Ihmisiä, joita et panisi
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Re: Ihmisiä, joita et panisi
^ kai miehelläkin voi olla silikonitissit?
-
Kerberos I
- Kitinän uhri
Onhan toi naisenkin näkökulmasta aika irvokasta - naama pakkeloitu liikkumattomaksi sentin maalilla, ja kaulasta alkaa verisuonet pullistelemaan ja iho ohenemaan.
...ammatillisesti mua aina kiinnostaa, missä kunnossa noiden ihmisten sydän onkaan..
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
-
Bluntly
- Kitisijä
Kyseessä taisi olla 22 vuotias yksilö joten tuskin pumppu vielä pahemmin hittiä ehtinyt ottamaan. Vaikkakin ääni on aika möreä ja taustalla ilmeisesti vakava syömishäiriö.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Stadinarska
- Kitisijä
Eilen meni lenkkipolulla yksi hyvin selkeästi aneroktinen nuorehko nainen.
Kauhistuin.
Juu, häntä en put hih.
Osin typerä Eloinen
Kauhistuin.
Juu, häntä en put hih.
Osin typerä Eloinen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
-
Bluntly
- Kitisijä
Onko tuo oikeanpuoleinen ihminen?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Tuo on kyllä täysin käsittämätön trendi. En kykene uskomaan, että kukaan pitää tuota kauniimpana kuin käsittelemätäntä naamaa, joka tässäkin tapauksessa on luultavasti huimasti keskiarvoa kauniimpi alunperin. Olen järkeillyt homman niin, että näiden täytehuulten täytyy olla jonkinlainen signaali, joka tosielämässä toimii. Käytännössä ainoa keskimäni signaali kuitenkin on "panen rahasta". Tuo selittäisi, miksi rumat täytehuulet kannattaa ottaa, jos signalointi ja sen lopputulos kiinnostavat.
Tuo on kyllä täysin käsittämätön trendi. En kykene uskomaan, että kukaan pitää tuota kauniimpana kuin käsittelemätäntä naamaa, joka tässäkin tapauksessa on luultavasti huimasti keskiarvoa kauniimpi alunperin. Olen järkeillyt homman niin, että näiden täytehuulten täytyy olla jonkinlainen signaali, joka tosielämässä toimii. Käytännössä ainoa keskimäni signaali kuitenkin on "panen rahasta". Tuo selittäisi, miksi rumat täytehuulet kannattaa ottaa, jos signalointi ja sen lopputulos kiinnostavat.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Ongelma on lääketieteellinen.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Eikös toi duckface ole niin yleinen, että ei sitä voi mielisairaus selittää?
Eikös toi duckface ole niin yleinen, että ei sitä voi mielisairaus selittää?
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Tässähän on myös rantapallotissit
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Tissit nyt eivät ole mikään ihmejuttu. Ihan oikeita tissimiehiä löytyy pilvin pimein. Kumihuulimiehiä en ole koskaan tavannut.
Tissit nyt eivät ole mikään ihmejuttu. Ihan oikeita tissimiehiä löytyy pilvin pimein. Kumihuulimiehiä en ole koskaan tavannut.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Let's play some beach volley!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Lienee kuitenkin hyvin pieni fetissisegmentti, joka pitää luonnottoman isoja silikonipalloja kiihottavina? Onhan valtavat silikonipallot toki supernormaali ärsyke, mutta ei kait se suurimmalle osalle toimi?sivustahuutaja kirjoitti: 11.09.2026 10:25 ^
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Ymmärtääkseni segmentti on ihan merkittävän kokoinen. Lisäksi ylisuuret tissit voivat olla samanlainen "panen rahasta" signaali kuin kumihuulet.
Ymmärtääkseni segmentti on ihan merkittävän kokoinen. Lisäksi ylisuuret tissit voivat olla samanlainen "panen rahasta" signaali kuin kumihuulet.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Avaatko tätä "panen rahasta" juttua.sivustahuutaja kirjoitti: 11.09.2026 10:52 ^
Lisäksi ylisuuret tissit voivat olla samanlainen "panen rahasta" signaali kuin kumihuulet.
Aa..nyt ehkä hokasin. Eli tarkoitat että noiden ottaja signaloi panevansa rahasta?
-
urpiainen
- Kitisijä
Veikkaisin tätä. Jonkinlainen dysmorfinen kehonkuvahäiriö päässyt hoitamattomana aika vahvoihin seurauksiin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Seuraa miesasiaa: Naisten body dysmorfiaan suhtaudutaan eri lailla kuin miesten. Jos nainen sairastuu anoreksiaan, hän on uhri. Jos mies vetää roinaa ja käy salilla, hän on toksinen nazi.
Toisaalta kyllä silikonitissit ottaneet ovat tyhmiä huoria
Eli voi olla, että ainoastaan anorektikot ovat uhreja.
Toisaalta kyllä silikonitissit ottaneet ovat tyhmiä huoria
Eli voi olla, että ainoastaan anorektikot ovat uhreja.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Just noin. Tuon takia saavat huomiota, vaikka miehet eivät oikeasti tykkää.James Potkukelkka kirjoitti: 11.09.2026 10:59
Aa..nyt ehkä hokasin. Eli tarkoitat että noiden ottaja signaloi panevansa rahasta?
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
En usko, että miehet ovat kovinkaan kiinnostuneita, jos nainen signaloi panevansa rahasta. Sen sijaan ns. huolimaton nainen toki kiinnostaa ja signaali on varmaanin tämä.sivustahuutaja kirjoitti: 11.09.2026 12:12Just noin. Tuon takia saavat huomiota, vaikka miehet eivät oikeasti tykkää.James Potkukelkka kirjoitti: 11.09.2026 10:59
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
En tarkoittanut "seteleitä kouraan" tyyliä. Ei kukaan mies ole niin tyhmä, että järjissään kuvittelee kumihuulelta lohkeavan ilmaiseksi. Toki kaikenlaisia katteettomia fantasioita helppoudesta voi olla ja se houkuttelee innokkaita pörrääjiä.
En tarkoittanut "seteleitä kouraan" tyyliä. Ei kukaan mies ole niin tyhmä, että järjissään kuvittelee kumihuulelta lohkeavan ilmaiseksi. Toki kaikenlaisia katteettomia fantasioita helppoudesta voi olla ja se houkuttelee innokkaita pörrääjiä.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Tarkoitatko nyt jotain äärimmäisiä tapauksia? Kyllähän huulitäytteet ovat kovin yleisiä.sivustahuutaja kirjoitti: 11.09.2026 13:11 ^
Ei kukaan mies ole niin tyhmä, että järjissään kuvittelee kumihuulelta lohkeavan ilmaiseksi
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Tarkoitan noita ihan tavallisia. En muista kenenkään miehen pitävän noita kauniina, eivätkä huulet ole samanlainen ärsyke kuin tissit. En kerta kaikkiaan keksi niille muuta selitystä kuin signalointi.
Jos nainen on klassisen kaunis, niin perusvarakas möhömahainen setämies tietää mahdollisuuksiensa olevan olemattomat. Rikas jääkiekkoseurankin omistanut setämies tietty voi sitten naida ihan klassisen kauniinkin naisen.
Tarkoitan noita ihan tavallisia. En muista kenenkään miehen pitävän noita kauniina, eivätkä huulet ole samanlainen ärsyke kuin tissit. En kerta kaikkiaan keksi niille muuta selitystä kuin signalointi.
Jos nainen on klassisen kaunis, niin perusvarakas möhömahainen setämies tietää mahdollisuuksiensa olevan olemattomat. Rikas jääkiekkoseurankin omistanut setämies tietty voi sitten naida ihan klassisen kauniinkin naisen.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Mielestäni huulitäytteet kertovat ennen kaikkea penisystävällisyydestä. How kind!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Mutta meinaat, että huulitäytteet laittaneen kohdalla mahdollisuudet paremmat? Eli ts. huulitäyte signaloisi, että nainen on raha - anodissivustahuutaja kirjoitti: 11.09.2026 13:36
Jos nainen on klassisen kaunis, niin perusvarakas möhömahainen setämies tietää mahdollisuuksiensa olevan olemattomat.
jatkumolla enemmän vasemmalla kuin ei huulitäytteen laittanut?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Noin tosiaan tulkitsen. Tosin en tiedä mikä tuo anodis on, ellei se ole väärinkirjoitettu adonis.
EDIT: kuva selvensikin. En usko, että naisilla on tuollaista selkeää janaa. Miesten status on moniulotteisempi asia. Ulkonäkö on tietysti osa pakettia, mutta selvästi ulkonäköä ja vaikkapa ikää voi kompensoida paketin muilla osilla. Minusta naisille tietyt signaalit kertovat, että he ovat valmiita hyväksymään paketissa aika paljon puutteita, kunhan pätäkkää löytyy. Kumihuuli ei siis tavoittele ihailtua runoilijaa, jonka kaikki kulttuuripiireissä tuntevat, mutta joka on täysin persaukinen. Tuollaista runoilijaa tavoittelee ihan toisenlainen nainen ja heitä voi olla paljon.
Noin tosiaan tulkitsen. Tosin en tiedä mikä tuo anodis on, ellei se ole väärinkirjoitettu adonis.
EDIT: kuva selvensikin. En usko, että naisilla on tuollaista selkeää janaa. Miesten status on moniulotteisempi asia. Ulkonäkö on tietysti osa pakettia, mutta selvästi ulkonäköä ja vaikkapa ikää voi kompensoida paketin muilla osilla. Minusta naisille tietyt signaalit kertovat, että he ovat valmiita hyväksymään paketissa aika paljon puutteita, kunhan pätäkkää löytyy. Kumihuuli ei siis tavoittele ihailtua runoilijaa, jonka kaikki kulttuuripiireissä tuntevat, mutta joka on täysin persaukinen. Tuollaista runoilijaa tavoittelee ihan toisenlainen nainen ja heitä voi olla paljon.
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 11.09.2026 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Anodis on Elcon väännös adoniksestasivustahuutaja kirjoitti: 11.09.2026 14:02 ^
Jos teen typon, se on aina tarkoituksellinen