Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
James Potkukelkka
Kitisijä

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Pitkä lento?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.10.2024 15:41 Pitkä lento?
Nyt on pitkä, kun ei voi painella Venäjän ilmatilaan. Meno tais olla about 11h, paluu 13h. Finski lentää suoraan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
James Potkukelkka
Kitisijä

Vesper kirjoitti: 07.10.2024 10:15
James Potkukelkka kirjoitti: 06.10.2024 15:41 Pitkä lento?
Nyt on pitkä, kun ei voi painella Venäjän ilmatilaan. Meno tais olla about 11h, paluu 13h. Finski lentää suoraan.
Huh huh.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kävin Liverpoolissa 4pv matkalla to-su, mukaan sisältyi Beatles Mystery tour ja Anfield stadion kierros, torstain harjoittelun jälkeen pr-la kaksi pubikierrosta, paikallisen oppaan Royal sociatyn oluttietäjä Timin opastuksella, reissunhinnaksi alle tonni, matkakuluinen. Cavern pubissa käännähdimme. Nukuimme Maccartneyn baarin yläkerran hotellissa, vieressä ei ollut bordellia mutta o4 auki ollut Cocktail? baari

(Arto Nyberg kierros maksaa 1400€)
Pyyhin Netikettiin..
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikoksi kanarialle sikailemaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kreetalle 26.4.25 alkaen viikoksi. All inclusive versio perheen kanssa. Täytyy yrittää myös liikkua, ettei paisu liikaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Ke Nizzaan, paluu su.

Sää näyttää erinomaiselta :]

https://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/ranska/nizza
James Potkukelkka
Kitisijä

KOne ylibuukattu. Täytyy mennä ajoissa. Mua ei saada ulos. Seuratkaa tilannehuonetta!
James Potkukelkka
Kitisijä

James Potkukelkka kirjoitti: 08.08.2018 11:21 Ai niin. Nizza on kyllä välillä niin gay, että naurattaa. Esim. maksullisella rannalla, jossa olimme, oli pariskunta naamat kiristettynä samixisissa ihkuissa olkihattuissa ja valkoisissa puvuissa kahden puudelin kanssa drinksulla ja Promenade des Anglaisilla tuli vastaan lenkkeiijä vaaleanpunaisessa uurretussa juoksuasussa.
Nyt ei ollut :(

En tiedä, onko mennyt pois muodista, vai oliko ajankohta vain väärä. Sen sijaan kommunisteja oli vapun takia liikkeellä. Sirppi ja vasarakin nähtiin mielenosoituksessa :shock:

20af0eea-5d58-479d-855a-292e8a2748b7.jpeg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huolestuttava tilanne, ei yhtään matkaa varattuna. Minne mä menisin?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
James Potkukelkka
Kitisijä

Vesper kirjoitti: 15.05.2025 7:54 Huolestuttava tilanne, ei yhtään matkaa varattuna. Minne mä menisin?!
Nizza on kiva. Tuu mukaan Elton Johnin, Paul Allenin (r.i.p.), Rothschildien, mun ja muiden seuraan!
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti: 15.05.2025 7:54 Huolestuttava tilanne, ei yhtään matkaa varattuna. Minne mä menisin?!
Aina voi mennä italiaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti: 15.05.2025 10:21
Aina voi mennä italiaan.
Kaikki tiet vievät Roomaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.