Trumpin perseilyt
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Re: Trumpin perseilyt
Trumpin hallinnolle maailma on yhtä videopeliä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
urpiainen
- Kitisijä
Siis eikö tätä Venäjä-suhteiden normalisoimista ja Putinin fossiilienergiasta riippuvuuden palauttamista aja nimenomaan Belgian pääministeri (siis sama kaveri, joka viime kädessä torppasi sen ajatuksen venäläisten varojen käyttämisestä Ukrainan hyväksi), kun taas ulkoministeri vastustaa? Pääministerihän tulee nimenomaan Belgian (tai ainakin Flanderin) eurointegraatiokriittisestä, nationalistis-konservatiivisesta puolueesta, joka EU-parlamentissakin kuuluu persujen kanssa samaan ryhmään, kun taas ulkoministeri ei. Nämä avaukset kuulostavat nimenomaan siltä, minkä on jo useamman vuoden tiedetty olevan se trumpilais-putinilainen suunta, johon oikeistopopulististen kansalliskonservatiivien menestys Euroopassa maanosaamme vie.sivustahuutaja kirjoitti: 16.03.2026 17:30 "“We must normalise relations with Russia and regain access to cheap energy. That is common sense,”
Belgian ulkoministeri
https://www.euractiv.com/news/belgian-f ... ssia-ties/
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Ei minua kiinnosta, ajaako kaasuputken aukaisua persu, natsi vai demari.
-
urpiainen
- Kitisijä
Huomaan. Parlamentaarisessa demokratiassa soisi kiinnostavan.sivustahuutaja kirjoitti: 17.03.2026 10:47 ^
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
Homeboy65
- Kitisijä
Trumpin Kuuba puheet ei ole välttämättä pelkkää läppää.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Sori, en kannata poteroajattelua.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Trump: Emme tarvitse enää Nato-maiden apua
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011849876.html
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011849876.html
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
https://www.hs.fi/maailma/art-200001184 ... ost=466033
Valtiovarainministeri Bessent: USA saattaa poistaa osan Iranin öljypakotteista
Tämä menee jo myötähäpeän puolelle.
Valtiovarainministeri Bessent: USA saattaa poistaa osan Iranin öljypakotteista
Tämä menee jo myötähäpeän puolelle.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Refleksiivinen kontrolli. Iranin tilannehuoneessa ei takuulla ole mitään hajua, missä oikein mennään.
Refleksiivinen kontrolli. Iranin tilannehuoneessa ei takuulla ole mitään hajua, missä oikein mennään.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Nyt on kyllä viime metreillä vedetty ässä hihasta. Aletaan tukea vihollisen öljykauppaa.
Eli Iran voi kuljettaa öljyä Hormuzin salmen läpi, mutta muut eivät
Eli Iran voi kuljettaa öljyä Hormuzin salmen läpi, mutta muut eivät
-
urpiainen
- Kitisijä
Joo. En ehkä olisi nähnyt, että yksi Iranin vastaisen sodan siirto on, että puretaan Iraniin kohdistuvia pakotteita.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
4D shakkia!urpiainen kirjoitti: 19.03.2026 15:14 Joo. En ehkä olisi nähnyt, että yksi Iranin vastaisen sodan siirto on, että puretaan Iraniin kohdistuvia pakotteita.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Ehkä vastavetona Iran alkaa myydä öljyä alennuksella Yhdysvalloille 
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Itse lahjoittaisin rahtilaivallisen droneja yhdysvalloille.
Itse lahjoittaisin rahtilaivallisen droneja yhdysvalloille.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011897569.html
Pentagon pyysi Iranin sotaan 200 lisämiljardia
Köyhälle olisi kallista!
Pentagon pyysi Iranin sotaan 200 lisämiljardia
Köyhälle olisi kallista!
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
200 miljardilla varmistetaan Hormuzin salmen auki pysyminen.
200 miljardilla varmistetaan Hormuzin salmen auki pysyminen.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Taas muu maailma elää Yhdysvaltojen kustannuksella!
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Eikö Trumpin kannattaisi laittaa demokraatteja soutuveneillä raivaamaan vapaata vesikaistaa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
urpiainen
- Kitisijä
Osuu tämä taloudellisesti Suomeenkin, ja oppositio vaatii hallitukselta toimia! Eiku.
Energia | Perussuomalaisten Jani Mäkelä vaatii hallitusta alentamaan ripeästi polttoaineen hintaa
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011900070.html
Energia | Perussuomalaisten Jani Mäkelä vaatii hallitusta alentamaan ripeästi polttoaineen hintaa
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Jani poseeraa vaalikarjalleen öljyttynä ja rintakarvat mintissä.urpiainen kirjoitti: 24.03.2026 12:03 Osuu tämä taloudellisesti Suomeenkin, ja oppositio vaatii hallitukselta toimia! Eiku.
-
urpiainen
- Kitisijä
Luulisin, että mitään tällaista ei ole nähty läntisissä demokratioissa, vaan meininki on ollut erilaisten totalitarististen tai fasististen diktatuurien ydintä Natsi-Saksasta Neuvostoliittoon ja Kiinaan.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Opetuksen politisointi on tosiaan huono juttu. Ei olisi koskaan kannattanut avata tuota matopurkkia.
Opetuksen politisointi on tosiaan huono juttu. Ei olisi koskaan kannattanut avata tuota matopurkkia.
-
Bhven
- Kitisijä
^ Jooh, James Lindsay on hyvin perehtynyt aiheeseen.
Explaining the Long March Through the Institutions. New Discourses Bullets, Ep. 149
The Long March Through the Institutions is a Marxist strategy for infiltrating the West through its institutions. Realizing by the 1960s that they would not be able to take the United States and Western Civilization from the outside, Marxists started formulating strategies in the “Western Marxist” canon to take it from the inside. That required taking over its institutions and transforming them and their culture. In this episode of New Discourses Bullets, host James Lindsay explains this insidious concept and strategy and how it continues to this day, now infiltrating conservative institutions too. Don’t miss it.
https://newdiscourses.com/2026/03/expla ... titutions/
Explaining the Long March Through the Institutions. New Discourses Bullets, Ep. 149
The Long March Through the Institutions is a Marxist strategy for infiltrating the West through its institutions. Realizing by the 1960s that they would not be able to take the United States and Western Civilization from the outside, Marxists started formulating strategies in the “Western Marxist” canon to take it from the inside. That required taking over its institutions and transforming them and their culture. In this episode of New Discourses Bullets, host James Lindsay explains this insidious concept and strategy and how it continues to this day, now infiltrating conservative institutions too. Don’t miss it.
https://newdiscourses.com/2026/03/expla ... titutions/
Matalamman sietotason järvikala.
-
urpiainen
- Kitisijä
^ & ^^ te olette kyllä aika sekaisin