Jalkapallon MM-veikkaus
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Jalkapallon MM-veikkaus
Nonni. Eihän tässä ole kuin muutama tunti aikaa kysyä tätä.
Eli neljä parasta ja maalikuningas?
Oma:
1.Ranska
2. Espanja
3. Portugali
4. Englanti
Maalikingiksi Harry Kane.
Eli neljä parasta ja maalikuningas?
Oma:
1.Ranska
2. Espanja
3. Portugali
4. Englanti
Maalikingiksi Harry Kane.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Jalkapallon MM-veikkaus
Ei mitään tietoa ketä pelaa ja missä enkä ole seurannut jalkapalloa sitten EM kisojen, joten ihan arvalla menee.
1 Saksa, koska sitä kannatetaan, niin pitää uskoa katkeraan tappioon asti.
2 Espanja, koska oli muistaakseni nuori ja pirteä EM kisoissa. Eiköhän ne vielä potki.
3 Brasilia, koska joku pitää lisätä etelä-amerikasta.
4 Norja, koska oon kuullu huhua että olis hyvä hyvä joukkue ja vissiin joku hyökkääjä siellä.
Maalikuninkaaksi Haaland. Kai se on pelikunnossa ja turnauksessa mukana?
1 Saksa, koska sitä kannatetaan, niin pitää uskoa katkeraan tappioon asti.
2 Espanja, koska oli muistaakseni nuori ja pirteä EM kisoissa. Eiköhän ne vielä potki.
3 Brasilia, koska joku pitää lisätä etelä-amerikasta.
4 Norja, koska oon kuullu huhua että olis hyvä hyvä joukkue ja vissiin joku hyökkääjä siellä.
Maalikuninkaaksi Haaland. Kai se on pelikunnossa ja turnauksessa mukana?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
urpiainen
- Kitisijä
Mä olen kyllä tosi lähellä Ylermiä tässä
1. Espanja
2. Ranska
3. Englanti
4. Argentiina
Ja maalikuningas tosiaan Kane.
1. Espanja
2. Ranska
3. Englanti
4. Argentiina
Ja maalikuningas tosiaan Kane.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Mähän en varsinaisesti katso potkupalloa, mutta se on mukava olla taustalla samalla, kun selaa nettiä. Tulee fiilis, että on jotenkin mukana jossain isossa.
Harmi, että matsit niin myöhään.
Harmi, että matsit niin myöhään.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Bluntly
- Kitisijä
Tähän mennessä yksi erä katsottuna, en kylläkään muista ketä oli kentällä.
Toivottavasti joku ylläri voittaa. Eikä ainakaan mikään itkijätiimi pyörimässä kentällä kun tuulenpuuska iski.
Toivottavasti joku ylläri voittaa. Eikä ainakaan mikään itkijätiimi pyörimässä kentällä kun tuulenpuuska iski.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Saksa - Curacao 7-1
Saksa puhkoi helposti puolustuksen kerta toisensa jälkeen läpi ottelun. Paljon paikkoja. Paljon maaleja. Hyvä alku.
Yllättävän paljon yrittivät pelata keskeltä läpi. Perinteistä laitaa pitkin ylös ja keskitys maalin eteen peliä ei juurikaan näkynyt.
Pelillisesti Hollanti-Japani oli paljon tasokkaampi ottelu, mutta en jaksanut katsoa loppuun asti.
Saksa puhkoi helposti puolustuksen kerta toisensa jälkeen läpi ottelun. Paljon paikkoja. Paljon maaleja. Hyvä alku.
Yllättävän paljon yrittivät pelata keskeltä läpi. Perinteistä laitaa pitkin ylös ja keskitys maalin eteen peliä ei juurikaan näkynyt.
Pelillisesti Hollanti-Japani oli paljon tasokkaampi ottelu, mutta en jaksanut katsoa loppuun asti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Fanien tuki auttoi
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Tänä vuonna huonot on tosi huonoja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Suomen pitäisi muuttaa Afrikkaan, niin päästäisiin kisoihin
-
Bluntly
- Kitisijä
Erinomainen tuomio. Noin räikeästä filmaamisesta voisi antaa suoraan punaisen, oppisi uimahyppääjäklovnit tavoille.
MM-jalkapallossa ennenkuulumaton VAR-hässäkkä
MM-jalkapallossa ennenkuulumaton VAR-hässäkkä
-
Bhven
- Kitisijä
^ Punainen kortti, pelin loppuajaksi kentän reunalle nelinkontin jököttämään ja vuvuzela perseeseen.
Tällaista se on kaikkialla. Kävin ilotalossa ja tyttö alkoi myymään puhelinliittymää.
-
Bluntly
- Kitisijä
Ihan hyvä kilppari Kap Verdeltä. Tasapeli olisi kova tulos.
-
urpiainen
- Kitisijä
Joo, olihan se aika yhtä maalia, mutta kaikki kunnia Kap Verdelle. Ei ehkä näyttänyt Espanja niin suvereenilta mestarilta kuin ennakoin. Saisivat ottaa Saksasta mallia, miten nämä pienet saaret hoidetaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."