Täs yks hyvä biisi joka tuo hymyn huulille

http://www.solargeneral.com/music/johnn ... Nigger.mp3
Ei saa olla ärripurri näin kauniina talvipäivänä.Bluntly kirjoitti:Positiivisuus on perseestä.
No voin laittaa, mut vain jos lupaat pohtia pelkästään mua.Vadim kirjoitti:Lettuja? Ei sattuis löytymään reseptiä? Voisin mussuttaa niitä päivällisjälkkäriksi ja pohtia samalla kaikkia ihquja kityneitoja.
Okei, lupaan.Nowaysis kirjoitti:No voin laittaa, mut vain jos lupaat pohtia pelkästään mua.Vadim kirjoitti:Lettuja? Ei sattuis löytymään reseptiä? Voisin mussuttaa niitä päivällisjälkkäriksi ja pohtia samalla kaikkia ihquja kityneitoja.
Ei kai lettuihin mitään reseptiä tarvitse?Vadim kirjoitti:Lettuja? Ei sattuis löytymään reseptiä?
Ihana Beddis! Sait mut nauramaan! En ois uskonu et siihen oisin sortunu tänä jumalan hylkäämänä päivänä!bedlam kirjoitti:kivaa ja ihanaa hampaat irvessä kirjotettuna
Voi ei. En tuon allekirjoituksen tuomaa kontrastia hoksannut yhtään...mutta toisaalta kyllähän pillun nuoleminenkin on ihanaa!Nowaysis kirjoitti:Ihana Beddis! Sait mut nauramaan! En ois uskonu et siihen oisin sortunu tänä jumalan hylkäämänä päivänä!bedlam kirjoitti:kivaa ja ihanaa hampaat irvessä kirjotettuna
Okei, mua huvitti tilanteessa myös selän takana parveilevat ihmiset(julkikone) ja se näkikö ne mahdollisesti sun sigua
Rami tuli vihdoin kaapista? Voi tätä onnen päivää!!mölli kirjoitti:YES löysin sen mpeen mitä olen homona etsinyt.