Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bhven kirjoitti: 08.06.2020 17:28
Haemaeraemies kirjoitti: 08.06.2020 8:01 Samuel Jared Taylor

Nyt oli Bhven aika paska esitys, jopa ihan sinun mittarilla.
Voi vittu nyt taas. Oliko videossa jotain faktuaalisesti väärin, vai halusitko vain lyödä viestintuojaa?
En mä katso äärioikeisto paskaa, koska se on lähtökohtaisesti tehty äärioikeiston kyrvän imeskely mielessä. Linkkaa asia jonku ei - puolinatsin kertomana, niin voidaan jutella.

Ihan tosi väität ettei viestintuojan yhteyksillä ole vaikutusta viestin uskottavuuteen?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mulla meinasi tulla tuo kaveri mieleen, kun jossain näytettiin Tegnellin tiedotustilaisuutta. Ei kai uskoni Ruotsiin ole hiipumassa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Haemaeraemies kirjoitti: 09.06.2020 7:28
Bhven kirjoitti: 08.06.2020 17:28
Haemaeraemies kirjoitti: 08.06.2020 8:01 Samuel Jared Taylor

Nyt oli Bhven aika paska esitys, jopa ihan sinun mittarilla.
Voi vittu nyt taas. Oliko videossa jotain faktuaalisesti väärin, vai halusitko vain lyödä viestintuojaa?
En mä katso äärioikeisto paskaa, koska se on lähtökohtaisesti tehty äärioikeiston kyrvän imeskely mielessä. Linkkaa asia jonku ei - puolinatsin kertomana, niin voidaan jutella.
Mulla taas olisi Bhvenelle sama ehdotus, josta olen paasannut muillekin viimeaikoina: sen sijaan, että postaat propagandavideoita (tai copypasteat Halla-ahon agitaatiotekstejä) ilman mitään keskustelullisia avauksia, koeta artikuloida joku oma keskustelupointti asiasta, josta haluat palstalla keskustella. Minimissään voisit selittää, mikä ihailemassasi hengentuotteessa oli niin oivaltavaa ja miksi. Pelkkä äärioikeistopropagandan spämmääminen keskustelupalstalle on vain vastenmielistä.

Edit. Toki mun puolesta koko aihepiirin voisi jättää hommaforumille, mutta ehkä se olisi liikaa pyydetty.
Viimeksi muokannut urpiainen, 09.06.2020 10:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 08.06.2020 16:30 Jos olisin Kepun spin doctor, olisin mielummin ehdottanut esim. paikallisen sopimisen lisäämistä. Sillä olisi saanut yrittäjien ääniä. Tällä ehdotuksella ei mielestäni saa oikein kenenkään, vaikka ehdotus ehkä järkevä onkin. Paikallisella sopimisellakin saisi hallituksen nurin.
Taisin vasta illalla nähdä videopätkän puheesta, jossa Kulmuni ehdotuksensa teki. Eläkeiän korotus oli vain yksi kohta listassa. Ehkä tämä tukee minun tulkintaani? Voi käyttää neuvotteluissa tai hallituksesta lähtemisessä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Lapitii kirjoitti: 09.06.2020 3:58 Moi! Pitkästä aikaa täällä. Ja Gattaca näyttää olevan hengissä. Hyvä!
:napu:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 08.06.2020 16:30 Jos olisin Kepun spin doctor, olisin mielummin
Aika heikko esitys kepun spin doctoreilta myös tämä, että Kulmuni kerkesi jo julistaa jatkavansa viisikon jäsenenä, kepun ministeriryhmän johtajana ja kai vielä varapääministerinäkin, kunnes pienen yleisen ihmettelyn jälkeen tänään ilmoitettiin, että Vanhas-Masa ottaa kaikki nämä hommat. Mut toisaalta, koko kriisi kai rakentui just siitä, että kepulla ei ole tarjota Kulmunille hyvää spin doctoria. Ne olis tarvinnut ulkopuolista viestintäkonsulttia näihinkin päiviin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 09.06.2020 12:54
James Potkukelkka kirjoitti: 08.06.2020 16:30 Jos olisin Kepun spin doctor, olisin mielummin
Aika heikko esitys kepun spin doctoreilta myös tämä, että Kulmuni kerkesi jo julistaa jatkavansa viisikon jäsenenä, kepun ministeriryhmän johtajana ja kai vielä varapääministerinäkin, kunnes pienen yleisen ihmettelyn jälkeen tänään ilmoitettiin, että Vanhas-Masa ottaa kaikki nämä hommat. Mut toisaalta, koko kriisi kai rakentui just siitä, että kepulla ei ole tarjota Kulmunille hyvää spin doctoria. Ne olis tarvinnut ulkopuolista viestintäkonsulttia näihinkin päiviin.
Taisi käydä niin, että Matti-sedän velvollisuudentunto puoluetta kohtaan yllätti kaikki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kulmuni on nyt vaan pikkuisen tyhmä. Ei tässä muuhun voi päätyä.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 09.06.2020 12:54
James Potkukelkka kirjoitti: 08.06.2020 16:30 Jos olisin Kepun spin doctor, olisin mielummin
Aika heikko esitys kepun spin doctoreilta myös tämä, että Kulmuni kerkesi jo julistaa jatkavansa viisikon jäsenenä, kepun ministeriryhmän johtajana ja kai vielä varapääministerinäkin, kunnes pienen yleisen ihmettelyn jälkeen tänään ilmoitettiin, että Vanhas-Masa ottaa kaikki nämä hommat. Mut toisaalta, koko kriisi kai rakentui just siitä, että kepulla ei ole tarjota Kulmunille hyvää spin doctoria. Ne olis tarvinnut ulkopuolista viestintäkonsulttia näihinkin päiviin.
Mulle voi laittaa yv:tä. Hinta sopimuksen mukaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti: 09.06.2020 13:29 Kulmuni on nyt vaan pikkuisen tyhmä. Ei tässä muuhun voi päätyä.
En tiedä olenko koskaan ajatellut Katrista mitään kovin hyvää ammatillisesti. Mutta näkihän sen jo alusta asti, että tyttö on pj:nä ja ministerinä kuin peura ajovaloissa. Hänellä ei ole missään vaihessa ollut karismaa eikä sisältöä. Ei mitään sanoattavaa eikä mitään viestiä. Armoton latteusautomaatti ja puhuva pää. Mielestäni voi hyvällä omatunnolla sanoa, että virhe valinta puheenjohtajaksi alusta pitäen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Mitäs sisältöä tampereen likalla sitten on?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti: 09.06.2020 14:07 ^ Mitäs sisältöä tampereen likalla sitten on?
Ei mitään, mutta osaa puhua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 09.06.2020 14:09 Ei mitään, mutta osaa puhua.
Elämä on hankalaa, kun ei katso videomateriaalia poliitikoista.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 09.06.2020 13:31
urpiainen kirjoitti: 09.06.2020 12:54
James Potkukelkka kirjoitti: 08.06.2020 16:30 Jos olisin Kepun spin doctor, olisin mielummin
Aika heikko esitys kepun spin doctoreilta myös tämä, että Kulmuni kerkesi jo julistaa jatkavansa viisikon jäsenenä, kepun ministeriryhmän johtajana ja kai vielä varapääministerinäkin, kunnes pienen yleisen ihmettelyn jälkeen tänään ilmoitettiin, että Vanhas-Masa ottaa kaikki nämä hommat. Mut toisaalta, koko kriisi kai rakentui just siitä, että kepulla ei ole tarjota Kulmunille hyvää spin doctoria. Ne olis tarvinnut ulkopuolista viestintäkonsulttia näihinkin päiviin.
Mulle voi laittaa yv:tä. Hinta sopimuksen mukaan.
Kulmuni todella tarvitsee sua. Just opin, että tänään Kulmuni selittää, että ehdottaessaan eläkeiän nostoa hän ei toki tarkoittanut eläkeiän nostoa, vaan erilaisia tukitoimia siihen, että tosiasiallinen eläköitymisikä siirtyisi edes vähän lähemmäs virallista eläkeikää. Nythän suomalaiset jäivät erilaisille varhaiseläkkeille ennen kuin saavuttavat alimman varsinaisen eläkeiän. Tää on aika eri viesti.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^En ole nähnyt Kulmunin esitystä tukitoimista, mutta noistahan nyt on puhuttu ainakin viimeiset 30 vuotta. Eli todella erikoista nyt esittää keksineensä jotain uutta.

Esim. työterveyshuoltohan on olemassa pitkälti tuota varten. Erilaisia työkykyohjelmia on hyllymetreittäin.

Mutta en toki tarkoita, etteikö tuossa olisi kehittämisen varaa, mutta kyse on evoluutiosta eikä revoluutiosta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kulmuni ei vain taaskaan tiennyt mistä puhui.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vaikka pelkään mitä ideoita Vanhanen taas hiihtolenkillä saa, en voi olla tässä vaiheessa pitämättä siitä, että mies mitä ilmeisimmin aidosti vastoin tahtoaan velvollisuuden tunnosta ryhtyy kivireen vetoon ja kusitolpan hommaan. Hänellähän oli paras asema, johon poliitikko voi Suomessa päästä (jos nyt jätetään Sitran pomot ja muut palkintovirat pois).
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 09.06.2020 16:09 ^En ole nähnyt Kulmunin esitystä tukitoimista, mutta noistahan nyt on puhuttu ainakin viimeiset 30 vuotta. Eli todella erikoista nyt esittää keksineensä jotain uutta.

Esim. työterveyshuoltohan on olemassa pitkälti tuota varten. Erilaisia työkykyohjelmia on hyllymetreittäin.
Aika monella tarve hankkia fyrkkaa tipahtaa merkittävästi siinä kohtaa kun omat lapset ovat varmistetusti omillaan, eli lapsilla on perhe ja riittävästi työhistoriaa. Nykymaailmassa vanhemmat voivat siis huokaista helpotuksesta kun lapset ovat 30-40 iässsä. Tuossa kohtaa jengi alkaa sitten kelailla, että "jos meidän kulutustaso on X ja lapset eivät tule tarvitsemaan jelppiä, niin miksi me painetaan duunia kun voisi viettää vapaa-aikaa?". Toki työkyvyttömyyttäkin on, mutta aika moni vähentää duunin tekoa, koska pärjäävät vähemmällä. Tähän auttaa mielekkäämpi työelämä ja pienemmät tuet.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ano Turtiainen perusti uuden edus­kunta­ryhmän

No nyt on sellainen voimakaksikko, että julkilausumien taso tulee rikkomaan kaikki pohjat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Aika selvä mielenilmaus, ettei ole mitään mielenkiintoa palata persulaariin.
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Eiköhän tuo tollo hanki itselleen potkut koko edarista.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 09.06.2020 20:32 Ano Turtiainen perusti uuden edus­kunta­ryhmän

No nyt on sellainen voimakaksikko, että julkilausumien taso tulee rikkomaan kaikki pohjat.
Tolkun persut jättivät rasistisen puolueen. Halliksen natsiorkesterin tie on nyt tallattu loppuun. Hallis tippuu eduskunnasta ja Anon tolkun puolue nousee Sinisten rinnalle valtiomieskastiin. Näin on ministeriaudin takakontissa sovittu.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä nopeasti kielletään jos jossain jauhossa on 0,001% syöpäriski, mutta tämmöiselle oikeasti henkeen ja terveyteen kohdistuvalle uhalle ei mahdeta mitään.

Pelko valtasi idyllisen kaupungin­osan Espoossa
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Munatonta toimintaa kaikilta. Renkaiden puhkominen kerran vrk:ssa varmasti hoitaisi homman.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja