Ruksaa oma suosikkisi näistä kahdestatoista "opetuslapsesta". He ovat kaikki lähes maksimaalisen mukavia ja tasavertaisia, mutta aina joku heistä on se paras!

MAALISARSKA
Kommentoin tätä jo tänään puhelimessa mutta kommentoin vielä: ei minulla ole vaikeuksia kävellä noiden em. kuormien kanssa. Minähän kuljen julkisilla (raitsikat, bussit ym.) ei siinä paljon tarvitse kävellä. Pysäkkien välit ovat kovin pienet.Gat kirjoitti: 25.03.2019 15:47 Homielta olen kuullut, että Stadinarska on livenä ihan järkevä tyyppi. Tapailette joskus, vaikkei vuosia suunniteltu minigolf toteutunut. Ai hitto, en tarkoita mitä irstaaseen mieleeni just pulpahti siitä sanasta... vaan minigolf.
En uskoisi Arskaa järkeväksi ainakaan kirjoitustensa perusteella. Vuodesta toiseen samaa tylsää vanhaa paskaa typerine kliseineen. Ilman sisältöä. Ei Arska loukkaa ihmisiä (kuten minä nytkin), mutta toisaalta ainakaan minä en jutuistaan mitään saa, ja kaikki muutkin täällä ovat kyllästyneitä.
Ehkä Arska on aidosti mielisairas?
Tai ehkä tuo on vain netin roolihahmo?
Niinhän minullakin, mutta sentään olen laajentanut aihepiirejä jo vuosia ja vuosia.
Arskalle kehoitus eikun kaksi... tai ei kehoitus vaan KÄSKY minulta sinun Herraltasi:
1.) Homien telkkarista ei kuuluman mukaan näy enää paljon paskaakaan kanavia. On joskus sanonut, että jospas Sinä tulisit taas kerran virittämään. Teepä se.
Kun kuitenkin kyse on ilmeisemmin siitä, että Homien digiboksi-putkiteevee-systeemistä vaan loppuvat digitalisoinnin myötä kanavat.. sano sinä sille sama mitä minä olen tolkuttanut puhelimessa: OSTAA UUDEN TELEVISION.
2.) Homiella on vaikeuksia kävellä Helsingin läpi raskaine divari-ja kirpputorikuormineen. Sinulla on kuulemma auto. Kuskaa Homieta joskus. Homie ei ole mulle sanonut, minusta tuo olisi vain luontaista "mukavuutta". Onneksi en asu sielläpäin.
KÄSKYJÄ NUO, älä vain poseeraa mukavaa, ole sellainen. (No joo, minä en ole Homieta livenä nähnytkään)
Muuten taidat olla umpihullu.
Kiitos Home TOSI MUKAVA, vastauksestasi. Olet tosi hyvä ja uskollinen kaveri! Hienoa!Homeboy65 kirjoitti: 25.03.2019 18:40Kommentoin tätä jo tänään puhelimessa mutta kommentoin vielä: ei minulla ole vaikeuksia kävellä noiden em. kuormien kanssa. Minähän kuljen julkisilla (raitsikat, bussit ym.) ei siinä paljon tarvitse kävellä. Pysäkkien välit ovat kovin pienet.Gat kirjoitti: 25.03.2019 15:47 Homielta olen kuullut, että Stadinarska on livenä ihan järkevä tyyppi. Tapailette joskus, vaikkei vuosia suunniteltu minigolf toteutunut. Ai hitto, en tarkoita mitä irstaaseen mieleeni just pulpahti siitä sanasta... vaan minigolf.
En uskoisi Arskaa järkeväksi ainakaan kirjoitustensa perusteella. Vuodesta toiseen samaa tylsää vanhaa paskaa typerine kliseineen. Ilman sisältöä. Ei Arska loukkaa ihmisiä (kuten minä nytkin), mutta toisaalta ainakaan minä en jutuistaan mitään saa, ja kaikki muutkin täällä ovat kyllästyneitä.
Ehkä Arska on aidosti mielisairas?
Tai ehkä tuo on vain netin roolihahmo?
Niinhän minullakin, mutta sentään olen laajentanut aihepiirejä jo vuosia ja vuosia.
Arskalle kehoitus eikun kaksi... tai ei kehoitus vaan KÄSKY minulta sinun Herraltasi:
1.) Homien telkkarista ei kuuluman mukaan näy enää paljon paskaakaan kanavia. On joskus sanonut, että jospas Sinä tulisit taas kerran virittämään. Teepä se.
Kun kuitenkin kyse on ilmeisemmin siitä, että Homien digiboksi-putkiteevee-systeemistä vaan loppuvat digitalisoinnin myötä kanavat.. sano sinä sille sama mitä minä olen tolkuttanut puhelimessa: OSTAA UUDEN TELEVISION.
2.) Homiella on vaikeuksia kävellä Helsingin läpi raskaine divari-ja kirpputorikuormineen. Sinulla on kuulemma auto. Kuskaa Homieta joskus. Homie ei ole mulle sanonut, minusta tuo olisi vain luontaista "mukavuutta". Onneksi en asu sielläpäin.
KÄSKYJÄ NUO, älä vain poseeraa mukavaa, ole sellainen. (No joo, minä en ole Homieta livenä nähnytkään)
Muuten taidat olla umpihullu.
Kyllä tuo TV:n viritys sopii jos Arskalle sopii. Perinteisesti palkkiona tarjoan Lemonissa jotain.
Ja vakuutan taas: Arska on oikeasti normaali, järkevä, mukava ihminen. Jonka ÄO on vielä faktisesti Gaussin käyrän paremmalla puolella.![]()
Parahin Toope-setä,Gat kirjoitti: 26.03.2019 13:29 Arska: Oletan että olet mielisairas kuten Nibakin. Tai todella pitkästyttävä parodia sellaisesta. En erota sun ja Niban juttuja toisistaan.
Mutta ok: Homiella on julkiset liikennevälineet, mutta säästää kävelemällä. Vaikka ajaisi julkisilla, ei jaksa kantaa kaikkia esim Historialehtiä.
Selkäreppua olen suositellut. Mutta sinulla kuulemma on auto. Mitä tehdä kaverina?
Ja käy nyt katsomassa Homien telkkaria josta kanavat loppuu. Ja sano sille että sen pitäisi ostaa uusi. 40-tuumainen ehkä riittäisi. Kevyt ja laatikossaankin voi kantaa kainalossaan keskustasta Haagaan.