MiksiBluntly kirjoitti: 17.08.2026 10:57 Jengi alkanut ostamaan -90 luvun Volvoja. Voi tulla hintapiikki.
Autoilu 2
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Re: Autoilu 2
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Bluntly
- Kitisijä
Koska ne toimii. Toisin kuin sähkövispilät.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Bhven
- Kitisijä
En kyllä haluaisi joutua kolariin 90-luvun Volvolla.
Start up. Cash in. Sell out. Bro down.
-
Bluntly
- Kitisijä
Mielummin kolaroin vaikka 940 kuin jollain tuoreella kiinalaisella.
-
Penix-lintu
- Elämätön Kitisijä
2018 Göteborgissa valmistettu alla. Ei petä. Ja vielä sen verran antiikkia, ettei lähetä dataa Kiinaan.Bluntly kirjoitti: 17.08.2026 10:57 Jengi alkanut ostamaan -90 luvun Volvoja. Voi tulla hintapiikki.
Puni's Cab Company, Helsinki
>>
Älä seiso rännässä, lataa Android- tai iOS-sovellus
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
>>
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^^
Makuasioita. Se kinkki on kuitenkin läpäissyt eurotestit ja varustettu moderneilla ajoapulaitteilla, jotka ovat aivan kriittisiä turvallisuudelle.
Makuasioita. Se kinkki on kuitenkin läpäissyt eurotestit ja varustettu moderneilla ajoapulaitteilla, jotka ovat aivan kriittisiä turvallisuudelle.
-
Bluntly
- Kitisijä
Mun kotterossa ei ole mitään 'moderneja ajoapulaitteita', en tunne pienintäkään turvattomuutta. Ne taitaa olla ennemminkin ajoapukoululaisille, jotka luottaa niihin ja mällää.sivustahuutaja kirjoitti: 17.08.2026 15:05 varustettu moderneilla ajoapulaitteilla, jotka ovat aivan kriittisiä turvallisuudelle.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Et sinä mikään Vatanen ole. ESC ajonvakautus on 90-luvun jälkeen tulleista se tärkein apu.
Et sinä mikään Vatanen ole. ESC ajonvakautus on 90-luvun jälkeen tulleista se tärkein apu.
-
Bluntly
- Kitisijä
En olekkaan. Olen se tojotakuski, joka ajaa hiljaa.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
ESC on äkkitilanteisiin. Niitä voi tulla kelle vaan valtateillä.
ESC on äkkitilanteisiin. Niitä voi tulla kelle vaan valtateillä.
-
Penix-lintu
- Elämätön Kitisijä
Ajotaidottomat vinoilee ajotaitoisille, kun oma kävelykeppi ei kelpaakkaan. Oi aikoja, oi tapoja.
Puni's Cab Company, Helsinki
>>
>>
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
^Kaikki eivät ole keskimääräistä parempia kuskeja. Toki hatunnosto sille 80 %:lle, joka on.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Kyllähän sitä on pahasti epäonnistunut liikenteenennakoimisen ja tilannenopeuden kanssa, jos ajovakautusta tarvitaan, mutta sattuuhan näitä virheitä. Yhden kerran musta jää pääsi yllättämään niin että en tiedä olisinko itse saanut haltuun. Ajovakautus hoiti nätisti ja piti auton kaistalla. Keväällä satasen rajoitus kuivalla tiellä ja pieni jääläikkä kaarteen varjokohdassa. En huomannut enkä siten varautunut, kun siihen asti pinta oli ollut ihan kesäinen. Lähti niin nopeasti että en ehtinyt reagoimaan ennen kuin ajovakautus oli pysäyttänyt liikkeen.
ABS jarrut, vakionopeuden säädin ja ajovakautus on mun mielestä oleellisia turvallisuusominaisuuksia. Muut avustimet lähinnä kakkaa
En toki ole mikään Vatanen, mutta IMHO kuitenkin tukevasti tuossa 80% vähemmistössä.
ABS jarrut, vakionopeuden säädin ja ajovakautus on mun mielestä oleellisia turvallisuusominaisuuksia. Muut avustimet lähinnä kakkaa
En toki ole mikään Vatanen, mutta IMHO kuitenkin tukevasti tuossa 80% vähemmistössä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Jarrujakaan ei tarvita, kun vaan ennakoi.Vagabondo kirjoitti: 18.08.2026 9:25 Kyllähän sitä on pahasti epäonnistunut liikenteenennakoimisen ja tilannenopeuden kanssa, jos ajovakautusta tarvitaan, mutta sattuuhan näitä virheitä.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Juu, mutta toi on jo pykälän vaativampi suoritus. Mä monesti yritän matka-ajossa pärjätä kokonaan ilman polkimia, jos vaan mahdollista. Vakkari vaan päälle ja pois oikealla ajoituksella
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Veikkaisin, että vakkari ei lisää turvallisuutta, ellei sitten ole adaptiivinen, jolloin se auttaa turvavälien pitämisessä.Vagabondo kirjoitti: 18.08.2026 9:25 ABS jarrut, vakionopeuden säädin ja ajovakautus on mun mielestä oleellisia turvallisuusominaisuuksia.
Hirven väistö on malliesimerkki ESC:n käytöstä. Ruotsalaisessa hirvenväistökokeessa mennään katon kautta ympäri, jos ei ESC:tä ole tai se toimii huonosti. Hyvä kuski tietenkin taitavana metsämiehenä ja keskimääräistä parempana meediona tietää, koska ja missä hirvet liikkuvat.
-
Bhven
- Kitisijä
^ 10000 tuntia PUBG tyypit ampuu sen hirven väistöliikkeen aikana.
Start up. Cash in. Sell out. Bro down.