Marinin hallitus 2019

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21429
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.08.2022 12:22 No nyt meni setämieheltä hermot
Buu, buu, buumeri, ota vähän iisimmin!

Get over it!

Naiset johtaa!

Ai niin, me tarvittas sulta fyrkkaa kun sä osaat tehdä tuottavia juttuja.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Minusta on tavattoman noloa, että pääministeri kännää ja heiluu joiden tyhjäpäisten missukoiden kanssa suuren osan vapaa-ajastaan. Ihan kuin joku juuri julkisuuteen noussut Big Brother -julkkis.

Alan epäillä, että Sanna on aika tyhmä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23525
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen naureskelin kun joku valitteli ettei Marinilta kysellä asiakysymyksiä vaan joku muu SDP:stä hoitaa nuo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16717
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti: 23.08.2022 12:39 Minusta on tavattoman noloa, että pääministeri kännää ja heiluu joiden tyhjäpäisten missukoiden kanssa suuren osan vapaa-ajastaan. Ihan kuin joku juuri julkisuuteen noussut Big Brother -julkkis.

Alan epäillä, että Sanna on aika tyhmä.
Mun mielestä mä kirjoitin tästä samasta teemasta heti ensimmäisessä tähän kohuun kirjoittamassani viestissä, jonka lähes Gat-henkisessä itsekorostustarpeessani postaan uudelleen tuohon alle.

Toisaalta mä kyllä uskon, että Marinilla on ihan riittävän aktiiviset ja päivittäiset yhteydet asiantuntijoihin yhteiskuntaelämän kaikilla saroilla, eli ei se nyt välttämättä mistään typeryydestä kerro, jos muutaman kerran vuodessa viettää aikaa myös muunlaisten henkilöiden kanssa. Vaikea sanoa, tuollainen bilettäminen kun ei koskaan ole kiehtonut minua, niin olen ehkä taipuvainen leimaamaan sellaisesta pitävät lähtökohtaisesti vähän typeriksi vähän kohtuuttomasti.

Tosin on tässä vielä se, että tavallaan tilanne on pahempi kuin juuri julkisuuteen nouseella BB-julkkiksella: ymmärsin, että nämä Marinin bilekaverit ovat suurelta osin itse sellaisia some-julkkiksia, jotka saavat elantonsa some-näkyvyydestään. Marinin kanssa bailaaminen, ja sen tuleminen julkiseksi, on varmaan heidän omissa taloudellisissa intresseissään. Ettei Marin näyttäisi tässä vähän hyväksikäytetyltä hölmöltä myös tässä mielessä?
urpiainen kirjoitti: 18.08.2022 10:11 Aika suuresti fanittamani Johanna Vuorelma kerkesi jo kirjoittamaan tästä aika oivaltavasti, että asialla on suurta yhteiskunnallista jos ei merkittävyyttä niin ainakin kiinnostavuutta siinä mielessä, että paljastaa jotain suurta muutosta suomalaisen vallan verkostoissa, siis siinä, keillä on suora ja epäformaali yhteys poliittisen vallan huipulle.

Luulen, että sellainen 70-lukulainen karikatyyri vuorineuvosten kanssa metsästävästä (ja ryyppäävästä) pääministeristä on ollut tavallaan perinteisesti tosi. Nyt keski-ikäiset miehet ovat ihmeissään, kun pääsy pääministerin lähelle on jengillä, joka näyttäytyy heille (meille) vieraana, vaikeasti ymmärrettävänä ja luoksepääsemättömänä. (Toki Kekkonenkin piti lastenkutsujaan, mutta asetelma oli silti erilainen). Edes normaalit kulttuurin portinvartijat eivät pääse määrittämään, ketkä ovat kulttuurin saralla sellaisia kansallisia merkkihenkilöitä, joilla on oikeus patsastella pääministerin lähipiirissä.

Voi olla jotenkin kuvaavaa, että kun kepulainen kulttuuriministeri haluaa Loirille valtiollisia hautajaisia, niin Marin bilettää erilaisten somevaikuttajien kanssa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Todellinen uhri Sannan biletysvimmassa on miehensä Markus Räikkönen. Mahtaa vituttaa tukea siippaansa, joka kuitenkin enempivähempi tarkoitushakuisesti rällästää menemään kuin Woodstockissa konsanaan. Alan kallistua tulkinnassani siihen, että Sannalla on jäänyt nuoruus välistä ja paljon asioita kokematta. Nyt kun on statusta ja ovia auki, hän ei vaan voi vastustaa kiusausta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21429
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 23.08.2022 12:50 Tosin on tässä vielä se, että tavallaan tilanne on pahempi kuin juuri julkisuuteen nouseella BB-julkkiksella: ymmärsin, että nämä Marinin bilekaverit ovat suurelta osin itse sellaisia some-julkkiksia, jotka saavat elantonsa some-näkyvyydestään. Marinin kanssa bailaaminen, ja sen tuleminen julkiseksi, on varmaan heidän omissa taloudellisissa intresseissään. Ettei Marin näyttäisi tässä vähän hyväksikäytetyltä hölmöltä myös tässä mielessä?
Influenssereilla on varmaan keinoja saada hitusen fyrkkaa nopeasti, mutta jos mitään ei oikein voi isosti julkasita, niin se iso raha tulee hillotolppien ja hankintojen myötä.

Kaarina Hazardillehan maksettiin 50.000! euroa tämmöisestä paskasta:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/efa4 ... 54afd31c79

Lainsäädäntötyössä "avustavina" avustajina on jotain kämppiksen vanhoja panoja, palkka 6k/kk.

Jos olet nähnyt Sannan pöllyissä, niin ensi talvena joku Veikkauksen järjestö tilaa sinulta some-kampanjan.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16717
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.08.2022 12:53Alan kallistua tulkinnassani siihen, että Sannalla on jäänyt nuoruus välistä ja paljon asioita kokematta. Nyt kun on statusta ja ovia auki, hän ei vaan voi vastustaa kiusausta.
Keittiöpsykologisointi on aina kutsuvaa, enkä voi sanoa, ettenkö tuntisi vetoa samanlaiseen tulkintaan. Vaikka ehkä mä ajattelen enemmän niin, että kyseessä ei ole niinkään kiusauksen vastustamisen epäonnistuminen, vaan pikemminkin sen imartelevuus, että cooleimmat in-piirit hyväksyvät jäseneksi ja keskushenkilöksi. Sen verran boomeri sitten olen, että minusta on SH:n tapaan aika huolestuttavaa, jos pääministeri kokee tällaiset missisomepiirit korkeimman statuksen tavoiteltavaksi viiteryhmäksi, joilta hakea hyväksyntää. Ja traagista tässä sitten on, jos kyse tosiaan olisi pääministerin hyväksynnän tarpeesta, jota nämä hömppäjulkkikset sitten käyttävät taloudellisesti hyväkseen omassa somepohjaisessa bisneksessään. Mutta ehkä olen liian kyyninen tässä.
Todellinen uhri Sannan biletysvimmassa on miehensä Markus Räikkönen. Mahtaa vituttaa tukea siippaansa, joka kuitenkin enempivähempi tarkoitushakuisesti rällästää menemään kuin Woodstockissa konsanaan.
Tää taas kuulostaa jotenkin tosi tunkkaisen patriarkaaliselta. Naisen rajoja rikkova aktiivisuus loukkaa miehen kunniaa. Huivi päähän ja keittiöön.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.08.2022 12:53 Todellinen uhri Sannan biletysvimmassa on miehensä Markus Räikkönen. Mahtaa vituttaa tukea siippaansa, joka kuitenkin enempivähempi tarkoitushakuisesti rällästää menemään kuin Woodstockissa konsanaan. Alan kallistua tulkinnassani siihen, että Sannalla on jäänyt nuoruus välistä ja paljon asioita kokematta. Nyt kun on statusta ja ovia auki, hän ei vaan voi vastustaa kiusausta.
Avioliittonsa on vain kaveripohjalla eli kulissia. Ei toki siippa noin totaalitossu voisi olla. Sannahan on täys sateenkaarityyppi ja tykkää siitä älämölöjengistä.
Ettei ole muka nähnyt huumeita! Jauhojengi-huutokin videoilla!
Mutta toimittajien täytyy olla tosi tarkkana että on pitävät todisteet. Tottakai S kiistää.
Erityisesti vaan ihmetyttää nuo S:n puolustajat. Miten niitä sokeita tyhmiä puolustajia voi olla niin paljon! Onko suomen ennestäänkin kiltti suvakkikansa tullut täysin uskottomaksi ja bilejauhoälämölötyypeiksi ja sateenkaareiksi? Ei voi millään ymmärtää.

ELO
Viimeksi muokannut Stadinarska, 23.08.2022 13:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25732
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Nyt on kovat bileet tiedossa!


Pitää varmaan ottaa alkuviikko vapaaksi
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 23.08.2022 13:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 23.08.2022 13:09 Tää taas kuulostaa jotenkin tosi tunkkaisen patriarkaaliselta. Naisen rajoja rikkova aktiivisuus loukkaa miehen kunniaa. Huivi päähän ja keittiöön.
Mietis nyt. Sanna on taas kerran osin itseaiheutetun somebilemyrkyn keskellä. Mitään ei ole oppinut. Markus ja lähipiriinsä hoitaa lasta koko lailla kokonaan työnsä ohella ja sitten pitäisi emäntää tukea ja lohduttaa. Ei mene tasan nallekarkit. Kyllä minua Markuksena ainakin vituttaisi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16717
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.08.2022 13:18
urpiainen kirjoitti: 23.08.2022 13:09 Tää taas kuulostaa jotenkin tosi tunkkaisen patriarkaaliselta. Naisen rajoja rikkova aktiivisuus loukkaa miehen kunniaa. Huivi päähän ja keittiöön.
Mietis nyt.
Mietis ite! Mulla on vastaansanomaton argumentti: miesasiamies Stadinarska lainasi hyväksyvästi sun viestisi!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21429
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 23.08.2022 13:09 Vaikka ehkä mä ajattelen enemmän niin, että kyseessä ei ole niinkään kiusauksen vastustamisen epäonnistuminen, vaan pikemminkin sen imartelevuus, että cooleimmat in-piirit hyväksyvät jäseneksi ja keskushenkilöksi.
Eikös nää kaikki ole aika lailla c-tason julkkiksia? Marin on itse a-luokan stara ja voisi valita seurakseen ketä tahansa.

Muissa a-luokan julkkiksissa on vaan se vika, että he eivät yleensä julmetusti örvellä. Tai mistä minä tiedän. Tälläinen käsitys minulla vaan on, koska maailma on muuttunut. Pinnalla pysyminen on kovaa duunia ja ördäys ei enää ole se juttu. Jotenkin en näe Joalin Laukamaata vialuttelamssa tissejä, vaikka kutsun olisi saanutkin.
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 23.08.2022 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25732
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^Guilt by association!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21429
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kuva
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2841
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.08.2022 11:44
sivustahuutaja kirjoitti: 23.08.2022 10:28 Aika selkee kuva piirtyy jauhojengistä. Mielenkiintoinen viikko edessä.
No nyt löytyi journalistinen pääpotti!
Minusta ketju vähän lässähti loppua kohti. Ylilaudan tapaan hehkutettiin, että nyt autististinyymietsivät ovat saaneet aikaan jotain ebin. Tuloksena oli kuvaa kuinka Marinin julkkisystävät käyttäytyivät keskenään päissään arveluttavasti Kesärannassa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25732
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Pitäiskö Seiskan alkaa ilmestyä päivittäin?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21429
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^ Olihan toi nyt tosi hyvä nyymeiltä. Jos PM pitää otsa kurtussa erillisen tiedotustilaisuuden, niin vaikea siitä on paremmaksikaan pistää. Ero olisi sitten puhdas laudatur.

Mitään uutta ei ketjussa kuitenkaan ole ollut aamun jälkeen, joten yöllä talteen imutetuista sometilien sisällöistä ei ilmeisesti ole löytynyt muuta yhtä mehukasta.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16717
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vähän mua kyllä naurattaa, että just eilisessä Hesarissa oli juttua Sipoossa olleista kotibileistä, joissa jotkut vieraista olivat saaneet juhlien järjestäjän tukalaan asemaan käyttäytymällä huonosti. Paikallisen nuorisotalon ohjaaja muistutti naiiveja nuoria:
Hesari kirjoitti:"Varoitetaan aina nuoria, että olkaa varovaisia kotibileiden kanssa. Jos levittää niistä tietoa niin sinne saattaa tulla tuntematonta väkeä.” Juuri näin oli lauantaina käynyt. Paikalle oli tullut Rantasen mukaan tuntemattomia nuoria ja juhlat olivat ”eskaloituneet”.
Ihan sympaattista, että nuoriso-ohjaajan ohjeet vanhempien talon varovaisesta käytöstä ovat täydellisen relevantteja myös pääministerille. Vaikka ehkä Marin tunsi nämä missit entuudestaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25732
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vaikka tätä hommaa miten päin pyörittelisi, niin kyllä lopputulos on, että jotain häikkää Marinin kellotapulissa on.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25732
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 23.08.2022 13:50 Vähän mua kyllä naurattaa, että just eilisessä Hesarissa oli juttua Sipoossa olleista kotibileistä, joissa jotkut vieraista olivat saaneet juhlien järjestäjän tukalaan asemaan käyttäytymällä huonosti. Paikallisen nuorisotalon ohjaaja muistutti naiiveja nuoria:
Hesari kirjoitti:"Varoitetaan aina nuoria, että olkaa varovaisia kotibileiden kanssa. Jos levittää niistä tietoa niin sinne saattaa tulla tuntematonta väkeä.” Juuri näin oli lauantaina käynyt. Paikalle oli tullut Rantasen mukaan tuntemattomia nuoria ja juhlat olivat ”eskaloituneet”.
Ihan sympaattista, että nuoriso-ohjaajan ohjeet vanhempien talon varovaisesta käytöstä ovat täydellisen relevantteja myös pääministerille. Vaikka ehkä Marin tunsi nämä missit entuudestaan.
:D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21429
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 23.08.2022 13:50 Ihan sympaattista, että nuoriso-ohjaajan ohjeet vanhempien talon varovaisesta käytöstä ovat täydellisen relevantteja myös pääministerille. Vaikka ehkä Marin tunsi nämä missit entuudestaan.
Eikös Sanna väittänyt, että tulijat oli ilmoitettu etukäteen? Ei siinä remmissä silloin ketään tuntematonta ole.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21429
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

sivustahuutaja kirjoitti: 23.08.2022 13:47 ^^ Olihan toi nyt tosi hyvä nyymeiltä. Jos PM pitää otsa kurtussa erillisen tiedotustilaisuuden, niin vaikea siitä on paremmaksikaan pistää. Ero olisi sitten puhdas laudatur.
Lisähuomautus: kuvaa ei oltu julkaistu missään lehdessä ennen kuin Sanna myönsi sen olevan aito.

Nyymit pesivät iltapäivälehdet.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2841
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Stadinarska kirjoitti: 23.08.2022 13:12 Avioliittonsa on vain kaveripohjalla eli kulissia.
...
Erityisesti vaan ihmetyttää nuo S:n puolustajat. Miten niitä sokeita tyhmiä puolustajia voi olla niin paljon! Onko suomen ennestäänkin kiltti suvakkikansa tullut täysin uskottomaksi ja bilejauhoälämölötyypeiksi ja sateenkaareiksi? Ei voi millään ymmärtää.
ELO
Et nyt ole oikein mukava. Eikö pitäisi olla sateenkaareja ja kaikkea mukavaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 23.08.2022 13:21Mulla on vastaansanomaton argumentti: miesasiamies Stadinarska lainasi hyväksyvästi sun viestisi!
Kuuluuko hän jauhojengiin? Onkohan tuo jo vuodettu medialle (meinasin muuten kirjoittaa lehdistölle, mutta sehän lakkasi joskus keskiajalla jo). Täytyy varmuuden vuoksi pitää tiedotustilaisuus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16717
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Marinin hallitus 2019

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.08.2022 14:12
urpiainen kirjoitti: 23.08.2022 13:21Mulla on vastaansanomaton argumentti: miesasiamies Stadinarska lainasi hyväksyvästi sun viestisi!
Kuuluuko hän jauhojengiin? Onkohan tuo jo vuodettu medialle (meinasin muuten kirjoittaa lehdistölle, mutta sehän lakkasi joskus keskiajalla jo). Täytyy varmuuden vuoksi pitää tiedotustilaisuus.
Kuulosti siltä, että sun täytyy nyt välittömästi pitää tiedostustilaisuus.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."