Punttisali

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Bhven
Kitisijä

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bhven »

A pure hydrocarbon atmosphere is a rocketeer's dream. No need for fuel, only oxidizers.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bluntly
Kitisijä

Harvinaisen hyvä video aiheesta.

Bluntly
Kitisijä

11:00 eteenpäin talousdataa.

Bluntly
Kitisijä

James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kokeilin leuanvetoa ensimmäisen kerran sitten peruskoulun.
Huono uutinen: piti käyttää kevennystä
Hyvä uutinen: kädet edelleen liikkuvat

Voisi ottaa tavoitteeksi, että saa yhden leuanvedon tehtyä raakana.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.08.2024 8:37 Voisi ottaa tavoitteeksi, että saa yhden leuanvedon tehtyä raakana.
Vetelet ylätaljaa kerran viikossa kuukauden, niin menee. Kokeiles kumpi on sulle helpompaa, myötä- vai vastaote. Tsemii Espoon karhulle :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Erikoista, että lapsena sain vedettyä lähes 10 leukaa, vaikka en ollut missään määrin urheilullinen. Tietysti siinä auttoi, että BMI oli selvästi alle 20.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

James Potkukelkka kirjoitti: 29.08.2024 9:34 Erikoista, että lapsena sain vedettyä lähes 10 leukaa, vaikka en ollut missään määrin urheilullinen. Tietysti siinä auttoi, että BMI oli selvästi alle 20.
Äijä on luonnostaan vahva. Saatana, mesikämmen!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bhven
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.08.2024 9:34 Erikoista, että lapsena sain vedettyä lähes 10 leukaa, vaikka en ollut missään määrin urheilullinen. Tietysti siinä auttoi, että BMI oli selvästi alle 20.
Prosessi kertoi täällä joskus, että jaksoi lapsena vetää leukoja kyllästymiseen asti. Eli siis jotain kymmeniä tai satoja. Lapsella varmaan hermoston signaalit toimivat paremmin ennen kuin aikuisena sitten käyttämättömyyttä lakkaavat toimimasta.

Itsellä oli noin 30 vuotta sitten tapana tehdä 50 vanhan liiton vatsarutistusliikettä joka ilta. Testasin sitten vuoden päästä kuinka monta menee putkeen. Lopetin kyllästymiseen reilun parinsadan toiston jälkeen.

How the Body Builds Incredible Strength Without Getting Bigger
Institute of Human Anatomy
A pure hydrocarbon atmosphere is a rocketeer's dream. No need for fuel, only oxidizers.
James Potkukelkka
Kitisijä

Bhven kirjoitti: 29.08.2024 11:03
Prosessi kertoi täällä joskus, että jaksoi lapsena vetää leukoja kyllästymiseen asti. Eli siis jotain kymmeniä tai satoja. Lapsella varmaan hermoston signaalit toimivat paremmin ennen kuin aikuisena sitten käyttämättömyyttä lakkaavat toimimasta.
Voi olla noinkin, mutta varmasti osuutensa silläkin, että Kekkosen aikaan lapset olivat yleensä laihoja ja esim. minä olin varsinainen luuviulu.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Kokeilin pitkästä aikaa, kun olkapäähänkään ei satu, penkkiä käsipainoilla. Kaksi sarjaa 37,5kg:llä tuli. On ne raskaita tehdä.
KKK
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja KKK »

En pystynyt treenaan lainkaan kun hoidot oli päällä. Sapuska nousi kurkkuun ponnistellessa, kipuja, väsymystä, lihasvoima tiessään.

Nyt sädehoidoista on kolmisen kk, sytot ja muut myrkyt lopetettiin toimimattomina. Oon päässyt taas "hevoisen selkään". Käyn noin koko kropan kerran viikossa ja teen joko supersarjoina tai toistot muuten vaan failureen - eli ihan harmpaat irvessä ja tosissani eikä mitään "heiluttelen jalkoja, lasken toistoja ja selaan facebookia sarjatauoilla". Kiinnitän erityisä huomiota energiamääriin ja protskun saantiin. Syöminen on tosi vaikeaa, kun pienennetty vatsa ei kertakaikkaan vedä sellaisia määriä mitä tarvitaan ja sekä mikä alas saadaan ei imeydy täysimääräisesti, koska haimasta pätkäisty puolet pois. Leuanvedossa ja dipissä on päässyt lisäpainoihin käsiksi, jälkimmäisessä helposti 10 toistoa 20kg limpun kanssa. Kroppa voisi olla tietty kuivempikin mutta jos tässä nyt keväällä saa terveenä olla, ehkä innostunut kiristämään itseni kesäkuntoon. Vaikka onhan se narsistista ja vähän dorkaa... mutta vittu soikoon, minä olen ansainnut raskaalla työllä oikeuden nauttia kehostani. Pidän kertakaikkiaan siitä tunteesta kun kroppa tekee mitää pyydetään ja tuntuu jäntevältä ja pystyvältä. Ja kun tietää mikä on fiilis, ku kuihtui hetkessä 105 > 80 kg, mitään ei jaksanut ja housut tippui jalasta ni onko se ihme että nykytilanne tuntuu aivan helvetin hyvältä.

Pari päivää sitten ajatteln kokeilla mawea träppitangolla - olen pitkäraajainen ja perus-mawe rikkoo alaselän. 182.5 kg tuli kolmonen (oma paino 93kg ja ikää 50++). Eikä ollut edes mitenkään "all-out" eli kakshuntilla ykkönen olis ihan realistinen. Mut pitkät palautukset täytyy pitää koipien kanssa, sykkeet takoo muuten pitkälle päälle 90% maksimista. Sitten kun alkaa huipata tai tulla huonovointisuutta täytyy treeni jättää kesken.

Pieni askel ihmiskunnalle, suuri minulle. Eli "ei tässä vielä kuolleita olla, haista sinä syöpä vittu!" Näutitaan niin kauan kuin voidaan.
Amazing shit happens!