Homeboy65 kirjoitti: 22.06.2025 14:32
Röpöttämistä viime perjantaina.
Tarkoitus oli olla juhannus lähes selvin päin, mutta ostin kuitenkin viinitonkan etten joisi muitten juotavia. Perjantaina meni siis noin kaksi pulloa viiniä ja kaksi tölkkiä karhua. Edelliset kaksi viikkoa olin nollalinjalla ja kun loma alkaa, olisi taas tarkoitus olla selvin päin ne neljä viikkkoa.
liukuu kuin veltto penis avaruusalus vitun isolla momentilla avaruudessa
Homeboy65 kirjoitti: 26.06.2025 12:38
Lykkäsin siivoamista mutta röpötin eilen. Harmittaa kun unohdin
Tarviiko nykyään röpöttää suihkunkin takia?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Homeboy65 kirjoitti: 26.06.2025 12:44
Ei suihkun takia.
Aa, mä ihmettelin kun kommentoit suihkussa käyntiä kuin se olisi joku merkittävä unohdus jota ei olisi voinut paikata esim. tänä aamuna heti kun herää tai suunnilleen ihan koska vaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
Homeboy65 kirjoitti: 26.06.2025 12:44
Ei suihkun takia.
Aa, mä ihmettelin kun kommentoit suihkussa käyntiä kuin se olisi joku merkittävä unohdus jota ei olisi voinut paikata esim. tänä aamuna heti kun herää tai suunnilleen ihan koska vaan.
On se sillä lailla merkittävä että ihottuman takia periaatteeni on mennä suihkuun joka päivä ja voidella (Ceralan) ko. ihottumaa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Homeboy65 kirjoitti: 26.06.2025 12:55
On se sillä lailla merkittävä että ihottuman takia periaatteeni on mennä suihkuun joka päivä ja voidella (Ceralan) ko. ihottumaa.
Maaginen tiedonpalanen joka selittää alkuperäistä kommenttia. Nyt mä ymmärrän mitä tarkoitit alunperin
Homeboy65 kirjoitti: 26.06.2025 12:55
Maaginen tiedonpalanen joka selittää alkuperäistä kommenttia. Nyt mä ymmärrän mitä tarkoitit alunperin
Mä taas en oikein meinaa ymmärtää. Siis terveyssyistä olisi tärkeää suihkutella ja rasvalla joka päivä, mutta röpöttäminen saa unohtamaan terveydenhoidon? Ja alkoholinkäyttö ei aiheuta ongelmia?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
urpiainen kirjoitti: 26.06.2025 13:18
Mä taas en oikein meinaa ymmärtää. Siis terveyssyistä olisi tärkeää suihkutella ja rasvalla joka päivä, mutta röpöttäminen saa unohtamaan terveydenhoidon? Ja alkoholinkäyttö ei aiheuta ongelmia?
Toihan sit on ihan eri asia. Mä ihmettelin että eikö suihkuun voi mennä kuin kännissä, mutta oivalsin tulkinneeni väärin.