Homeboy65 kirjoitti: 31.08.2026 9:49
Suhde jatkuu platonisena vaikka eukko haluaisi antaa. Ei ota eteen...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Homeboy65 kirjoitti: 31.08.2026 10:22
Ei ole huora. Tahditon viesti.
Itse olit tahditon. Se oli suunnattu ihan suoraan ja vain ja ainoastaan sulle. Toki ei liene yllättävää, että näin hienosävyinen vihjailu menee sulta ohi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
Homeboy65 kirjoitti: 31.08.2026 10:22
Ei ole huora. Tahditon viesti.
Itse olit tahditon. Se oli suunnattu ihan suoraan ja vain ja ainoastaan sulle. Toki ei liene yllättävää, että näin hienosävyinen vihjailu menee sulta ohi.
Miten minä olin tahditon?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Homeboy65 kirjoitti: 31.08.2026 10:27
No siinäpä sulle pähkinä purtavaksi. Lueppa muutama viesti taaksepäin ja koita miettiä asiaa. Ihan tän päivän viestit tässä ketjussa riittää tutkiskeluun.
Homeboy65 kirjoitti: 31.08.2026 10:27
No siinäpä sulle pähkinä purtavaksi. Lueppa muutama viesti taaksepäin ja koita miettiä asiaa. Ihan tän päivän viestit tässä ketjussa riittää tutkiskeluun.
Jos nyt vastaisit vaan.
Jäin pohtimaan "vanha hoito" termiä naisesta. Eikö tuo edellytä, että mies on edes kerran "hoidellut" naisen? Siis, että coitus on tapahtunut. Oliko asian laita näin vai oliko kyse äijäilystä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 31.08.2026 10:35
Jäin pohtimaan "vanha hoito" termiä naisesta. Eikö tuo edellytä, että mies on edes kerran "hoidellut" naisen? Siis, että coitus on tapahtunut. Oliko asian laita näin vai oliko kyse äijäilystä?
No tarkoitin vanha suhde. Platoninen suhde alusta alkaen ja edelleen.
Homeboy65 kirjoitti: 31.08.2026 10:30
Jos nyt vastaisit vaan.
Jos nyt vaan harjoittelisit sosiaalisia taitoja ja empatiaa. Opettelisit vaikka lukemaan mitä toiset kirjoittaa ja katsomaan vaikkapa mitä ne lainaa viesteihin osoittamaan sitä mihin vastaus liittyy. Ei tää nyt voi olla niin vaikeaa.
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 31.08.2026 10:35
Jäin pohtimaan "vanha hoito" termiä naisesta. Eikö tuo edellytä, että mies on edes kerran "hoidellut" naisen? Siis, että coitus on tapahtunut.
Joo. Kyllä suomenkielessä noin. Toki ei siis varmaankaan sukupuolispesifinen, eli naisoletettukin voi noin sanoa.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Homeboy65 kirjoitti: 31.08.2026 10:30
Jos nyt vastaisit vaan.
Jos nyt vaan harjoittelisit sosiaalisia taitoja ja empatiaa. Opettelisit vaikka lukemaan mitä toiset kirjoittaa ja katsomaan vaikkapa mitä ne lainaa viesteihin osoittamaan sitä mihin vastaus liittyy. Ei tää nyt voi olla niin vaikeaa.
Kyllä. Ei ole.