James Potkukelkka kirjoitti: 01.04.2026 10:15
Etkös sä kuitenkin toistuvasti tuo esiin ajonautinnon ja mutkatien ajamisen? Molemmathan ovat aivan epärationaalisia? Eli sä signaloit näillä, että ymmärrät kauneutta ja olet urheilullinen.
Rationaalinen autonostaja haluaa vain laatikon, joka halvalla, kohtuullisen luotettavasti ja turvallisesti siirtää paikasta A paikkaan B.
Ei mulla ole koskaan ollut mitään klassista urheiluautoa josta noi näkyisi selkeästi päälle päin. Ulkoisesti autot näyttää ihan taviskopeilta joita myydään myös ihan mopon moottoreilla. Moottori ja alusta on ihan puhtaasti mun henkilökohtaista nautintoa varten. Mä väitän, että suurin osa ei edes huomaa jotain pientä GT tai V6 logoa auton kyljessä. Ei mulla ole edes ollut mitään bemua missä M logo takaluukussa ehkä jonkunlaisen signaalin lähettäisi, koska olen pitänyt niitä liian kalliina mun käyttöön.
Nykyinen auto on valitettava kompromissi eikä käyttäydy kaarteissa ihan kuin haluaisin. Pikkusen liian aliohjaava mun makuun. Ei nyt mikään audi, mutta ei ihan niin nätti kuin entiset pösöt.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja kirjoitti: 01.04.2026 10:25
Kuten sanoin, täysin merkityksetön ja marginaalinen ominaisuus. Etelässä ei edes ole paikkoja, joissa jaksaisi viettää yötä.
Ja mä kun suunnittelen retkeilyauton rakentamista pakusta, joten meillä taitaa olla eri preferenssit
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
James Potkukelkka kirjoitti: 01.04.2026 10:41
^^ Tarkoitin sitä, minkälaista tarinaa itse kertoo itsestään itselleen.
Ne on ihan muita vempeleitä kuin autot millä mä kerron itsestäni tarinaa. Ne on sitten parasta mitä rahalla saa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
James Potkukelkka kirjoitti: 01.04.2026 10:45
Tämä kyllä kiinnostaisi.
Valitettavasti tieto on maksumuurin takana
Mutta pointti lähinnä, että autot ei ole mitenkään merkittävä pala mun identiteettiä eikä mulla ole tarvetta signaloida autollani mitään kenellekään. Se on tarpeellinen hyödyke jossa kulutan paljon aikaa joten haluan sen olevan myös mukava. Minkä takia mulla on siellä myös erittäin kauniisti soivat stereot rakennettuna.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
James Potkukelkka kirjoitti: 01.04.2026 10:45
Tämä kyllä kiinnostaisi.
Valitettavasti tieto on maksumuurin takana
OnlyFans?
Senkin sovinisti. Ei naisia saa tolleen esineellistää
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja kirjoitti: 30.04.2026 11:31
^
Tarpeetonta regulointia. Verotetaan hiilipäästöjä ja ennetaan bensanmyyjien ja autoilijoiden tehdä omat valintansa.
Mä olisin muuten samaa mieltä, mutta siitä saattaisi jäädä merkittävä viihdearvo pois. Pitäisi oikein kaivaa esiin niitä Kitinä-viestejä siltä ajalta, kun E10-bensa tuotiin Suomeen. Muistikuvieni mukaan Kitinän automiehet ja -naiset huomaisvat heti merkittävän eron auton laskeneessa suorituskyvyssä, osalla käynti kuulosti huonolta ja kovasti pelotti tien päälle jääminen. Mut ehkä aika kultaa muistot.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Pysyn kannassani. Kaikki sähköt tulevat olemaan geneerisiä puikuloita erinomaisilla tiloilla ja suorituskyvyllä. Differointi muuttuu äärimmäisen vaikeaksi, koska parannuksista pitää maksaa niin paljon suhteessa saavutettuihin etuihin, eikä se parempi auto näytä yhtään erilaiselta 20 metrin päähän. Jos joku onnistuu sähkönsä isommin differoimaan, niin sitten itseajavat ovatkin jo täällä.
^
Ferrarista paistaa läpi sellainen laiska perus-EV muoto. Kuvasta päätellen frunk on uhrattu tuon todennäköisesti merkityksettömän etuspoilerin takia.
Ferrari luultavasti vihjaa, että noita olisi hyvä ostaa esim. 3-5 kappaletta, jotta pääsee halutumpien mallien ostojonoon.
James Potkukelkka kirjoitti: 26.05.2026 13:16
Miksei Jony Ive kopioinut aiempaa työtään. Näyttäisi paremmalta ja ilmanvastuskin olisi todennäköisesti pienempi
Koska kukaan ei halua ajaa litistetyllä tietokonehiirellä?
..when your military people start doing it (Amanita muscaria), and then wars becomes impossible. -Joe Rogan
The software alliance, code-named Eclipse S-Core, means direct competitors like Audi and BMW or VW and Peugeot are pooling software to create a unified operating system for up-coming cars.