James on kesälomalla, niin täällä on vähän normaalia hiljaisempaa. Pari ajankohtaista asialankaa on aktiivisena, mutta muut pääosin Homien yksinpuhelua. Sellainen kevyt keskustelu on kokolailla loppunut kun ei enää ole aktiivisia naisia palstalla. Elämme lopun aikojaVesper kirjoitti: 07.07.2026 15:46 Onko täällä enää ketään muita kuin Homie, joka keikkuu joka langan viimeisimpänä? Haloo? Huhuu?
Kesä
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Kesä
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
Vesper
- Kitisijä
Ei tule mitään ilman naisia, mutta sehän me jo tiedettiin. 
Aloittelin tässä pientä lomaa, joten tietysti myös heti flunssaa pukkaa ja suunnitelmat meni uusiksi. No, täytyy lomailla lisää vähän myöhemmin.
Aloittelin tässä pientä lomaa, joten tietysti myös heti flunssaa pukkaa ja suunnitelmat meni uusiksi. No, täytyy lomailla lisää vähän myöhemmin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Ei tule, ei. Kitinän miehet ei oikein innosta unelmoimaan
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
Homeboy65
- Kitisijä
-
Penix-lintu
- Elämätön Kitisijä
Puni's Cab Company, Helsinki
>>
Älä seiso rännässä, lataa Android- tai iOS-sovellus
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
>>
Älä seiso rännässä, lataa Android- tai iOS-sovellus
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Bhven
- Kitisijä
Gay history month forever.
Edit: Tällainen kuukausi onkin jo olemassa. Lokakuu. Järjestetään? myös Suomessa, mutta marraskuussa. Hämärää. Ei löytynyt wikipedia-sivua, mutta joku ystäväkerho on.
https://sateenkaarihistoria.fi/tapahtum ... akuukausi/
https://en.wikipedia.org/wiki/LGBTQ_History_Month
Edit: Tällainen kuukausi onkin jo olemassa. Lokakuu. Järjestetään? myös Suomessa, mutta marraskuussa. Hämärää. Ei löytynyt wikipedia-sivua, mutta joku ystäväkerho on.
https://sateenkaarihistoria.fi/tapahtum ... akuukausi/
https://en.wikipedia.org/wiki/LGBTQ_History_Month
Start up. Cash in. Sell out. Bro down.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Lounaspihvit ovat petollisia, kun ovat paksuja. Mietin aluksi kahden ja kolmen pihvin välillä ja päädyin konservatiivisesti kahteen. Pihvit olivatkin sivusta katsottuna yhtä pulleita kuin leveitä ja nyt sitten koomailen näyttöä tuijottaen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Tunnen itseni jotenkin ahneeksi ja elämänhallinan osalta hieman vajaaksi, kun lounasravintolassa lautaselle jää ruokaa. Tämä liittyy siihen, jos joku näkee tämän. Ajatus menee jotenkin niin, että on se nyt jumalauta henkisesti laiskaa, ettei 49-vuotias mies vieläkään tiedä rajojaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Tunnistan tämän, eli sen sijaan, että arvottaisin annoksen komponentit neutraalisti, painotan kalliimpaa proteiinia, koska voin.James Potkukelkka kirjoitti: 28.07.2026 12:24 ^Otan aina maksimimäärän pihviä, koska ajattelen, että koko rahan edestä. Täytyy yrittää päästä eroon tuosta.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Proteiinia ja kasviksia on ihan fiksu kombo lounasbuffasta. Se tietty on junttia, jos lataa lautaselle kilo lihaa, koska vain voi.James Potkukelkka kirjoitti: 28.07.2026 12:24 ^Otan aina maksimimäärän pihviä, koska ajattelen, että koko rahan edestä. Täytyy yrittää päästä eroon tuosta.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Itsellä ei pelkkä kasvis toimi hiilarina, koska harrastan liikuntaa lähes joka päivä. Käytännössä laadukasta hiilaria voi syödä niin paljon kuin jaksaa lihoamatta.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Psyykkasin itseni tänään etukäteen. Liharuokana oli tortillat, max 2 kpl. Meinasin sortua, mutta otin kuitenkin vain yhdenJames Potkukelkka kirjoitti: 28.07.2026 12:24 ^Otan aina maksimimäärän pihviä, koska ajattelen, että koko rahan edestä. Täytyy yrittää päästä eroon tuosta.