Ihmisiä, joita et panisi
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Re: Ihmisiä, joita et panisi
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Kuvasi on kyllä hyvä. Oman käsitykseni mukaan kumihuuli valitsee vasemman, jos siellä ei tarvitse tehdä duunia ja thaimaan reissuja riittää. Persaukisen oikean kanssa lenkkeily ei kiinnosta.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Tämän vastauksen voi kyllä lukita.sivustahuutaja kirjoitti: 11.09.2026 14:02 ^
Kumihuuli ei siis tavoittele ihailtua runoilijaa, jonka kaikki kulttuuripiireissä tuntevat, mutta joka on täysin persaukinen. Tuollaista runoilijaa tavoittelee ihan toisenlainen nainen ja heitä voi olla paljon.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Pyysin chatgpt:tä luomaan art groupie -kuvan. En tiedä, onko tämä nainen kiinnostunut tunnetusta pa runoilijasta, ehkä?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Hyvä kuva, mutta tuo on jo sen kaliiberin nainen, että pätäkkääkin pitää olla. Nuo 5 metriä korkeat ateljeet kuitenkin maksaa rahaa.
Hyvä kuva, mutta tuo on jo sen kaliiberin nainen, että pätäkkääkin pitää olla. Nuo 5 metriä korkeat ateljeet kuitenkin maksaa rahaa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Ajattelin, että ei itse maalaa. Eli "art groupie" on vähän kuin bändäri, mutta kuitenkin sosiaalisesti ei niin ongelmallinen.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Joo, voihan se vaan olla käymässä tuolla sen runoilijan kanssa.
Jos preferenssit menevät sopivasti, niin jotkut preferoivat sellaista kutsuvieras-jetset-elämää, vaikka tilillä olisi jatkuvasti nolla euroa. Siellä kokkareilla saa sitten ruuat ja viinat. Taideversio seiskan wannabe-julkkiksesta.
Joo, voihan se vaan olla käymässä tuolla sen runoilijan kanssa.
Jos preferenssit menevät sopivasti, niin jotkut preferoivat sellaista kutsuvieras-jetset-elämää, vaikka tilillä olisi jatkuvasti nolla euroa. Siellä kokkareilla saa sitten ruuat ja viinat. Taideversio seiskan wannabe-julkkiksesta.