Jussi onnellisesti takana, Pride henkeä hönkäillen..
Mäkkäri joi jo homosiiderin, sitä maistamaan?
Missä homo-olut..
Jospa terskaisin nyt sitten sinun termilläsi tämän jutun ja vastaanMcJanne kirjoitti: 24.06.2019 13:39 Terskamaheppis. Vähän painaa juhannussima. Pe koko ilta Sannan leikkipuistossa, lauantaina koko päivä Irakin HopLopissa ja sunnuntaina koko päivä Korkeasaaressa.
Onneks nyt saa huilata torstaihin saakka, sitten onkin kymmenen päivän rypistys.
Kiitän Ronaldia hyvästäkin vastauksesta!McJanne kirjoitti: 25.06.2019 9:47Hinttapuliviikon kunniaksi luin LimaOksennuspostauksen.
Irakin HopLop on Roihupellossa sijaitseva ilmeisen etninen lasten leikkipaikka, erityisesti suosittelen pallomerta Adolf-hiirelle. Paskat ja kuset on jo valmiiksi lattialla, niin ei muuta kun pyörinään!
Olen töissä, lopputilin olen laskelmieni mukaan saanut kolmesti; mäkkärillä Kuopiossa koska nostin ravintelipäällikön rivelistä seinälle, Lujatalolta koska YT ja Parmalta koska YT (tosin oli tosiasiassa vaan siirtymispakko kauempana olevalle tehtaalle). Lopputilejä olen sitä vastoin ottanut useasti, suurimmat yksittäiset syyt liittyvät moraalis-eettisiin tekijöihin, jotka ovat niin vahvassa ristiriidassa arvojeni kanssa, että muodostivat kestämättömän moraalisen dilemman. Edellisen lopputilin otin, koska työmatka 1.5h suuntaansa ei sopinut (uus)perhekuvioihini ollenkaan.
Kesä on ollut ihan mukava, ei tarvetta haukkua. Värioksennuspaskakin menee tällä viikolla, mutta vain siitä syystä, että se ärsyttää isämmaam elämäm kova koululaisia. Ärsyttäspä myös vihervassari-taikaseinäjengiä myös, mutta ehkä se on sitten Tuskan Parahdus mikä uppoaa otollisesti sinne.
Kumpikin. Onhan tuo ollut varsinainen ihmiskoe ja biologinen ihme jo vuosikausia.So Hard kirjoitti: 28.06.2019 13:58 Poikuus ei ole kirjoitellut 4 päivään. Onkohan jäänyt nettilasku maksamatta vai mätäneekö jo saastaläjän keskellä.
Kunhan heikolla hapella. joka toinen päivä jaksan jotain pientä tehdä, kuten juuri laskuja ja vessan vetämistä. Tänään pitäisi käydä saunassa, vaikkei ole puhtaita vaatteita enkä jaksa pestä, ostaa tai siivota... Välillä itsevieroittaudun alkosta (koska meinasin taas kuolla krapulaan) , mutta lopulta tarvitsen "tasoittavia". Kohta ei auta kuin ryömiä ulos ja soitella ambulanssi. Junanraiteillekaan en jaksa.So Hard kirjoitti: 28.06.2019 13:58 Poikuus ei ole kirjoitellut 4 päivään. Onkohan jäänyt nettilasku maksamatta vai mätäneekö jo saastaläjän keskellä.
Rapajuoppo ei pysty koirasta huolta pitämään.
No ei. Ensin pitäisi saada katko aikaiseksi. Koiran otto noihin oloihin olisi rääkkäystä.
En jaksa. Kuten hieman lienen maininnut ja eniten Homielle, yllättäen minulta on loppunut kaikki motivaatio vanhempieni kuoltua, ja muutahan minulla ei enåå ollenkaan. Sellainen yleinen suuistumisen meininki minulla sitten, että ehkä siitä normaalimpi vielä selviäisi edes rahalla (ja niinhän olen tehnytkin), mutta kysymys onkin miksi. Onhan mulla toki maailma kuten muillakin, mutta olin niin tottunut että sitä jossain määrin jakaa läheisten kanssa.
Mä olen vain kotona makoillut unta saamatta, kunnes vähän helpottaa kunnes ahdistus taas iskee. Siis minä olen ollut vuositolkulla ellen koko ikäni lamaantunut ja ahdistunut ilman mitään juopotteluakaan.So Hard kirjoitti: 28.06.2019 15:02 Mitä sä oikein luulet katkon olevan? Kourakaupalla rauhoittavia yms. kunnes vieroitus on ohi. Eli käytännössä krapulan hoitoa enimmäkseen taju kankaalla tai niin pöllyää ettei haittaa.
Pelkäänpä, etten tuotakaan jaksa.So Hard kirjoitti: 28.06.2019 15:31 Tuolla menolla sinulla ei montaa kuukautta liene jäljellä. Kannattaa laittaa testamentti kuntoon, muuten kaikki menee valtiolle.
Koiran arvo on pienempi kuin gattiksen.So Hard kirjoitti: 28.06.2019 14:53 No ei. Ensin pitäisi saada katko aikaiseksi. Koiran otto noihin oloihin olisi rääkkäystä.
Paljon pitäisi tehdä talollekin ennen mitään koiraa, enkä sellaiseen yksin pysty, liian pitkällä nekin rauniot jo.sivustahuutaja kirjoitti: 28.06.2019 16:07 Koira on ihan arpalippu. Ehkä gattis innostuu pitämään siitä huolta ja saa siitä kaivattua seuraa. Tai sitten ei.
Eläinrääkkäys on väärin. Ei kukaan vastuullinen kasvattaja antaisi koiria tuollaisiin oloihin.sivustahuutaja kirjoitti: 28.06.2019 16:07Koiran arvo on pienempi kuin gattiksen.So Hard kirjoitti: 28.06.2019 14:53 No ei. Ensin pitäisi saada katko aikaiseksi. Koiran otto noihin oloihin olisi rääkkäystä.
En usko gattiksen pystyvän katkoon jos mitään halua siihen ei ole.
Koira on ihan arpalippu. Ehkä gattis innostuu pitämään siitä huolta ja saa siitä kaivattua seuraa. Tai sitten ei.
Minulta poistettiin keväällä yksi poskihammas. Tosin on joku geneettinen vika, jonka takia puuttuu kaksi pysyvää hammasta, eikä tuo maitohammas ole kestänyt oikein samalla tavalla. Paikka irtosi, eikä ainakaan julkisen puolen hammaslääkäri halunnut paikata sitä uudelleen. Katselin keinojuurien hintoja: 1400-2200 euroa yksi hammas Suomessa. (Ja ensin mainittu hinta on jokin kertatarjous pääkaupunkiseudulla, jolla yrittävät houkutella ihmisiä olemaan menemätttä Viroon korjauttamaan.)Gat kirjoitti: 28.06.2019 19:23 Katsoin muuten asken hampaitani kunnolla peilistä ja täytyy myöntää, että enimmäkseen mennyttä nekin. Toivoin, että olisivat vielä pelastettavissa, kuten niin monesti ennenkin. Nyt viivyttelin liian kauan.