Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bluntly
Kitisijä

Re: Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni ajaa itselleni jenkkisiilin.

Sanotaanko, että hyvä yritys. Toki kun keskeltä puuttuu kaikki niin odotuksetkaan ei olleet kovat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mobilpay ryhmät. Viikonloppu neljän hengen kaveriporukalla. Jokainen laittoi sisään ryhmään, mitä maksoi yhteisiä kuluja ja lopuksi Mobilpay tasaa tilit automaattisesti.

Voi myös laittaa jos jokin kulu koskee esim vain kolmea neljästä.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hei boomer, se on MobilePay!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
James Potkukelkka
Kitisijä

Vesper kirjoitti: 13.08.2025 16:26 Hei boomer, se on MobilePay!
Housuissas on!
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ei ku siellä on Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
James Potkukelkka
Kitisijä

Voi veljet!
James Potkukelkka
Kitisijä

Työpaikan porukan kanssa joogassa. Oli aivan mielenkiintoinen kokemus. Kuulemma oli Hatha-joogaa.
Oli raskaampaa kuin luulin.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kävin ensimmäistä kertaa Kino Tapiolassa. Kyllähän tämä sympaattisuudessa päihittää nuo isot megasalit mennen tullen. Aulan viinibaari on ihan tunnelmallinen ja se että viinin saa mukaan saliin oli mukava lisä.

Kun nyt tälläiseen kultturilliseen hipsteröintiin sortui, niin pitihän sitä myös ensimmäistä kertaa ottaa tuntumaa oransseihin viineihin, kun hesarin mukaan ovat kovin trendikkäitä. Oniric Sotaterra oli yllättävän omenainen kokemus. Vähän kuin olisi jotain normandialaista suodattamatonta siideriä, josta vain hiilihapot poistettu, nauttinut. Ei tässä kuitenkaan nyt niin kivoja vivahteikkaita makuja ollut, että viitsisin tästä maksaa parikymppiä pullosta Alkossa: https://www.alko.fi/tuotteet/578987/Oni ... erra-2020/
Kuriositeettina menee, mutta tuossa hintaluokassa puna- ja valkoviinit tarjoaa minusta enemmän rahalle vastinetta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
James Potkukelkka
Kitisijä

En nyt ehkä ihan elämäni ensimmäistä kertaa, mutta varmaan ensimmäistä kertaa hyvin pitkään aikaan, eli olin koko pääsiäisen vapaalla.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vagabondo kirjoitti: 06.10.2025 12:56 Kun nyt tälläiseen kultturilliseen hipsteröintiin sortui, niin pitihän sitä myös ensimmäistä kertaa ottaa tuntumaa oransseihin viineihin, kun hesarin mukaan ovat kovin trendikkäitä. Oniric Sotaterra oli yllättävän omenainen kokemus. Vähän kuin olisi jotain normandialaista suodattamatonta siideriä, josta vain hiilihapot poistettu, nauttinut. Ei tässä kuitenkaan nyt niin kivoja vivahteikkaita makuja ollut, että viitsisin tästä maksaa parikymppiä pullosta Alkossa: https://www.alko.fi/tuotteet/578987/Oni ... erra-2020/
Kuriositeettina menee, mutta tuossa hintaluokassa puna- ja valkoviinit tarjoaa minusta enemmän rahalle vastinetta.
Nyt James ystävällisesti johdatti mut vanhan viestini luo, niin kerrottakoon, että olen talven mittaan maistanut 2 muutakin oranssia viiniä ja hieman yllättäen toi Sotaterra on ollut kirkkaasti paras ja ehdottomasti mielenkiintoisin. En edes muista muiden nimiä. Ei kiinnostanut kun olivat hirveä pettymys. Tylsiä eikä kummoisen makuisia. Ei oikein toimi edes vaihteluna tai kuriositeettina. Mä luulen, että mun on aika unohtaa tää trendi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Zoomeri-parturi

Tyhjä katse (+-)
Lähes mykkä (+)
Nyrhi hiuksia 10 min (-----)
Lopputulos paska (------)
Maksoi normi 48e (+-)

Ei täyty varauskirja tällä suorituksella.
James Potkukelkka
Kitisijä

Hetken löi tyhjää, kun ajattelin tämän olevan joku ketju, mutta viittasitkin parturin ikään.
Mulle puolestaan 65v Lea möi 50 euron hiusvahan, jonka oikeustoimikelvottomana ostin. Myöhemmin tajusin, että maksoin 50 euroa hiusvahasta ja en enää ole Tapiolan Stockalla sen jälkeen parturissa käynyt.

Ko. paikassa oli kyllä myös oikein näpsäkkä noin 30v virolainen, jota kyllä jäin kaipaamaan.
sivustahuutaja
Kitisijä

^
Minäkin rikoin periaatettani. Edellisestä hutiparturista on varmaan yli 15 vuotta. Olen vannonut itselleni, etten koskaan mene kellekään, jonka varaskalenteri epäilyttää. Vähän samanlainen periaate on, etten oikein koskaan osta mitään hetken mielijohteesta jonkun ehdottaessa sitä. Hiusvahaa? En tartte kiitos. Kotona voi sitten katsoa, mikä on tekoälyn mielestä paras ja tilata netistä, mistä halvimmalla saa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Koska mielestäni matka-ajossa kuuluu hentoinen nakutus, tankkasin elämäni ensimmäisen kerran ysikasia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä

^ Nalkutukseen sama, mutta sai vain ysikutosta..