Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
James Potkukelkka
Kitisijä

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuva
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Varasin lokakuulle risteilyn lasten kanssa. Hirveä matkakuume. Pakko nähdä Ville Viikinki!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Ensi viikko syyslomaa. Mökille.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 07.09.2025 17:24 Varasin lokakuulle risteilyn lasten kanssa. Hirveä matkakuume. Pakko nähdä Ville Viikinki!
Maanantaina tapaan Villen :h:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ensi viikko lomaa. Hämeeseen vuokramökille torstaihin saakka.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Kohti Katajanokkaa ja kahden yön kelluntaa. Päivä Tukholmassa ja silleen. Lapset ja meikkis.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Terkkuja Texasista! Täällä on kaikki suurta ja mahtavaa. Seuraavaksi katsomaan maailman tunnetuimpia cheerleadereita ja heidän jalkapallojoukkuettaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti: 19.10.2025 21:28 Terkkuja Texasista! Täällä on kaikki suurta ja mahtavaa. Seuraavaksi katsomaan maailman tunnetuimpia cheerleadereita ja heidän jalkapallojoukkuettaan.
Thunder!!! :cheer: :cheer: :cheer:

Kotivoitto ja kaikkea. Oliko hyvä tunnelma?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti: 20.10.2025 15:33
Vesper kirjoitti: 19.10.2025 21:28 Terkkuja Texasista! Täällä on kaikki suurta ja mahtavaa. Seuraavaksi katsomaan maailman tunnetuimpia cheerleadereita ja heidän jalkapallojoukkuettaan.
Thunder!!! :cheer: :cheer: :cheer:

Kotivoitto ja kaikkea. Oliko hyvä tunnelma?
No oli kyllä todella hyvä! Stadion täysi (koska Commanders) ja kyllähän se liki 100k tyyppiä kuuluu ja tuntuu. Tailgate oli myös vedossa.

Äsken tulin just Mavericsien matsista, kauden eka kotipeli ja halli täynnä. Hävittiin, Spursien Wemba oli vaan ohittamaton (40 pistettä!!).

Huomenna sitten lätkää samassa hallissa, Dallas Stars vs. LA Kings.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Touko/kesäkuun vaihteeseen muutaman päivän Hollannin reissu pojan futisjoukueen mukana. Hauska mainos turnaussivustolla, kun mm. PSG:n. Ajaxin ja ManU:n logojen seassa Ilveksen keltainen pää.
James Potkukelkka
Kitisijä

Ensi viikko lomalla. Pääasiassa mökillä varmaankin.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tein työmatkan Itiksestä ratikka 15 se sulavasti sujahti halki huuruisen Helsingin keski-osan , pysähdyin tukipohjallisten hiomiseen matkalla ja kävin K-kaupassa, saavuin Otaniemeen auringon paistaessa, einiin en vietä talvi tai hiihtolomaa missään, käyn ehkä pari kertaa avannossa.. Kyllä on kivaa vaikka ei ool lomaa!
Pyyhin Netikettiin..
James Potkukelkka
Kitisijä

James Potkukelkka kirjoitti: 13.02.2026 12:12 Ensi viikko lomalla. Pääasiassa mökillä varmaankin.
Hengissä edelleen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

James Potkukelkka kirjoitti: 23.02.2026 8:27
James Potkukelkka kirjoitti: 13.02.2026 12:12 Ensi viikko lomalla. Pääasiassa mökillä varmaankin.
Hengissä edelleen.
Onko vaimokin hengissä?
James Potkukelkka
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.02.2026 9:09
James Potkukelkka kirjoitti: 23.02.2026 8:27
Hengissä edelleen.
Onko vaimokin hengissä?
Hengissä on. Vain kerran pohdittiin eroa.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Oli kertynyt sopivasti pisteitä, niin buukkasin keväälle lennot Nizzaan. Tuskin jäädään kaupunkiin kun korkeintaan yöksi. Täytyy odotella sääennusteita ennen hotellien varaamista, että tietää mihin suuntaan siitä kannattaa lähteä. Liguria, Piemonte tai Provencen viinialueet lienee todennäköisimmät suuntimat.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.