Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
urpiainen
Kitisijä

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.08.2026 10:06
urpiainen kirjoitti: 03.08.2026 9:59 Kun Homie tilaa Lemonin tiskiltä kolmostuopin tai nelostuopin, en usko kyypparin alkavan luennoida juopolle alkoholiverotuksen muutoksista
Kyllä pitäisi

:kele:
No olisi kyllä kunnollista. Mutta elämme rappion aikoja.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 03.08.2026 9:59 Kun Homie tilaa Lemonin tiskiltä kolmostuopin tai nelostuopin, en usko kyypparin alkavan luennoida juopolle alkoholiverotuksen muutoksista, vaan laskee hemmolle vähän miedompaa tai vahvempaa kaljaa tilauksen mukaan.
Etkö usko valistukseen!?
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Yritän nenänvalkaisua.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaverin sukulaisen häistä oli jäänyt yli 5l Bitburger tynnyreitä ja ei ollut viitsinyt viedä niitä mukanaan. Viikonloppu istuttiin grillin vieressä ja tyhjennettiin niitä samalla. Kauheaa ainetta kun en pidä yhtään pilssistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Yritän 200kg penkkipunnerrustulosta tänä vuonna.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.08.2026 10:47 Yritän 200kg penkkipunnerrustulosta tänä vuonna.
Four and half plates, huudettu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Homeboy65
Kitisijä

Nenänvalkaisu jatkuu. Aika kivuttomasti tähän asti.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perjantaina laplandia viinan kojulla muutama heidän versiotaan muulista. VIP teltassa rommikola ja jallukola.

Lauantaina alueen ulkopuolella pullo (0,35l) lakkalikööriä. Alueella tuoppi sahtia. Pidemmän vesiajan jälkeen muuli ja jallukola.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti: 11.08.2026 12:18 Lauantaina alueen ulkopuolella pullo (0,35l) lakkalikööriä.
En mä kyllä varmaan pärjäisi noiden coladrinkkien tai sahdinkaan kanssa, mutta tämä vastaa jo vähintään Helvetin kolmatta tasoa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Lakkalikööriä en oo ehkä koskaan maistanut, mutta varmaan mulle uppoais. Kermalikööriä lipitän aivan suu messingillä, jos sitä on. Yritän kuitenkin välttää, koska lienee melkoinen rasvamaksapommi.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 11.08.2026 12:29 Kermalikööriä lipitän aivan suu messingillä, jos sitä on. Yritän kuitenkin välttää, koska lienee melkoinen rasvamaksapommi.
Ja avattu kermalikööri säilyy valitettavan huonosti. Muuten näitäkin olisi kiva kasailla kotiin kunnon valikoima. Alko vaihtoehdot makumaailmaltaan aika rajallisia, mutta Italiasta saa kaikenlaisia marja, hedelmä, pähkinä, etc vaihtoehtoja kivasti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Join viime viikonloppuna yhden pilssin Lepaan panimon tuotteen, vetistä mutta humalaa kyllä löytyi..Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Homeboy65
Kitisijä

Taidan siirtää nenänvalkaisua syyskuun puolelle. Nihkeät ja liian lämpimät ilmat tekee vähän ahdistuneeksi... :idea: