävän hitaasti, kun merkkikorjaamolla ei ole aikoja eikä tarvittavia osia. Tällä hetkellä arvio kokonaiskustannuksista heiluu 5000 euron kieppeilläVagabondo kirjoitti: 25.07.2018 14:53Uusi auto on japanilaista tekniikkaa, niin sillä ei pääse ketjua jatkamaan.
Varaosanumeron perusteella akseli ja nimenomaan siitä puhuivat. Edellisessä runkoversiossa kehä oli kiinni akselissa.
Niinpä. Sitä minäkin olen tässä ihmetellyt... ja kiroillut.