Kommenteista Homielle tulee ihan surrealistisen sairas fiilis. Vinoutunutta väärinymmärrystä, ihan vierasta maailmanselityksestä. On kuin lukisi uskishihhulien tekstejä. Niiden ja Kitinän juttujen purkamiseen menisi elinikä, eikä se heitä muuttaisi. En jaksa.
Tsemppiä Homielle.
Minä taas vielä entistäkin vahvemmin koen, että en kuulu tälle planeetalle, ihmisten joukkoon siis vaikka muuten. Beam me up Scotty.
Ratkaisu, että minä olen meiltä ja muut on meidän grannista. Vetäkää vittu päähänne tai vetäkää alahuuli päänne yli ja nielaiskaa.
Paremmin ontopic:.
Oikein hyvä hallituspohja vaikuttaa tulevan.
Demarit purkamassa Sipilän hallituksen "köyhät kyykkyyn"-linjaa ja luultavastti"aktiivimalliikin" puretaan. Lehtijuttujen mukaan Demarit tympääntyi Elina Lepomäkeen, joka minun mielestäni onkin pahuuden ruumiillistuma. Keskustapuolue pitämässä maaseudun ja maakuntien puolta, vaikka sellainen on urbaanikitinäläisille itsestäänselvästi pilkan aihe. Kyllä parempi, ettei alkiolaisuudetta liian oikealle vetänyt Sipilä ole enää johdossa, toivon. Sitten Vihreät niiden arvojen takia. Samoin Vasemmistolliito osin samoine asioineen ja yhteiskuntakäsityksineen. (hei Listä tulee ministeri!

)Vain pakollinen RKP on turhake. Onneksi ei KD:_ta hallitukseen.
Miten se rahoitetana? No niinkuin ennenkin "punamullassa", kunhan rajoittavat oikeisto- ja juppi-urbaanitalouden ylilyöntejä. Talouselämä toimii silti.
Tunnustan, että en itse jaksanut äänestää. Persuja kai olisin äänestänyt. vaikka ei minun ääneni olisi tuonut tuhatta tai jotain isoimmasta puolueesta puuttuvaa.
Silti minusta parempi, etteivät Persut ole hallituksessa. Ovat kovin yhden asian puolue, ja talouslinjauksissaan liian talousliberalistinen.. Maamanmuuttokritiikkiään kannatan. Mutta sitäkin ajavat ehkä paremmin oppositiossa, saaden muut puolueet mukaan samoihin ratkaiusihin. Niinhän on jo käynyt, kunhan ovat keksivinään sen itse, eikä "tuhmalta" Halla-aholta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB