Platon oli kreikkalainen. Päättele siitä.
Status-päivitys
-
- Kitisijä
Re: Status-päivitys
-
- Kitisijä
Ristiriidat voivat olla seurausta ihmisen vajavaisuudesta ymmärtää, ei itse ilmoituksen ongelmasta
-
- Kitisijä
Ei mikään.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitisijä
Ketjun aloitusviestin (on jo aika tehdä uutta tilastoa kitisijäkunnasta) aikaan pojat olivat pääasiassa sinkkuja (siis tosiaan pojat, hyvät kun korvantaukset olivat kuivuneet; koitin kysyä chatgpt:ltä korvantauksista, mutta se ei ymmärtänyt ollenkaan näin hienovaraista eroa vedestä.) Tytyöillä oli pääasiassa monia pitkiä seurustelusteita takana.
Olen toki atomisen playboyn vastakohta, kun en ole seurustellut vielä lähes viisikymppisenäkään. Hiukan ihmettelen, miten ihmiset ylipäätään tapaavat kumppaninsa. Useimmilla ystävilläni on ollut pari tai yksi vakavaa suhdetta. Yhdellä kaverillani oli kyllä erojen jälkeen AMOK-juoksu päällä ennen kuin vahingossa saattioi yhden naisen raskaaksi.
Olen toki atomisen playboyn vastakohta, kun en ole seurustellut vielä lähes viisikymppisenäkään. Hiukan ihmettelen, miten ihmiset ylipäätään tapaavat kumppaninsa. Useimmilla ystävilläni on ollut pari tai yksi vakavaa suhdetta. Yhdellä kaverillani oli kyllä erojen jälkeen AMOK-juoksu päällä ennen kuin vahingossa saattioi yhden naisen raskaaksi.
liukuu kuin veltto penis avaruusalus vitun isolla momentilla avaruudessa