Vappukuu
-
Penix-lintu
- Elämätön Kitisijä
Vappukuu
Joo, joku ihmeen LISKERI piilottee siivouskaapissa ja makkaraperunahattu on teroitettuna.
Toisaalta, ei tästä mihinkään pääse, velj'poikakin kuhtu Savoon saunamoon, vuan eipä auta, niska hiessä on rattia väännettävän.
Toisaalta, ei tästä mihinkään pääse, velj'poikakin kuhtu Savoon saunamoon, vuan eipä auta, niska hiessä on rattia väännettävän.
Puni's Cab Company, Helsinki
>>
Älä seiso rännässä, lataa Android- tai iOS-sovellus
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
>>
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Re: Vappukuu
Lämmin ilma on ihan jees. Se tuntuukin lämpimämmältä kuin viileä ilma. Niinku kesä olis, vaikka eihän tuo vielä ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Tein taas "turhaa" työtä, jota ei "riitä" kaikille rakentamalla mukulakiveystä. Olisin mielelläni palkannut tuohon jonkun, jos joku halvalla olisi tehnyt.
-
Bhven
- Kitisijä
Työn juhlijat larppasivat etelä-afrikkaa.
Aamu paljasti räävittömän näyn Helsingissä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/215f ... e5c77ba24d
Aamu paljasti räävittömän näyn Helsingissä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/215f ... e5c77ba24d
Matalamman sietotason järvikala.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Miksi olet noin ahne? Viet työn toisilta.sivustahuutaja kirjoitti: 01.05.2026 19:37 Tein taas "turhaa" työtä, jota ei "riitä" kaikille rakentamalla mukulakiveystä. Olisin mielelläni palkannut tuohon jonkun, jos joku halvalla olisi tehnyt.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Homeboy65
- Kitisijä
Aina kun plokkaan aikakauslehtiä kirjaston kierrätyshyllystä huomaan että osoitelaput on leikattu pois...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
nokkaelain
- Kitisijä
Itse yleensä tuhoan yhteytiedot postin tuomista papereista ennen kuin laitan kierrätykseen. Vaikka nykyään tuskin kukaan jaksaisi tonkia, kun netissä on saatavissa kaikkea (mm. monta kymmentä eri salasanaa netissä, jotka ovat nykyään niin heikkoja, että olisivat helposti murrettavissa.)Homeboy65 kirjoitti: 02.05.2026 10:41 Aina kun plokkaan aikakauslehtiä kirjaston kierrätyshyllystä huomaan että osoitelaput on leikattu pois...
liukuu kuin avaruusalus momentitta avaruudessa
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Jos sulla ei ole turvakieltoa, sun yhteystiedothan saa kuka vain?nokkaelain kirjoitti: 05.05.2026 0:55Itse yleensä tuhoan yhteytiedot postin tuomista papereista ennen kuin laitan kierrätykseen. Vaikka nykyään tuskin kukaan jaksaisi tonkia, kun netissä on saatavissa kaikkea (mm. monta kymmentä eri salasanaa netissä, jotka ovat nykyään niin heikkoja, että olisivat helposti murrettavissa.)Homeboy65 kirjoitti: 02.05.2026 10:41 Aina kun plokkaan aikakauslehtiä kirjaston kierrätyshyllystä huomaan että osoitelaput on leikattu pois...
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Homeboy65
- Kitisijä
Tuollainen tuntuu hätävarjelun liioittelulta.nokkaelain kirjoitti: 05.05.2026 0:55Itse yleensä tuhoan yhteytiedot postin tuomista papereista ennen kuin laitan kierrätykseen. Vaikka nykyään tuskin kukaan jaksaisi tonkia, kun netissä on saatavissa kaikkea (mm. monta kymmentä eri salasanaa netissä, jotka ovat nykyään niin heikkoja, että olisivat helposti murrettavissa.)Homeboy65 kirjoitti: 02.05.2026 10:41 Aina kun plokkaan aikakauslehtiä kirjaston kierrätyshyllystä huomaan että osoitelaput on leikattu pois...
-
urpiainen
- Kitisijä
Viimeinen Suomen suuriruhtinaskunnassa syntynyt suomalainen on kuollut. Aikakauden loppu tämäkin.
Kuolleet | Suomen tiettävästi vanhin ihminen on kuollut
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011991925.html
Kuolleet | Suomen tiettävästi vanhin ihminen on kuollut
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011991925.html
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Housuissa kuumottaa. Ois pitänyt pestä kädet paremmin. Medium chilissä olikin potkua.
-
Homeboy65
- Kitisijä
Ihmeen myöhään (tänään kello 15.05.) meidän taloon jaetaan posti. Vaikka tiettävästi "etanaposti" on vähentynyt tuntuvasti. 
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Meillä etanapostin hitain vaihe on nykyään oma postilaatikko. Tyypillinen tyhjennysväli on nykyään 1-3 viikkoa. Onhan sinne kuitenkin 20m matkaa etuovelta, niin ei sitä ihan joka viikko kehtaa siellä juostaHomeboy65 kirjoitti: 08.05.2026 15:40 Ihmeen myöhään (tänään kello 15.05.) meidän taloon jaetaan posti. Vaikka tiettävästi "etanaposti" on vähentynyt tuntuvasti.![]()
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Hämmästyttävää kyllä etanapostin jakaminen kannattaa Postille erittäin hyvin. Suurin osa Postin tuotoista tulee siitä, vaikka se puuhastelee myös pakettijakelua ja varastojen ulkoistamista (joka tuottaa tappiota). Tai noh.. ehkä se kannattavuus tulee juuri tuosta, että jaetaan harvaan ja hitaaasti.Homeboy65 kirjoitti: 08.05.2026 15:40 Ihmeen myöhään (tänään kello 15.05.) meidän taloon jaetaan posti. Vaikka tiettävästi "etanaposti" on vähentynyt tuntuvasti.![]()
-
Homeboy65
- Kitisijä
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Tänään ensin työkaverin läksiäiset, sieltä suoraan Tavastialle Olavi Uusivirran keikalle ja hu sitten pariksi päiväksi "golfaamaan".
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Mä niin haluan sun elämän!James Potkukelkka kirjoitti: 13.05.2026 8:27 Tänään ensin työkaverin läksiäiset, sieltä suoraan Tavastialle Olavi Uusivirran keikalle ja hu sitten pariksi päiväksi "golfaamaan".
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Viimeksi Olavi Uusivirran keikalla tuli vaimon kanssa taiteellisia erimielisyyksiä, niin nyt sovittiin speksit etukäteen. Hän katsoo keikkaa, minä haen itselleni juotavaa ja käyn vessassa.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
...ja pidät ^ katseesi tiukasti omassa kaljamukissa. Pikkuhousuja lentelee lavalle ja akat kirkuu kiimaisina vieressä, mutta sulla on oma tehtäväsi.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Pääsetkö sä siis koko keikan ajaksi musiikkia pakoon baaritiskille ja vessaan? Jos keikkapaikan tiski ei ole riittävän hyvin äänieristetty, niin onko lupa vaihtaa seuraavaan pubiin?James Potkukelkka kirjoitti: 13.05.2026 9:12 Viimeksi Olavi Uusivirran keikalla tuli vaimon kanssa taiteellisia erimielisyyksiä, niin nyt sovittiin speksit etukäteen. Hän katsoo keikkaa, minä haen itselleni juotavaa ja käyn vessassa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Ei saa ravintolaa vaihtaaVagabondo kirjoitti: 13.05.2026 9:31Pääsetkö sä siis koko keikan ajaksi musiikkia pakoon baaritiskille ja vessaan? Jos keikkapaikan tiski ei ole riittävän hyvin äänieristetty, niin onko lupa vaihtaa seuraavaan pubiin?James Potkukelkka kirjoitti: 13.05.2026 9:12 Viimeksi Olavi Uusivirran keikalla tuli vaimon kanssa taiteellisia erimielisyyksiä, niin nyt sovittiin speksit etukäteen. Hän katsoo keikkaa, minä haen itselleni juotavaa ja käyn vessassa.
Kyllä mäkin joistain Olavin biiseistä tykkään (vaimo soittaa repeatilla) ja pidän sen esiintymisestä, kun on kunnon rock-kukko.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Juot olutta, katselet vaimoa ja Olavia, sekä kuuntelet maidenia.
https://etymotic.com/product/er4sr-earphones/

Juot olutta, katselet vaimoa ja Olavia, sekä kuuntelet maidenia.
https://etymotic.com/product/er4sr-earphones/

-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
-
Penix-lintu
- Elämätön Kitisijä
Jaa, KKK poistunut palstakeskuudestamme?
Puni's Cab Company, Helsinki
>>
>>
-
Homeboy65
- Kitisijä
Huolestuttavaa.