Happy place
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Happy place
Mikä on sinun ns. happy place - paikka, joissa voit olla oma itsesi, missä viihdyt? Sovitaan, että oman kodin voi mainita, mutta myös joku toinen mesta olisi mielenkiintoista kuulla. Tottakai perustelut myös.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Re: Happy place
Oma sohva, jos saan olla rauhassa. Yleensä kuitenkaan en, koska vaimo haluaa puhua.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Re: Happy place
Mulla on viimeiset 10+ vuotta otsikon paikka ollut futiskenttä. Siitä lähtien, kun omat lapset nelivuotiaana kiinnostuivat jalkapallosta, on tullut kentällä vietittyä tuhansia tunteja eri rooleissa. On merkityksellistä ja hauskaa touhuta lastensa kanssa sekä usein samanhenkisten ja vastaavassa elämänvaiheessa olevien vanhempien kanssa.
Tällä hetkellä isänä, valkkuna ja fanina viikossa kuluu 10-30 tuntia viheriöllä. Tiedän, että tämä on vaihe elämässä, mutta siis lähi vuosinakin näin.
Tällä hetkellä isänä, valkkuna ja fanina viikossa kuluu 10-30 tuntia viheriöllä. Tiedän, että tämä on vaihe elämässä, mutta siis lähi vuosinakin näin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.