Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
exsu
Kitisijä

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ehdotan, että KKK ottaa aktiivisen toimijuuden omassa elämässä takaisin itselleen. Sen sijaan, että kehität väkivaltaisia kostofantasioita lastasi kohtaan tai vertailet kumpi perheen aikuisista tekee kotityöt huonommin, alat itse tekemään valintoja, jotka parantavat elämänlaatuasi ja hyvinvointiasi. Etsi oma koti, ala rakentaa molemminpuoliseen kunnioittamiseen perustuvaa ihmissuhdetta lapsiisi (perheneuvola varmasti hyvä alku) ja lopeta sen tuskailu, että olet vaimosi tiukkojen pyykinripustusstandardien uhri.

Avioeron ei tarvitse olla ensimmäinen askel, se voi olla myös viimeinen, jos tarpeen on. Voit ajatella tätä aikalisänä, jossa voitte koko porukka katsoa tilannetta uusista näkökulmista ilman jatkuvaa jännitteisyyttä ja pelkoa siitä, että tilanne eskaloituu väkivaltaiseksi. Olitte naimisissa vaimon kanssa tai ette, olette kuitenkin vanhempina kontaktissa ja jakamassa kasvatusvastuuta, joten välejä ei kannata tulehduttaa kuolioon saakka.

Jää jotenkin vaikutelma, että harmitus teinin käytöksestä on enemmän kunniakysymys kuin aito huoli siitä, mitä voi tapahtua. Niin tai näin, suosittelen skaalaamaan omaa ajattelua siihen suuntaan, että mikä on toivottu lopputulos pitkällä tähtäimellä, ja mikä reitti sinne. Haluatko lapsen joka toimii pelosta ja nujerretuksi tulemisen kokemuksesta käsin, vai lapsen johon sinulla on lämpimät ja kunnioittavat välit? Mitkä teot vahvistavat näitä polkuja?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
KKK

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kiitos kommenteista ja lukemisesta.

Tuo terapiahomma "etenee". Enää yksi soolokäynti jonka jälkeen psy tekee suosituksensa. Toivon, että päästään siihen pariterapiaan.

Kävin tällä viikolla kuulemassa viimeisen kuvannoksen tulokset. Epäselvä uusi löydös, joka sopisi metastaasiksi, mutta ei voida olla varmoja. Primäärikasvain on kutistunut reippaasti.

Jos se ei olisi etäpesäke, haluavat kuitenkin keskustella leikkauksesta. Jos se on etäpesäke, niin sitten ei.

Tämähän vaikuttaa sillä tavalla, että jos etäpesäke, niin joudun kokonaisarvioimaan tilannettani uudelleen. Leviävä syöpä tarkoittaa lyhempää elinaikaa, se lienee kaikille selvää. Samaten melko varmasti sitä, että minusta on huomattavasti vähemmän iloa perheelle, nykyiselle vaimolle tai potentiaaliselle post-divorce kumppanille. Jos taas ei ole levinnyt ja primäärikasvain kutistunut, se tarkoittaa että on enemmän peliaikaa ja vaihtoehtoja.

Mutta kummassakaan skenaariossa aikaa ei ole rajattomasti.
KKK

Viesti Kirjoittaja KKK »

B-lausunto lähti kelalle ja sitten psykoa shoppailemaan. Aika jännästi rva vastasi kun kertasin mitä arvioija oli sanonut ja tähdentänyt motivaation tärkeyttä. Sanoin miten asia on omalta kohdalta ja miten arvelin olevan sen rvan kohdalta. Kun tälle hain itse rvalta vahvistusta, vastaus ensimmäisellä kysymällä "joo" ja toisella "onhan tästä puhuttu".

Se-le-vä.

Ei ihan sellainen vastaus, jonka odotin kuulevani, mutta täysin linjassa muiden "ennusmerkkien" kanssa. En löisi tämän perusteella vetoa onnellisen lopun puolesta, mutta katsotaan nyt.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylioppilaskokeiden tulokset valmistuivat ja varmistui, että keväällä juhlitaan :ohyeah:

Alkaa olemaan nämä kasvatusvelvollisuudet taputeltu ja täytyy todeta, että hyvä tuli. Pojasta kasvoi fiksu, asiallinen ja monitaitoinen nuori mies.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pojan ja joukkueen kanssa poiketaan isossa Rood-Vit futisturnauksessa Hollannissa reilun viikon päästä. Paikalla on moni Euroopan suurseura parhailla pojillaan. Maistiaiseksi voisin mainita kolme ekaa alkulohkon peliämme, joissa kohtaamme ManU:n, Ajaxin ja PSG:n :ohyeah:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 20.05.2026 10:37 Pojan ja joukkueen kanssa poiketaan isossa Rood-Vit futisturnauksessa Hollannissa reilun viikon päästä. Paikalla on moni Euroopan suurseura parhailla pojillaan. Maistiaiseksi voisin mainita kolme ekaa alkulohkon peliämme, joissa kohtaamme ManU:n, Ajaxin ja PSG:n :ohyeah:
Eli onko vastassa noiden seurojen junnujen paras joukkue?
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

James Potkukelkka kirjoitti: 20.05.2026 10:41
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 20.05.2026 10:37 Pojan ja joukkueen kanssa poiketaan isossa Rood-Vit futisturnauksessa Hollannissa reilun viikon päästä. Paikalla on moni Euroopan suurseura parhailla pojillaan. Maistiaiseksi voisin mainita kolme ekaa alkulohkon peliämme, joissa kohtaamme ManU:n, Ajaxin ja PSG:n :ohyeah:
Pitäis olla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 20.05.2026 10:44
James Potkukelkka kirjoitti: 20.05.2026 10:41
Pitäis olla.
Kovvoo hommoo

Kirjoita flappitaululle "5-4-1 matala blokki".
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
James Potkukelkka
Kitisijä

Vanhin tytär täytti 30 v. Oltiin syömässä kokoonpanolla tytär+poikaystävä, minä, vaimo ja vaimon äiti. Kivaa oli.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

^ Mitä söit?
James Potkukelkka
Kitisijä

https://www.ravintolateller.fi/food#menu

Teller menu pippuripihvillä, juomana Lahden Erikois IPA olut 0,5%
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Onkohan tän ketjun seuraavan kehitysversion nimi jo Isopappailu :shock:

Yhdellä jos toisella lapset sen ikäisiä, että vahinko voi sattua koska vaan. Siis ainakin mä oletan, että mun poika ei oo ikineitsyt vaan taskussa on nussivan maailman jäsenkortti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
James Potkukelkka
Kitisijä

Mä ainakin aivan epäironisesti odottelen isovanhemmuutta. Toivottavasti sellaiseksi pääsen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Oli kovatasoinen futisturnaus Hollannissa. 11 peliä, joista kaksi voittoa, neljä tasuria ja viisi tappiota. Huipennus oli Chelsean kaataminen 2-1. Meille pahimmat oli PSG ja Ajax. Ei sitten mitään palaa.