Pienten harmitusten ketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

:on:

Mun CD soitin taitaa olla hajoamassa. Saanut sen nyt muutaman kerran kiinni lukuvirheistä levyjen kanssa joissa ei ulkoisesti tarkasteltuna tai bluerayllä soitettuna ole mitään vikaa. Vastahan mä sen reilu kakskymmentä vuotta sitten hankin ja nyt jo tässä kunnossa :cry:

Siinä on mun paras DA-muunnin ja on blueraytä parempi käytettävyydeltään, joten lienee pakko vaihtaa uuteen jossain vaiheessa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Mä en ole oikein saanut olkkarin musiikin kuuntelun digitalisointia aikaiseksi, kun... No en vaan ole. Työhuone, auto ja kännykkän kautta kuulokkeet on jo pitkään olleet mun mp3 kirjaston varassa. Oliskohan nyt se hetki, kun laittais musiikinkuuntelua varten tabletin olkkariin joka olisi telakan kautta kiinni stereoissa ja tuuppais koko kirjaston sinne kuunneltavaksi :think:

Jos toi CD soitin pysyis hengissä vielä vuosia, kun ottais sellaisen taustamusiikin kuuntelun siltä pois ja pyörittäis sieltä vain kun tosissaan haluaa jotain kuunnella. Jos mp3 äänenlaatu alkaa harmittamaan, niin cd:t voi aina ajaa FLAC muotoon.

Ehkä tää ei sittenkään ole uhka vaan mahdollisuus. Ei kuitenkaan tässä kuussa, kun kevään tullen pitänyt tehdä kaikenlaisia pikku hankintoja kesää varten.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 23.04.2026 12:09 . Ne kun puhuu siellä radiokanavilla ja kaikkea muuta ärsyttävää, niin kuin mainokset.
Mainokset ei mua erityisesti ärsytä, mutta kaikenlainen "mukava" juttelu kyllä.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.04.2026 11:32 Hesari on viisaudessaan päättänyt erotella mielipide (sis. myös kolumnit ja pääkirjoitukset) erillisella otsikkokirjasinlajilla. Kun eo. sisältö kuitenkin netissä on sekaisin uutisaineiston kanssa, otsikoiden kirjasintyyli vaihtelee ja tämä tekee hyvin tyylittömän vaikutelman.
No siis jos tyylittömyydestä puhutaan, niin Hesarin paperiversion pääkirjoitussivu näyttää nyt todella typerältä, kun pääkirjoitus on laitettu johonkin laatikkoon, joka on sivulla epäsymmetrisesti oikealla (kun vasemmalle pitää mahtua lehden perustiedot). Jostain syystä digitaalisessa näköislehdessä tämä ei näytä yhtä pahalta, mutta paperilehti näyttää ihan surkeasti taitetulta. Laittaisivat edes sen laatikon keskelle sivua ja detaljitiedot alas tai jotain.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

urpiainen kirjoitti: 23.04.2026 14:16...Hesarin paperiversion...
Mä oon täysin vierottunut tuosta formaatista. Kauppakeskuksen käytäviltä noita sais ilmaiseksi kaupittelijoilta, mutta mua ei vaan kiinnosta kanniskella kotiin eilisen päivän uutisia.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo, mä tiedän, olen todellinen muinaisjäänne. Mut kuppi kahvia ja aamun paperilehti ennen duuniin lähtöä on monena päivänä mun suosikkihetkiä. Ei mene hyvin. Alan olla niin keski-ikäklisee, että kohta hankin flat capin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
James Potkukelkka
Kitisijä

urpiainen kirjoitti: 23.04.2026 14:37 flat capin.
Welcome to the Dark Side, We have cookies!
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

urpiainen kirjoitti: 23.04.2026 14:37Alan olla niin keski-ikäklisee, että kohta hankin flat capin.
Been there. Done that.

63 näyttää olevan sellainen miellyttävä hattukoko mulle ettei tunnu siltä kuin vanne kiristäisi päätä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edenred tilin saldo €0,36.

Palvelussa häiriö ja eivät saa ladattus masseja tilille, vatun aateekoo. Firman lataa €12,70 ja safkat maksaa ~€14,00. Tämähän on ihan palkasta palkkaan elämistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
James Potkukelkka
Kitisijä

"ongelma" on joka paikassa korvattu "haasteena". Vittu se mikään haaste ole, se on ongelma!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.06.2026 9:47 "ongelma" on joka paikassa korvattu "haasteena". Vittu se mikään haaste ole, se on ongelma!
Sulla on selkeästi ongelma eikä haaste 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Näin on!