Vuosi oli 84 tai 83. Olin Lappajärven tulivuorirockissa. Bändeistä muistan Hanoi Rocksin ja sitten oli joku "suoraan englannista" never hööd, muita bändejä en muista. Tästä nevö hööd -bändistä muistan, että pojat hienosti tekivät kitarastaan peeniksen soolon aikana.
Mutta asiaan. Yksityiskohdat ovat kadonneet Aleksandrian kirjaston palossa. En muista miten kohtasimme, mutta muistan, että tanssilavan (s.o. discothequen lattian) vieressä penkillä imuuttelimme kiihkeästi. Mitään muuta muistikuvaa ko. neidistä ei ole, kait katosi sitten hyvin pian..
Alkoholilla oli osuutta asiaan.
Ensisuudelma
-
- Kitisijä
Ensisuudelma
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
Re: Ensisuudelma
Hampaat yhteen kolahdellen selvinpäin (!!) opiskelijakämpässä itseäni jonkin verran vanhemman teekkarin kanssa. Esitin tietysti kaiken tietävää ja kokenutta (varmasti erinomaisin tuloksin) ja pelkäsin koko ajan, että ten jotain niin väärin, että jään kiinni ensikertalaisuudestani. Samalla kaavalla meni neitsyys myös muissakin asioissa, saman henkilön kanssa (ei samana päivänä). Ollaan edelleen kavereita, mutta ei pussailla. Palastin asian oikean tolan hänelle ehkä about 8 vuotta myöhemmin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ihan piece of Kake Randelin.
-
- Kitisijä
Tämäkään keskustelu ei ole aikoinaan lähtenyt tulille.
Jos ei lasketa jotain pullonpyöritystä,
Varmaan joku joka tuli 2000-luvun alkupuolilla baarista mukaan (ei panemista, kai sitä muuten vain voi tulla mukaan.)
Jos ei lasketa jotain pullonpyöritystä,
Varmaan joku joka tuli 2000-luvun alkupuolilla baarista mukaan (ei panemista, kai sitä muuten vain voi tulla mukaan.)
-
- Kitinän uhri
Ensisuudelma 14-vuotiaana siskon kaverin kanssa (mies), joka oli juuri täyttänyt 18v. Hän ei tiennyt mun ikää, luuli 16-vuotiaaksi. Vähän myöhemmin aloitettiin ihan seurustelemaankin ja miehen kanssa meni seuraavat 7,5 vuotta.
Hyvä suutelija, hyvä muussakin kanssakäymisessä. Mut armoton pettämään joten sai kenkää.
Hyvä suutelija, hyvä muussakin kanssakäymisessä. Mut armoton pettämään joten sai kenkää.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
-
- Kitisijä
Opiskelijana pullonpyörityksessä. Kotibileet olivat tytön luona, johon olin ihastunut. En päässyt suutelemaan
-
- Kitisijä
Mutta ketjun otsikosta päätellen kuitenkin suutelit joitain toista?nokkaelain kirjoitti: ↑31.08.2024 21:58 Opiskelijana pullonpyörityksessä. Kotibileet olivat tytön luona, johon olin ihastunut. En päässyt suutelemaan
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
Ei voi muistaa. Luultavasti huomattavasti vanhempana kuin ketjun keskiarvo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mä olin varmaan kännissä. Ei voi muistaa mikä oli ensimmäinen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.