Marraskuu 2024
-
- Kitisijä
Re: Marraskuu 2024
Ei päästykään vielä valkaisemaan. Hammaskiveä nyt poistettiin.
Musta tehdään peroksidiblondi, eli 35% vetyperoksidilla valkaisu ja vaikutusta tehostetaan laserilla. Halutessaan voi vielä jatkaa kotivalkaisulla. Katsotaan nyt ensin, mitä tuo hammashoitajan tekemä tekee.
Musta tehdään peroksidiblondi, eli 35% vetyperoksidilla valkaisu ja vaikutusta tehostetaan laserilla. Halutessaan voi vielä jatkaa kotivalkaisulla. Katsotaan nyt ensin, mitä tuo hammashoitajan tekemä tekee.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
-
- Kitisijä
Firman pikkujoulut. Ei oikein nappais.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Olen jo etukäteen sijoittanut Epassi-rahoja hammashoitoon. Yllättäen julkinnen puoli hoiti homman loppuun asti. On kyllä kaksi pysyvää hammasta, joita ei ikinä tullut, ja maitohampaat on poistettu sittemmin. Mietin mitä rahoilla tekisi, valkaisu? Mutta toisen etuhanpaan kuori on sopivan keltaista väriä, mutta vähän epämuotoinen. Harjoittelija aikoinaan jyrsi viereistä hammasta, kysyi vähän väliä "oikeaa" hammaslääkäriä apuun.James Potkukelkka kirjoitti: 28.11.2024 12:29 Vaihdan etuhampaiden kaksi kruunua, niin samalla voi vaihtaa hampaiden väriä.
Eli hu valkaisuun. Katson siten kuinka monta kertaa valkaistaan. Sitten uudet kruunut sen jälkeen. En nyt varmastikaan aivan äärimmäisen luonnottoman valkoista laita.
liukuu kuin veltto penis avaruusalus vitun isolla momentilla avaruudessa
-
- Kitisijä
Otin la influenssa- ja koronapiikit. Kyllä nyt mukavaa, kun 5G yhteys toimii ilman sim-korttia!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
-
- Kitisijä
Tuohon vielä verenluovutus ja euro Pelastusarmeijalle, niin Jeesuskin olis kateellinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Olen pari kertaa ollut golf-kurssilla Keran hallilla. Ekan kerran jälkeen ajatukseni oli, että menee varmaan huonommaksi. Oli niin paljon korjattavaa että veikkasin, että kun yritän muuttaa, niin huonommaksi menee. Aluksi niin tuntui käyvänkin, kun kävin tunnin jälkeen yksin hakkaamassa.
Nyt kuitenkin olo varovaisen toiveikas.
Mähän olen liikunnallisesti hyvin lahjaton.
Golf kun on valkoisten setämiesten laji, niin siinä on monenlaisia hilavitkuttimia. Tämä Trackman on hieno.
https://golfroom.eu/products/trackman-4 ... MEQAvD_BwE
Tätä olen muutaman kerran kokeillut ja näyttää lyönnin hienosti. Pystyy määrittämään tarkasti, miten lyönti tapahtuu, mihin kohtaan mailaa pallo osuu jne. Hintaluokka on 35€/tunti tällä leveysasteella ja pituuspiirillä.
Trackmannilla näkee missä vika on, mutta niin hieno se ei ole, että se osaisi sanoa, mitä pitää tehdä vian korjaamiseksi. Golfissa sama vika voi syntyä monella eri mekanismilla. Eli ihmisvalmentajaa tarvitaan. Varmasti kehitys kuitenkin kehittyy ja jossain vaiheessa kone osaa tuonkin vaiheen tehdä.
Nyt kuitenkin olo varovaisen toiveikas.
Mähän olen liikunnallisesti hyvin lahjaton.
Golf kun on valkoisten setämiesten laji, niin siinä on monenlaisia hilavitkuttimia. Tämä Trackman on hieno.
https://golfroom.eu/products/trackman-4 ... MEQAvD_BwE
Tätä olen muutaman kerran kokeillut ja näyttää lyönnin hienosti. Pystyy määrittämään tarkasti, miten lyönti tapahtuu, mihin kohtaan mailaa pallo osuu jne. Hintaluokka on 35€/tunti tällä leveysasteella ja pituuspiirillä.
Trackmannilla näkee missä vika on, mutta niin hieno se ei ole, että se osaisi sanoa, mitä pitää tehdä vian korjaamiseksi. Golfissa sama vika voi syntyä monella eri mekanismilla. Eli ihmisvalmentajaa tarvitaan. Varmasti kehitys kuitenkin kehittyy ja jossain vaiheessa kone osaa tuonkin vaiheen tehdä.
-
- Kitisijä
Golflyönnin olemus on se, että kun korjaat yhden virheen, aiheutat samalla kymmenen uutta virhettä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
^Muistuttaa moottorin viritystä. Jos virityksen jälkeen teho ei ole laskenut enempää kuin 10%, voidaan viritys katsoa onnistuneeksi.
-
- Kitisijä
Tänään vetyperoksidia ja laseria. Ostin vielä kymmenen kerran kotivalkaisusetin mukaan.James Potkukelkka kirjoitti: 29.11.2024 9:51 Ei päästykään vielä valkaisemaan. Hammaskiveä nyt poistettiin.
Harmillisesti kahvia ei vuo juoda 48 tuntiin hammashoitajan tekemän valkaisun jälkeen ja 24h kotivalkaisun jälkeen

-
- Kitisijä
Sytytin sulle tsemppikynttilän adventtikynttilöiden viereen. Ihminen pystyy mihin tahansa, muista!James Potkukelkka kirjoitti: 11.12.2024 11:27 Harmillisesti kahvia ei vuo juoda 48 tuntiin hammashoitajan tekemän valkaisun jälkeen ja 24h kotivalkaisun jälkeen![]()
-
- Kitisijä
Kyllä mä ajattelisin, että James ei ole mikään lammas, joka alistuu moiseen rajoittavaan määräilyyn, vaan vapaa toimija joka luo omat sääntönsä. Viimeistään parin tunnin kuluttua menee kahvia normaaliin malliin.Ylermi Ylihankala kirjoitti: 11.12.2024 15:08Sytytin sulle tsemppikynttilän adventtikynttilöiden viereen. Ihminen pystyy mihin tahansa, muista!James Potkukelkka kirjoitti: 11.12.2024 11:27 Harmillisesti kahvia ei vuo juoda 48 tuntiin hammashoitajan tekemän valkaisun jälkeen ja 24h kotivalkaisun jälkeen![]()
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Olen kurissa ja herran nuhteessa ja pidättäydyin aamukahvista