Trumpin perseilyt
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Re: Trumpin perseilyt
Trumpin paskiainen on trodistetusti ollut tekemisissä Epsteinin kanssa! Tästä on poliisin lausunto! Oksettavaa!
https://edition.cnn.com/2026/02/10/poli ... stein-2000
https://edition.cnn.com/2026/02/10/poli ... stein-2000
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Mielenkiintoinen salaliittoteoria (joka ehkä pitää paikkansa) on, että julkaistuista tiedostoista on jostain syystä mustattu "don't" merkkijonot..
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Oletko sinäkin niin syvällä kaninkolossa, että uskot edelleen Epstein-papereiden sisältävän jotain raskauttavaa Trumpista? Kaikki viittaa täysin päinvastaiseen. Bidenin hallinto yritti tuhota Trumpin kaikin keinoin, mutta ei käyttänyt Epstein-dokkareita. Miksi?
Oletko sinäkin niin syvällä kaninkolossa, että uskot edelleen Epstein-papereiden sisältävän jotain raskauttavaa Trumpista? Kaikki viittaa täysin päinvastaiseen. Bidenin hallinto yritti tuhota Trumpin kaikin keinoin, mutta ei käyttänyt Epstein-dokkareita. Miksi?
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
En ole Epstein-tiedostojen erityisasiantuntija.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Käytät vaan maalaisjärkeä ja Occamin partaterää.
Käytät vaan maalaisjärkeä ja Occamin partaterää.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Tod näk Trumpista ei ole tiedoissa mitään dramaattista.
-
Bluntly
- Kitisijä
Eiköhän jollain ole tallessa alkuperäinen data, mistä turdin perseilyjä ei ole pyyhitty pois.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Ei tietenkään ole. Bidenin hallinto olisi paljastanut tuon, jos olisi. Epstein papereita ei kuitenkaan kannattanut paljastaa Trumpin astuttua virkaan, koska eihän media sitten olisi aiheesta uutisoinut. Nyt media on myllyttänyt aihetta riittävästi, jotta sen on pakko uutisoida Trumpin olevan se mystinen julkkis, joka ensimmäisenä puhalsi pilliin ja otti yhteyttä poliisiin. Toki Hesarin ja YLE:n uutisointia aiheesta saattaa joutua odottamaan.James Potkukelkka kirjoitti: 11.02.2026 8:57 Tod näk Trumpista ei ole tiedoissa mitään dramaattista.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Ei tämä mielestäni mitenkään ole ristiriidassa sen kanssa, että DOJ olisi sensuroinut kaikki dont merkkijonot tiedoista.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Ei tietenkään. Parastahan tässä olisi, jos media jatkaisi aiheen käsittelyä.James Potkukelkka kirjoitti: 11.02.2026 9:47 Ei tämä mielestäni mitenkään ole ristiriidassa sen kanssa, että DOJ olisi sensuroinut kaikki dont merkkijonot tiedoista.
-
Homeboy65
- Kitisijä
Luin ilmastonmuutoksesta tänään täällä: www.iltalehti.fi
On kyllä karmeaa että on olemassa Trumpin kaltaisia denialisteja. Ei se olisi karmeaa jos hän olisi Joe Tavallinen ilman valtaa...
On kyllä karmeaa että on olemassa Trumpin kaltaisia denialisteja. Ei se olisi karmeaa jos hän olisi Joe Tavallinen ilman valtaa...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
Perussuomalaiset selittävät että meidän ei tarvitse tehdä mitään ilmaston hyväksi koska osuutemme päästöistä on niin pieni.
Analogia asevelvollisuuteen: ei minun tarvitse mennä inttiin, koska panokseni maanpuolustukseen on niin pieni...
Analogia asevelvollisuuteen: ei minun tarvitse mennä inttiin, koska panokseni maanpuolustukseen on niin pieni...
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Mitä sä tarkalleen ottaen yrität sanoa? Että perussuomalaisten on oikeassa? Muistaakseni et ole suorittanut inttiä ja perustelusi tehotuotetun lihan syömiseen on just sama.Homeboy65 kirjoitti: 14.02.2026 11:32 Perussuomalaiset selittävät että meidän ei tarvitse tehdä mitään ilmaston hyväksi koska osuutemme päästöistä on niin pieni.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
Homeboy65
- Kitisijä
homeboy viesti 13Vagabondo kirjoitti: 14.02.2026 11:45Mitä sä tarkalleen ottaen yrität sanoa? Että perussuomalaisten on oikeassa? Muistaakseni et ole suorittanut inttiä ja perustelusi tehotuotetun lihan syömiseen on just sama.Homeboy65 kirjoitti: 14.02.2026 11:32 Perussuomalaiset selittävät että meidän ei tarvitse tehdä mitään ilmaston hyväksi koska osuutemme päästöistä on niin pieni.
Perussuomalaiset ovat väärässä. Jokaisen maan edustajat voi käyttää tuota argumenttia. Meidän maan osuus päästöistä on niin pieni että meidän ei tarvitse tehdä mitään.
-
Lolita
- Kitisijä
^ Eikö tämä tarkoita sitten myös sitä, että sinä olet väärässä perustellessasi lihansyöntiäsi? Joten, mitä aiot tehdä lihansyöntisi vähentämiseksi?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
Homeboy65
- Kitisijä
Minä OLEN vähentänyt lihansyöntiä. Revi siitä...Lolita kirjoitti: 14.02.2026 12:21 ^ Eikö tämä tarkoita sitten myös sitä, että sinä olet väärässä perustellessasi lihansyöntiäsi? Joten, mitä aiot tehdä lihansyöntisi vähentämiseksi?
-
Bhven
- Kitisijä
Johtuuko vähennys ilmastosyistä, vai mistä?
Tällaista se on kaikkialla. Kävin ilotalossa ja tyttö alkoi myymään puhelinliittymää.
-
Homeboy65
- Kitisijä
Ennen kaikkea terveyssyistä.
-
Homeboy65
- Kitisijä
Mediapelissä denialistit pärjäävät hyvin. Koska harvat toisinajattelevat ovat KIINNOSTAVIA keltainen lehdistö ym. nostavat heitä esiin. Kiinnostavuus= myyvyys.
Denialistit puhuvat myös realismista. Mitä realismia on vastustaa tieteellistä konsensusta ja etsiä kaikki tietonsa vaihtoehtoisista lähteistä?
Denialistit puhuvat myös realismista. Mitä realismia on vastustaa tieteellistä konsensusta ja etsiä kaikki tietonsa vaihtoehtoisista lähteistä?
-
Bhven
- Kitisijä
Kun oot kysellyt täällä laihdutusvinkkejä ja keinoja vähentää näläntunnetta, niin eikö kannattaisi pikemminkin lisätä eläinproteiinin napostelua?
Tällaista se on kaikkialla. Kävin ilotalossa ja tyttö alkoi myymään puhelinliittymää.
-
Homeboy65
- Kitisijä
Sä voit olla oikeassa.Bhven kirjoitti: 16.02.2026 19:16Kun oot kysellyt täällä laihdutusvinkkejä ja keinoja vähentää näläntunnetta, niin eikö kannattaisi pikemminkin lisätä eläinproteiinin napostelua?
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Kummallista, jos Iranissa ei ala kohta paukkua. Niin paljon voimaa Yhdysvallat jo alueelle keskittänyt.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Aivan. Ja on kuulemma ihmisiä, jotka perustelevat maatalouden tehotuotantoon kuluttamalla osallistumistaan sillä, että heidän osuutensa on niin pieni.Homeboy65 kirjoitti: 14.02.2026 11:32 Perussuomalaiset selittävät että meidän ei tarvitse tehdä mitään ilmaston hyväksi koska osuutemme päästöistä on niin pieni.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Mun osuus maailman pippeleistä on niin pieni, etten koe velvollisuutta poistaa naisten seksuaalista turhautumista, vaan runkkailen rauhassa hyvällä omatunnolla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Pahinta on hyvien ihmisten passiivisuus.Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.02.2026 9:14 Mun osuus maailman pippeleistä on niin pieni, etten koe velvollisuutta poistaa naisten seksuaalista turhautumista, vaan runkkailen rauhassa hyvällä omatunnolla.