Homeboy65 kirjoitti: 18.07.2023 12:23
Olen (depis) ruvennut käyttämään erästä reseptivapaata rauhoittavaa lääkettä, en muista nyt nimeä.
Voin kertoa puolestasi, se on jotain valerianaa.Tavalllaan kiinnostaisi onko sillä jotain vaikutusta rauhoittumiseen. Depikseen se ei auta, vuosituhansia jo kokeiltu.
liukuu kuin veltto penis avaruusalus vitun isolla momentilla avaruudessa
So Hard kirjoitti: 18.07.2023 16:43
Mene nyt aikuinen ihminen jumalauta lääkäriin hakemaan sellainen lääkitys joka auttaakin ko. vaivaan.
Yritän nyt ainakin alkuun tuolla lääkkeellä. Ei ole Valerian, en muista nimeä...
Se ei ole lääke, ja se voi hyvin olla valerianaa jollain eri nimellä, jos on tarkoitettu rauhoittavaksi. Voi olla myös mäkikuismaa, jos joku on suositellut depikseen.
Mutta Kristus-Perkele: et edes tiedä mitä otat depikseen, mutta se on olevinaan parempi kuin lääkärillä käynti.
liukuu kuin veltto penis avaruusalus vitun isolla momentilla avaruudessa
Homeboy65 kirjoitti: 18.07.2023 18:15
Yritän nyt ainakin alkuun tuolla lääkkeellä. Ei ole Valerian, en muista nimeä...
Mä tiedän, että sä et tykkää käydä lääkärissä, mutta sä et pääse depiksestä eroon ellet käy hakemassa oikeita lääkkeitä. Olisko sulla jotain kaveria joka vois pakottaa sut lääkäriin, jos et itse saa itseäs sinne potkittua?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Mä tiedän, että sä et tykkää käydä lääkärissä, mutta sä et pääse depiksestä eroon ellet käy hakemassa oikeita lääkkeitä. Olisko sulla jotain kaveria joka vois pakottaa sut lääkäriin, jos et itse saa itseäs sinne potkittua?
Homie on itse kertonut täällä, että pelkää lääkäriin menoa. Luonnollisesti aivan järjetöntä, mutta niinhän ne pelkotilat 99%:sti on.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Homie on itse kertonut täällä, että pelkää lääkäriin menoa. Luonnollisesti aivan järjetöntä, mutta niinhän ne pelkotilat 99%:sti on.
Juu, siihen viittasin, mutta yritin kohteliaasti olla sanomatta sitä ääneen, ettei siitä tulisi paineita.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Keikalle huomenna. Pelle Miljoona Cafe Ursulassa kello 20.00. Ilmaiskeikka mutta tietysti siellä pitää tilata jotain. Ei minulla ole mitään vastaan. *surprise*
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix