Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Bluntly
Kitisijä

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kieltämättä ikävää tällä kaudella kun joukkueet ei oikein voi nojata pääsylipputuloihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Maku jätti saumansa käyttämättä. Harmi, olisi ollut kiva nähdä ensimmäistä kertaa kotimainen faitteri oikein kunnon matseissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Olihan tämä jo Fight Nightin co-main event. Ei tuosta enää nousta kuin pay per viewiin. Mutta ei riitä Makwanilla taito eikä kunto tuolle tasolle. Tyyli on vähän sellaista sähläämistä, mutta ihan kiinnostavaa katsoa ja johtaa tapahtumiin. Veikkaan, että tuon takia aukesi paikka eilisenkin tasoiseen matsiin. UFC:ssahan voi pärjätä hyvin viihdyttävällä tyylillä, vaikka välillä tulisikin häviöitä. Nyt häviö tuli liian ponnetomalla esityksellä.
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 11.10.2020 9:37 Maku jätti saumansa käyttämättä. Harmi, olisi ollut kiva nähdä ensimmäistä kertaa kotimainen faitteri oikein kunnon matseissa.
Sai kauhean turpasaunan. Ei vain ole maailman huipulle tuosta. Ikävää, mutta totta.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti: 12.10.2020 0:17
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 11.10.2020 9:37 Maku jätti saumansa käyttämättä. Harmi, olisi ollut kiva nähdä ensimmäistä kertaa kotimainen faitteri oikein kunnon matseissa.
Sai kauhean turpasaunan. Ei vain ole maailman huipulle tuosta. Ikävää, mutta totta.
Ensimmäisten UFC-matsien nopeat tyrmäysvoitot kantoivat uraa hetken, mutta niiden jälkeen ei ole mitään merkittävää tapahtunut. Yhtään isompa voittoa ei ole koko uralla. Uhoamista senkin edestä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
So Hard
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 12.10.2020 9:26
So Hard kirjoitti: 12.10.2020 0:17
Ensimmäisten UFC-matsien nopeat tyrmäysvoitot kantoivat uraa hetken, mutta niiden jälkeen ei ole mitään merkittävää tapahtunut. Yhtään isompa voittoa ei ole koko uralla. Uhoamista senkin edestä.
Uhoaminen kai sinällään kuuluu lajiin. Mutta ei ole saumaa jos jokin ei isosti muutu.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä

^ Sen verran pitää Makwanille antaa tunnustusta, että hävisi pirun kovalle äijälle. Katsokaapa kenelle Barboza on hävinnyt ja miten.
https://en.wikipedia.org/wiki/Edson_Bar ... rts_record

Barboza on hyvä esimerkki ottelijasta, joka pääsee edelleen hyviin matseihin, vaikka recordissa on aika paljon tappioita viime vuosilta. Tuosta heruvat tienestit vaan eivät ole kummoisia tuolla tasolla. Homma on aikamoista kituuttamista, kunnes pääsee PPV matseihin tai fight nightien main eventtiin.
So Hard
Kitisijä

sivustahuutaja kirjoitti: 12.10.2020 10:44 ^ Sen verran pitää Makwanille antaa tunnustusta, että hävisi pirun kovalle äijälle. Katsokaapa kenelle Barboza on hävinnyt ja miten.
https://en.wikipedia.org/wiki/Edson_Bar ... rts_record

Barboza on hyvä esimerkki ottelijasta, joka pääsee edelleen hyviin matseihin, vaikka recordissa on aika paljon tappioita viime vuosilta. Tuosta heruvat tienestit vaan eivät ole kummoisia tuolla tasolla. Homma on aikamoista kituuttamista, kunnes pääsee PPV matseihin tai fight nightien main eventtiin.
Niin, hävisi kovalle äijälle, mutta ihan kauhealla turpasaunalla. Ei ole uholle mitään katetta.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä

^ Joo, yksikään erä ei ollut edes lähelläkään makun voittoa ja taisi toinen erä olla 10-8. Lisäksi Makwan oli kolmannen erän lopussa aivan lopussa, vaikka output ei matsin aikana ollut kummoinen. Eli kuntokin loppuu kesken jo kolmessa erässä. Main eventit ja mestaruusmatsit olisivat sitten 5 eräisiä.
Diddley Bow
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Potkupallo ei ole ollut mun juttu sitten junnuvuosien länskäriliigan ja mustavalkoisten kanava kakkosen lähetysten.

Pelistä en juuri mitään ymmärrä, mutta töllön kautta seurattuna, ja asiantuntevien kommentointien kera olen jonnin verran koukuttunut. Kanervan kausi päävalmentaja on tuonut jotain ihmeellistä jalkapalloon. Keihäänkärkenä nostaisin esiin Arajuuren. On kyllä sellanen esikuva tän hetken junnuille kun olla voi.
Who says you need to buy a guitar?
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On tuo Lukko hemmetin kovassa iskussa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin