Muutan myös ruoan paskaksi.

Muutan myös ruoan paskaksi.
Mä tiedän.Homeboy65 kirjoitti: 26.03.2024 18:32 Yritän nyt pitää vähintään kaksi viikkoa nenänvalkaisua. En tiedä onnistunko.
No voi sitä 2 viikkoa selvitä tiskaamatta.
Tekoälyä pitää olla, niin olemme kehityksen kärjessä!sivustahuutaja kirjoitti: 27.03.2024 8:33 ^ Minä voin olla toiminnanjohtaja, ole sinä järjestön ylilääkäri. Laitan hakemuksen veikkaukselle. Tehdään videoita tik tokkiin 50k kappale. Ja kotisivut, ne pitää olla.
Tiskaaminen joskus onnistuu ilman alkoa, siivoaminen ei.
Siinäpä onkin aika iso itserefelektion paikka, siivoaminen kun on maailman tavallisimpia toimintoja.
Tiedän. (aksioma)
2 viikkoa taisi kestää yhden vuorokauden. Toisaalta tiskeillä ei ollut osuutta asiaan.
Voisin nyt vääntää jotain rautalangasta mutta en jaksa.So Hard kirjoitti: 28.03.2024 11:23 No, jos ollaan rehellisiä, onhan se melkoinen asia jos haluaisi olla ilman alkoholia 14 vuorokautta ja onnistuu vajaan yhden. Turha tulla kertomaan sen jälkeen ettei ole alkoholisti.
Mutta toisaalta taas, syrjäytymisen ja elämänlaadun kannalta tuskin on kauhean merkityksellistä valkaisetko nenää 2 viikkoa vai et.
Tarkkaan ottaen Homien itselleen asettama tavoite oli pidempi, määritti vain omaksi vähimmäisrajakseen tuon ainakin 14 vuorokautta. Sitä melkoisempi asia toki.So Hard kirjoitti: 28.03.2024 11:23 No, jos ollaan rehellisiä, onhan se melkoinen asia jos haluaisi olla ilman alkoholia 14 vuorokautta ja onnistuu vajaan yhden.
Juu, mutta mistäpä sitä tuurijuoppo osais edellisenä päivänä arvata seuraavan päivän pakottavaa tarvetta ryypätä.urpiainen kirjoitti: 28.03.2024 11:53Tarkkaan ottaen Homien itselleen asettama tavoite oli pidempi, määritti vain omaksi vähimmäisrajakseen tuon ainakin 14 vuorokautta. Sitä melkoisempi asia toki.So Hard kirjoitti: 28.03.2024 11:23 No, jos ollaan rehellisiä, onhan se melkoinen asia jos haluaisi olla ilman alkoholia 14 vuorokautta ja onnistuu vajaan yhden.
Onko sinulla usein paljonkin tiskiä? Et siis tiskaa päivittäin, vaan kerrytät astioita vuoreksi? Vai syntyykö tiskivuori yhdessä päivässä? Monta pulloa keskaria kuluu tiskaamiseen?Homeboy65 kirjoitti: 30.03.2024 16:35 Nenänvalkaisun kolmas päivä. Onnistuuko tiskaaminen tänään ilman alkoa, en tiedä.![]()
Keski-ikäinen sinkkumies ei varmaan tiskaa päivittäin. Itse ainakin pesen astiat semipuhtaaksi ja käytän uudelleen. On tavallaan ongelmallista, kun sitten astianpesukoneeseen kertyy oikeasti jossain määrin likaisia astioita esipesun jälkeen.Kreitsu kirjoitti: 30.03.2024 18:02 Onko sinulla usein paljonkin tiskiä? Et siis tiskaa päivittäin, vaan kerrytät astioita vuoreksi? Vai syntyykö tiskivuori yhdessä päivässä? Monta pulloa keskaria kuluu tiskaamiseen?
Tämä ei ole vittuilua, vaan aidosti mietin. Meillä on astianpesukone, mutta silloin kun ei ollut, minulla oli tapana tiskata astiat syötyäni tai viimeistään illalla kaikki. Toki ymmärrän, etteivät kaikki näin toimi. Minua itseäni vain etoisi joku tiskiläjä lavuaarissa tai mikä pahempaa - likaisia astioita ympäri kämppää. Helpompi tiskatakin, jos tekee sen asap sotkemisen jälkeen.
Itselläni on diagnosoitu yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Sitä "tervettä ocd":ta on että roskien pitä olla järjestyksessä roskiksessa, Nuorempana häiritsi pienemmätkin yksityiskohdat ja yo-kylän juuri rempatussa asunnossa päädyin mm. hiemomaan alkuperäiseksi jätetyn pöydän epäsiistin reunan viistoksi. Välillä tuntui, että eri tilanteita pahentaneet jutut kaatuisivat päälle, ja siis sekin että olen "ocd-päissäni" aiheuttanut jotain vahinkoa.Kreitsu kirjoitti: 01.04.2024 8:42 Ei ole tarkoitus vähätellä sun mahdollista OCD:ta, mutta itseä väsyttää monien hyvinkin suppea käsitys siitä liittyen just johonkin siivoamiseen.
Astioita ei ole kovin paljon joten tiskiäkään ei kerry kovin paljon. Tiskaan ehkä 2-3 kertaa kuukaudessa. Aika usein vaan huuhtelen lautasen jolloin sen saa aika puhtaaksi. Joskus tiskaaminen onnistuu ilman alkoa.Kreitsu kirjoitti: 30.03.2024 18:02Onko sinulla usein paljonkin tiskiä? Et siis tiskaa päivittäin, vaan kerrytät astioita vuoreksi? Vai syntyykö tiskivuori yhdessä päivässä? Monta pulloa keskaria kuluu tiskaamiseen?Homeboy65 kirjoitti: 30.03.2024 16:35 Nenänvalkaisun kolmas päivä. Onnistuuko tiskaaminen tänään ilman alkoa, en tiedä.![]()
Tämä ei ole vittuilua, vaan aidosti mietin. Meillä on astianpesukone, mutta silloin kun ei ollut, minulla oli tapana tiskata astiat syötyäni tai viimeistään illalla kaikki. Toki ymmärrän, etteivät kaikki näin toimi. Minua itseäni vain etoisi joku tiskiläjä lavuaarissa tai mikä pahempaa - likaisia astioita ympäri kämppää. Helpompi tiskatakin, jos tekee sen asap sotkemisen jälkeen.