Kesä
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Kesä
Riisinkeitin on kyllä kätevä ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Elisa yritysmyynti soitti nyt kolmannen kerran perättäisinä päivinä. Parilla ekalla kerralla olen sanonut "Ei ole tarvetta, kiitos" ja sulkenut puhelimen. Nyt käskin lopettaa soittelemisen. Eiköhän tuo nyt riitä. Jos ei, niin seuraavalla kerralla uhkaus rikosilmoituksesta tietoliikenteen häirinnästä.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
urpiainen
- Kitisijä
Käytiin tää läpi viime kesänä: viewtopic.php?p=832289#p832289James Potkukelkka kirjoitti: 11.08.2026 13:19 ^Minä kun en ruoanlaitosta mitään ymmärrä, niin en ymmärrä tämän funktiota. Mitä lisähyötyä tuo tuo vesikattilaan?
Mulla ei vieläkään ole. Joten aivan liian usein syön jotain ylikypsää muhjua.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Eikö kunnon itämaiseen traditioon kuuluisi, että ensin harjoitellaan keittämistä esim. pari vuotta ilman riisiä ja keitintä?urpiainen kirjoitti: 11.08.2026 13:55Käytiin tää läpi viime kesänä: viewtopic.php?p=832289#p832289James Potkukelkka kirjoitti: 11.08.2026 13:19 ^Minä kun en ruoanlaitosta mitään ymmärrä, niin en ymmärrä tämän funktiota. Mitä lisähyötyä tuo tuo vesikattilaan?
Mulla ei vieläkään ole. Joten aivan liian usein syön jotain ylikypsää muhjua.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Parempi lopputulos ja huolettomuus. Automatiikka huolehtii keittämisestä täysin, joten ei ole sidottu vahtimaan prosessia, vaan voi vapaasti poistua tekemään jotain muuta ja lämmin riisi odottaa koneessa sitten kun palaa takaisin.James Potkukelkka kirjoitti: 11.08.2026 13:19 ^Minä kun en ruoanlaitosta mitään ymmärrä, niin en ymmärrä tämän funktiota. Mitä lisähyötyä tuo tuo vesikattilaan?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Vagabondo kirjoitti: 11.08.2026 14:02Parempi lopputulos ja huolettomuus. Automatiikka huolehtii keittämisestä täysin, joten ei ole sidottu vahtimaan prosessia, vaan voi vapaasti poistua tekemään jotain muuta ja lämmin riisi odottaa koneessa sitten kun palaa takaisin.James Potkukelkka kirjoitti: 11.08.2026 13:19 ^Minä kun en ruoanlaitosta mitään ymmärrä, niin en ymmärrä tämän funktiota. Mitä lisähyötyä tuo tuo vesikattilaan?
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Toteuttajia ja paskanjauhajia