Firman tilillä 35 000, mitä tehdä?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
sivustahuutaja
Kitisijä

Re: Firman tilillä 35 000, mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Juu, mutta tuossa ehkä selvemmin erottuu viimeaikainen nousu.

Itseäni mietityttää se, että korona taisi tuupata jenkkejä eteenpäin digitalisaatiossa ja poisti monia vanhanaikaisia työnkulkuja. Tämä on ihan mutua, mutta tuntuu, että kehitys ja käyttöönotto loikkasivat eteenpäin ja siirtyivät uuden kulmakertoimen kasvuun. Voi olla, että tuon ansiosta jenkkiteknot saavat vahvistettua asemiaan.
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Minä veikkaan, että kyseessä on kupla.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
James Potkukelkka
Kitisijä

https://www.nytimes.com/column/hard-fork

Olen ennenkin mainostanut tätä pötkästiä.

Uusimmassa oli juttua siitä, että nämä mega ipot tuovat valtavan määrän rahaa hyväntekeväisyyteen. Siis gaziljoonia. Lisäksi tietysti esim se, että nyt on viimeinen mahdollisuus ostaa San Franciscosta asunto. Ja jos tienaat San Franciscossa vain "mid six figures" et enää voi pitää itseäsi menestyneenä.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 09.06.2026 11:32 https://www.nytimes.com/column/hard-fork

Uusimmassa oli juttua siitä, että nämä mega ipot tuovat valtavan määrän rahaa hyväntekeväisyyteen. Siis gaziljoonia. Lisäksi tietysti esim se, että nyt on viimeinen mahdollisuus ostaa San Franciscosta asunto. Ja jos tienaat San Franciscossa vain "mid six figures" et enää voi pitää itseäsi menestyneenä.
Bluntly kun harrastaa epäilyttävän innokkaasti erilaisten geologisen mittakaavan luonnonkatastrofien ennakointia (tjeu: viewtopic.php?t=14352), niin sillä on varmaan joku visio siitä, miksi muutenkin voi olla viimeisiä mahdollisuuksia ostaa San Franciscosta asunto, ainakaan ennen suurta nollausta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
James Potkukelkka
Kitisijä

urpiainen kirjoitti: 09.06.2026 11:42
James Potkukelkka kirjoitti: 09.06.2026 11:32 https://www.nytimes.com/column/hard-fork

Bluntly kun harrastaa epäilyttävän innokkaasti erilaisten geologisen mittakaavan luonnonkatastrofien ennakointia (tjeu: viewtopic.php?t=14352), niin sillä on varmaan joku visio siitä, miksi muutenkin voi olla viimeisiä mahdollisuuksia ostaa San Franciscosta asunto, ainakaan ennen suurta nollausta.
Bondhan tappoi Max Zorinin?!

Edit: nyt vasta tajusin. Musk rakentaa Terafabia Teksasiin.

How close are you?
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
James Potkukelkka
Kitisijä

^

Sama ehkä tekstinä (en katsonut videota)