Kesä
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Re: Kesä
Housuissas hidastuu!
Kesäloma juhannukselta 4 vkoa. Silloin radiohiljaisuus.
Tulin pitkästä aikaa pyörällä töihin. Soijaa pukkaa.
Nyt olen tank topissa jäähdyttelemässä. Onneksi täällä kukaan ei tule koputtamatta sisään.
Kesäloma juhannukselta 4 vkoa. Silloin radiohiljaisuus.
Tulin pitkästä aikaa pyörällä töihin. Soijaa pukkaa.
Nyt olen tank topissa jäähdyttelemässä. Onneksi täällä kukaan ei tule koputtamatta sisään.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
En ole saapunut valkealla hiilikuituratsullani vielä töihin koko vuonna. On vähän huono omatunto, vaikka pojan reenit tätä usein vaikeuttavat. Tänäänkin tyypillinen tilanne, eli kova kiire tulisi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Sä et oo vaan huomannut kuinka hiljaista täällä on silloin kun sä oot lomallaJames Potkukelkka kirjoitti: 03.06.2026 8:21 Kesäloma juhannukselta 4 vkoa. Silloin radiohiljaisuus.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Mun omatunto huonoilee myös siitä, että nurmikko on toista viikkoa ajamati. Tilannettani korostaa kannaltani karu fakta naapureiden täydellisestä takapihasta, jossa robottileikkuri mellastaa joka päivä. Olen varma, että naapurilla menee aamukahvit väärään kurkkuuan, jos edes vilkaisee viidakkoomme päin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
urpiainen
- Kitisijä
Ne pitää sua pikkuporvarialueelle soluttautuneena viherhippinä: https://wwf.fi/ala-villiksi/jata-nurmi-leikkaamatta/Ylermi Ylihankala kirjoitti: 03.06.2026 8:40 Mun omatunto huonoilee myös siitä, että nurmikko on toista viikkoa ajamati. Tilannettani korostaa kannaltani karu fakta naapureiden täydellisestä takapihasta, jossa robottileikkuri mellastaa joka päivä. Olen varma, että naapurilla menee aamukahvit väärään kurkkuuan, jos edes vilkaisee viidakkoomme päin.
Mä olen myös tullut nyt parina viime viikkona edes silloin tällöin pyörällä duuniin. Kai tämä riittää siihen, että voi pitää itseään työmatkapyöräilijänä, kun just viime elokuussa pyöräilin viimeksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Ehdottomasti. Samaan tapaan kuin myös pidän itseäni kuntosalilla kävijänä samoin kriteerein.urpiainen kirjoitti: 03.06.2026 9:12 . Kai tämä riittää siihen, että voi pitää itseään työmatkapyöräilijänä, kun just viime elokuussa pyöräilin viimeksi.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Kauhean vanhanaikaista tuollainen työmatka 
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
En kiistä, mutta en myöskään kutsu sinua trendsetteriksi.James Potkukelkka kirjoitti: 03.06.2026 10:18 ^Mulle on uskoakseni kaikin puolin erittäin terveellistä, että joudun lähtemään työpaikalle.
Mun olisi vaikea elää niin, että pitäisi olla yhdessä paikassa 47 viikkoa vuodessa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Juu. Puhuin henk. koht. tasolla. Mulle parempi, että joudun lähtemään kotoa.Vagabondo kirjoitti: 03.06.2026 10:32En kiistä, mutta en myöskään kutsu sinua trendsetteriksi.James Potkukelkka kirjoitti: 03.06.2026 10:18 ^Mulle on uskoakseni kaikin puolin erittäin terveellistä, että joudun lähtemään työpaikalle.
Mun olisi vaikea elää niin, että pitäisi olla yhdessä paikassa 47 viikkoa vuodessa.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Ymmärsin. Muotoilit lauseen oikein selkeästi.James Potkukelkka kirjoitti: 03.06.2026 10:39 Juu. Puhuin henk. koht. tasolla. Mulle parempi, että joudun lähtemään kotoa.
Mä vastaavasti lisäsin oman näkökantani miksi mulle on parempi ettei tarvi käydä missään toimistossa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Ymmärrämme toisiamme täydellisesti!Vagabondo kirjoitti: 03.06.2026 10:44Ymmärsin. Muotoilit lauseen oikein selkeästi.James Potkukelkka kirjoitti: 03.06.2026 10:39 Juu. Puhuin henk. koht. tasolla. Mulle parempi, että joudun lähtemään kotoa.
Mä vastaavasti lisäsin oman näkökantani miksi mulle on parempi ettei tarvi käydä missään toimistossa.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
-
urpiainen
- Kitisijä
Kahvia ja vessapaperia en ole tähän yhtälöön sisällyttänyt, mutta muuten olen samoilla linjoilla. Ei mulle kukaan käske, että työt pitää tehdä toimistolla eikä kotona, vaan valitsen itse tämän työskentelytavan. Pidän siitä, että kotona en pääsääntöisesti tee duunia, vaan ne pysyvät toimistolla.Bluntly kirjoitti: 03.06.2026 10:35 A) työpiste
B) työpiste kotona
Mielummin olen siellä, missä on ilmainen kahvi ja paskapaperi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Mä pitkään pidin tästä kiinni ja hoidin kaikki paperityöt myös toimistolla. Sitten rahanahneuksissani ajattelin, että kun vapautan paperihommiin varatut ajat vastaanottoihin, saan enemmän rahaa.urpiainen kirjoitti: 03.06.2026 10:57 Pidän siitä, että kotona en pääsääntöisesti tee duunia, vaan ne pysyvät toimistolla.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
James Potkukelkka kirjoitti: 03.06.2026 10:59 Mä pitkään pidin tästä kiinni ja hoidin kaikki paperityöt myös toimistolla. Sitten rahanahneuksissani ajattelin, että kun vapautun paperihommiin varatut ajat vastaanottoihin, saan enemmän rahaa.![]()
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Ahneella on paskainen loppu. Työpaikalla on ilmainen paskapaperi.James Potkukelkka kirjoitti: 03.06.2026 10:59Mä pitkään pidin tästä kiinni ja hoidin kaikki paperityöt myös toimistolla. Sitten rahanahneuksissani ajattelin, että kun vapautan paperihommiin varatut ajat vastaanottoihin, saan enemmän rahaa.urpiainen kirjoitti: 03.06.2026 10:57 Pidän siitä, että kotona en pääsääntöisesti tee duunia, vaan ne pysyvät toimistolla.![]()
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Ilmainen paperi ei yleensä ole pyyhkimisen väärti. Jokainen ansaitsee oman lotus-hetkensä
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Mulla kakkonen työpaikan wc:ssä kuuluu säännölliseen rutiiniin. Käytän nykyään kuitenkin aina bideesuihkua.Vagabondo kirjoitti: 03.06.2026 11:12Ilmainen paperi ei yleensä ole pyyhkimisen väärti. Jokainen ansaitsee oman lotus-hetkensä![]()
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Miksi muuten työpaikka ei kustanna parturia? Samalla tavallahan hiukset kasvavat työajalla kuin paskahätä yllättää myös duunissa.