Vappukuu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
James Potkukelkka
Kitisijä

Re: Vappukuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Penix-lintu kirjoitti: 13.05.2026 10:17 Jaa, KKK poistunut palstakeskuudestamme?
:(
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

IL:n Petri Roininen kirjoitti että USA on myös hyvinvointivaltio. :bullshit:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Oliko se sanonta nyt yllättyneet parijonoon, vai yllättyneet juoksee ympyrää, vai mitä. Vai vieläkö käytetään hommaforumin ullatusta.

Vihreä teräs | Historiallisen suuri terästehdashanke vastatuulessa: lupaa ei haettukaan vielä
https://www.hs.fi/visio/art-2000012006859.html
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Oliko tää nyt niitä valtavia vihreitä investointeja, jotka ovat se uusi Nokia?

Onneksi näitä on ainakin 5000 miljardia jäljellä. Ei hätää.
James Potkukelkka
Kitisijä

Olavin keikka oli hyvä. Erinomainen showmies. Ei välikohtauksia.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
James Potkukelkka
Kitisijä

Lähes 40 vuoden bussikaistalla ajon jälkeen lain pitkä koura tavoitti. Samaan aikaan ajoin myös mittarin mukaan 10 km/h ylinopeutta (todellinen ylinopeus 8-9 km/h).

Onneksi olin riittävän järkevä ollakseni hyvin nöyrä. Pääsin huomautuksella. Jos olisin ollut yhtään ylimielisen oloinen, olisi varmasti sakkoja tullut.
sivustahuutaja
Kitisijä

^
Laitat kato ensi kerralla valkoisen takin päälle ja stetoskoopin kaulaan. Sitten vaan nöyrästi sanot, että ei ollut mitään tekosyytä ajaa bussikaistaa, vaikka oli kiire.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.05.2026 8:25 Lähes 40 vuoden bussikaistalla ajon jälkeen lain pitkä koura tavoitti. Samaan aikaan ajoin myös mittarin mukaan 10 km/h ylinopeutta (todellinen ylinopeus 8-9 km/h).

Onneksi olin riittävän järkevä ollakseni hyvin nöyrä. Pääsin huomautuksella. Jos olisin ollut yhtään ylimielisen oloinen, olisi varmasti sakkoja tullut.
Amatööri. Mä sentään olen saanut sakot bussikaistalla ajosta :leuhka:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
James Potkukelkka
Kitisijä

Vagabondo kirjoitti: 22.05.2026 8:30
James Potkukelkka kirjoitti: 22.05.2026 8:25 Lähes 40 vuoden bussikaistalla ajon jälkeen lain pitkä koura tavoitti. Samaan aikaan ajoin myös mittarin mukaan 10 km/h ylinopeutta (todellinen ylinopeus 8-9 km/h).

Amatööri. Mä sentään olen saanut sakot bussikaistalla ajosta :leuhka:
Ei ollut rallihanskoja :(
James Potkukelkka
Kitisijä

sivustahuutaja kirjoitti: 22.05.2026 8:28 ^
Laitat kato ensi kerralla valkoisen takin päälle ja stetoskoopin kaulaan. Sitten vaan nöyrästi sanot, että ei ollut mitään tekosyytä ajaa bussikaistaa, vaikka oli kiire.
Kaveri aikoinaan sanoi, että laita saman tien kahdet sakot, niin ei tarvitse ensi kerralla pysäyttää.

Ps. tosiaan voisi todeta, että toivottavasti äiti ja lapsi kestävät.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

James Potkukelkka kirjoitti: 22.05.2026 8:50
Vagabondo kirjoitti: 22.05.2026 8:30 Amatööri. Mä sentään olen saanut sakot bussikaistalla ajosta :leuhka:
Ei ollut rallihanskoja :(
:paijaa:

Oikeasti sä olet paatunut bussikaistailija muhun verrattuna. Oma oli ihan vahinko Genovan keskustassa ja poistuin kaistalta heti kun se bussikaistaksi tunnistin. Olisinko sata metriä ajanut sillä, mutta italialaisilla oli ovelasti kameravalvonta, niin heti napsahti sakot.

Protip: Jos italian loman jälkeen tulee odottamaton kirjattu kirje sieltä suunnasta, niin ei kannata käydä hakemassa. Italia myy sakot eteenpäin toimistoille jotka perivät niitä sitten pitkin maailmaa, mutta jos eivät tavoita henkiöä, niin homma raukeaa. Yhden kirjeen kävin hakemassa ja, aikani tutkittuani että ulkonäöstä huolimatta kirjeen pitäisi olla ihan legit, maksoin vaaditun summan joka oli yli tuplat alkuperäisestä sakosta. Silti vielä alle satasen. Seuraavan kerran kun tuli kirje, niin jätin hakematta eikä siitä sen jälkeen kuulunut mitään.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
James Potkukelkka
Kitisijä

^Sähän meistä olet se paatunut rikollinen, kun pakoilet poliisia!1
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

James Potkukelkka kirjoitti: 22.05.2026 9:25 ^Sähän meistä olet se paatunut rikollinen, kun pakoilet poliisia!1
Enkä!!! :shock:

Mä pakoilen yritystä joka yrittää tienata ostamalla könttänä sakkoja valtiolta joka on liian laiska perimään niitä ulkomailta.
urpiainen
Kitisijä

Pidin kyllä kovasti otsikosta. Pääministeritauti alkaa saada jo näkyviä, keskivaikeita oireita. Vaikka onhan tämä tietysti kokoomuksen pitkän linjan mukaista: yksi sun toinen politiikkalohko ei olekaan rakenteellisen politiikan aluetta vaan yksilön pieniä tekoja.

HS-haastattelu | Kansa elää eri todellisuudessa, ja sen on muututtava, sanoo Orpo
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012018792.html
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
James Potkukelkka
Kitisijä

Joo. Ei ole kovin kauaa aikaa (Kouvolan droonit) kun pääministeri nimenomaan vakuutti, että mitään hätää ei ole. Ja nyt moititaan siitä, että kansa ei ota varoituksia tosissaan :dumb:
sivustahuutaja
Kitisijä

^
Minulla ei ole näköhavaintoja drooneista, joten kannattaa pysyä sisätiloissa loppupäivä.
James Potkukelkka
Kitisijä

Ei oikein voi samaan aikaan selittää, että mitään hätää ei ole ja toisaalta vaatia, että heti juostaan pommisuojaan, jos appsiin (jota suurimalla osalla ei ole) tulee hälytys.
sivustahuutaja
Kitisijä

^
Mikä ihmeen hälytys? Meillä on koko perheellä 112, eikä sinne mitään hälyä tullut. Ulkona ei myöskään soineet sireenit. Viestintä oli täysin perseestä ja eri kanavista tulevaa viestiä ei oltu mitenkään yhdenmukaistettu.
James Potkukelkka
Kitisijä

Toimii kuin pendolino

James Potkukelkka
Kitisijä

Itsekään en saanut hälytystä, mutta ajattelin sen johtuvan siitä, että olin 400 km:n päässä "golfaamassa"
sivustahuutaja
Kitisijä

^^
Ei tuo auta. Yöllä luuri tietenkin on äänettömällä. Cell broadcast taas antaa hälyn, vaikka luuri olisi äänettömällä.
urpiainen
Kitisijä

Olin Uudellamaalla, mutta puhelin on valitellut 112:n vievän sen verran akkua taustalla, että olen ottanut puhelimen ehdotuksen (tää taitaa olla OnePlus, kiinalaisten juonia!) mukaisesti jatkuvan sijaintiseurannan pois päältä.
sivustahuutaja
Kitisijä

Suomalainen resilienssi toimii päiväsaikaan täydellä akulla.
urpiainen
Kitisijä

sivustahuutaja kirjoitti: 22.05.2026 12:09 ^
Mikä ihmeen hälytys? Meillä on koko perheellä 112, eikä sinne mitään hälyä tullut. Ulkona ei myöskään soineet sireenit. Viestintä oli täysin perseestä ja eri kanavista tulevaa viestiä ei oltu mitenkään yhdenmukaistettu.
Ei saa huutaa Nanny statea apuun. Sun on vaan parannettava sun henkilökohtaista resilienssiäsi.
sivustahuutaja
Kitisijä

^

Minähän just laskin shahedin vaara-alueelle joutumisen todennäköisyyden ja toimin sen mukaisesti. Olen 1%.