Ostin Budget sportista aloittelijoille tarkoitetun Wilsonin ”my first golf set” tyylisen setin. Eilen kävin kokeilemassa driverilla ja kohtuullisesti onnistui. Viime viikonloppuna suoritin green cardin.
Tuntuu nyt siltä, että kyllä tästä voisi jotain tulla. Siis että oppisi sen verran, että voisin harrastaa. Olen usuttanut vaimonkin kurssille, ovat menossa ensi kuussa Naantaliin tyttöjen kanssa (obs! tarkoittaa biologisia tyttäriämme).
Romanttisesti haaveilen, että voimme sitten eläkkeellä golffailla Espanjassa
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Aiheeseen etäisesti liittyen, näin puistossa tänään nuoren naisen aurinkoa ottamassa. Oli asettanut jalkansa auringonpalvojalle epätyypillisesti sellaiseen jooga? -asentoon, jota voisi kutsua sanoilla ronttonen levällään. Oli kuitenkin biksut päällä.
Me and my fellow Gray Men had a Gray Pride parade. Nobody noticed.
Tein myöhästymiskorvaushakemuksen VR:lle kesäkuun alussa junan hyydyttyä matkan puolivälissä asemalle, ja bussikuljetuksen myötä matkan viivästyttyä yli kaksi tuntia. Tästä piti VR:n sivun mukaan saada 50% alennus. Käsittelijän nyt kysyttyä sähköpostilla että pääsinkö perille ja mihin aikaan, kerroin miten matka jatkui ja VR palautti saman tien koko lipun hinnan.
Kävin kasvojen mikroneulauksessa. Se tuntui samalta kun tatuointi, mutta musteen sijaan ihoon hakattiin jotain seeriumia. Nyt näytän rippikouluikäiseltä. Seuraavaksi haluaisin botoxia (leukalihakseen).
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
exsu kirjoitti: 12.08.2021 14:31
Kävin kasvojen mikroneulauksessa. Se tuntui samalta kun tatuointi, mutta musteen sijaan ihoon hakattiin jotain seeriumia. Nyt näytän rippikouluikäiseltä. Seuraavaksi haluaisin botoxia (leukalihakseen).
Ai toi oikeasti vaikuttaa? Onko kyseessä muu kuin ohimenevä turvotus?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Mä en uskalla kokeilla mikroneulausta, vaikka tahtoisin. Mun iho muodostaa vähän turhan hanakasti aina arpea, joten pahimmillaan neulaus voisi saada mut näyttämään samalta kuin DeadPool ilman maskia.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Kävin viime talven sarjana. Eka talvi aikuisiällä kun ei tuntunut sille että naama ratkeaa.
Mulla on taipumus arpikudoksen liikakasvuun, jonka takia mm. reduktioplastia tehtiin mahdollisimman vähillä viilloilla. Mikroneulauksesta ei kyllä tullut mitään arpea.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kävin harjoittelemassa golf-lyöntejä ensin simulaattorissa ja myöhemmin kuplahallissa.
Simulaattorista en niin tykännyt, vaikka kyseessä onkin henkilöauton hintainen trackman 4. Antaahan se paljon dataa, mutta mun taitotaso on niin olematon, että en siitä hyödy enkä oikein ymmärräkkään. Jos en olisi niin äärimmäisen huono, tuosta olisi ehkä hyötyä..
Paljon mukavampaa oli lyödä kuplahallissa, näkee omin silmin, minne pallo lähtee.