Trumpin perseilyt

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
James Potkukelkka
Kitisijä

Re: Trumpin perseilyt

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ainahan sitä sanotaan, että totuus on tarua ihmeellisempää :)
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.hs.fi/maailma/art-2000012243717.html

Siellä on kohta Pattijoella monella tilipäivä.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.09.2026 8:30 Siellä on kohta Pattijoella monella tilipäivä.
Mä ihmettelin, että mitä kummaa siellä pohjanmaalla tapahtuu. Oon liian viaton :facepalm:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 01.09.2026 8:40
James Potkukelkka kirjoitti: 01.09.2026 8:30 Siellä on kohta Pattijoella monella tilipäivä.
Mä ihmettelin, että mitä kummaa siellä pohjanmaalla tapahtuu. Oon liian viaton :facepalm:
Mä olin heti kartalla: ajattelin, että epäilemättä rahakkaan pesissarjan mestaruus on näemmä menossa paikkakunnalle. Vähän kyllä mietin, että miten se trumpiin liittyy, mutta kerrankos sitä kitinässä offtopicoidaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Onhan se nyt selvästi Trumpin vika, että kiimaiset merimiehet puretaan satamaan, jossa prostituutio on laitonta.