Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
James Potkukelkka
Kitisijä

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Lolita kirjoitti: 12.09.2026 19:08 Kyllä vähintään pitäisi olla kuvat uutisessa!
Pitäisi asentaa Instagram, mutta kännykän muisti loppu :(
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
James Potkukelkka
Kitisijä

James Potkukelkka kirjoitti: 14.09.2026 9:46
Lolita kirjoitti: 12.09.2026 19:08 Kyllä vähintään pitäisi olla kuvat uutisessa!
Pitäisi asentaa Instagram, mutta kännykän muisti loppu :(
Tämä SS-Gate on kyllä mielenkiintoinen ilmiö.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
James Potkukelkka
Kitisijä

https://yle.fi/a/74-20246307

Pienydin­voimaloita kehittävä Steady Energy aikoo pörssiin
James Potkukelkka
Kitisijä

https://www.hs.fi/suomi/art-2000012274681.html

Menisi typerimpiin uutisiin. Ehkä parasta olisi laittaa koko talo asumiskieltoon..
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.09.2026 9:52 Tämä SS-Gate on kyllä mielenkiintoinen ilmiö.
Ei oikeastaan. Sen verran kuitenkin, että kävin instasta mainoksen katsomassa, jotta tiedän mistä puhutaan. Aika laiska ja vanhanaikainen tapa yrittää seksillä myydä jotain seksiin täysin liittymätöntä. Olisivat edes käyttäneet alastomia urheilijoita jonkun urheiluun täysin liittymättömän näyttelijän sijaan. Tämä ei ärsytä niin paljon kuin se, että jollekin Snoop Doggille maksetaan suuria summia siitä, että saapuu olympialaisiin katsomaan kisoja, mutta noin periaatteesta mä haluisin, että urheilulla tehdyt rahat kiertäisi urheilijoille eikä geneerisille julkkiksille jotka tienaa muutenkin enemmän kuin ihminen mitenkään kohtuullisesti, tai edes suht kohtuuttomasti, eläen tarvitsee.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
James Potkukelkka
Kitisijä

Vagabondo kirjoitti: 15.09.2026 12:49
James Potkukelkka kirjoitti: 15.09.2026 9:52 Tämä SS-Gate on kyllä mielenkiintoinen ilmiö.
Ei oikeastaan. Sen verran kuitenkin, että kävin instasta mainoksen katsomassa, jotta tiedän mistä puhutaan. Aika laiska ja vanhanaikainen tapa yrittää seksillä myydä jotain seksiin täysin liittymätöntä. Olisivat edes käyttäneet alastomia urheilijoita jonkun urheiluun täysin liittymättömän näyttelijän sijaan. Tämä ei ärsytä niin paljon kuin se, että jollekin Snoop Doggille maksetaan suuria summia siitä, että saapuu olympialaisiin katsomaan kisoja, mutta noin periaatteesta mä haluisin, että urheilulla tehdyt rahat kiertäisi urheilijoille eikä geneerisille julkkiksille jotka tienaa muutenkin enemmän kuin ihminen mitenkään kohtuullisesti, tai edes suht kohtuuttomasti, eläen tarvitsee.
SS mainostaa vedonlyöntifirmaa. Hän sen työn tässä tekee. Vedonlyöntirahat tulevat vedonlyöjiltä.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

James Potkukelkka kirjoitti: 15.09.2026 13:01 Hän sen työn tässä tekee.
Ai sen urheilun, josta sitä vetoa lyödään?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
James Potkukelkka
Kitisijä

Vagabondo kirjoitti: 15.09.2026 13:19
James Potkukelkka kirjoitti: 15.09.2026 13:01 Hän sen työn tässä tekee.
Ai sen urheilun, josta sitä vetoa lyödään?
Ei vaan sen vedonlyöntifirman mainostamisen. Ei tuote tässä ole urheilu vaan vedonlyönti.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

James Potkukelkka kirjoitti: 15.09.2026 13:47 Ei vaan sen vedonlyöntifirman mainostamisen.
No Dah! Sitähän mä just kritisoin että urheiluvedonlyöntiä mainostetaan jollain näyttelijällä. Ihan eri asia, jos kyseessä olisi joku moviebet-firma.

Urheilua pitäisi mainostaa urheilijoilla IMHO.

EDIT: Muokkaan kun säkin muokkasit vaivihkaa. Tuote on urheiluvedonlyönti. Ilman urheilua sitä ei olisi.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vagabondo kirjoitti: 15.09.2026 12:49 Aika laiska ja vanhanaikainen tapa yrittää seksillä myydä jotain seksiin täysin liittymätöntä.
Kaunis nainen pesee tutkitusti lähes kaikki muut tavat. Laiska saavuttaa yleensä paremmat tulokset kuin fiksuna itseään pitävä ahkera.

Tietenkin vedonlyöntiä mainostetaan menestyssymboleilla, kuten kauniilla naisilla.
James Potkukelkka
Kitisijä

Vagabondo kirjoitti: 15.09.2026 13:54
James Potkukelkka kirjoitti: 15.09.2026 13:47 Ei vaan sen vedonlyöntifirman mainostamisen.
No Dah! Sitähän mä just kritisoin että urheiluvedonlyöntiä mainostetaan jollain näyttelijällä. Ihan eri asia, jos kyseessä olisi joku moviebet-firma.

Urheilua pitäisi mainostaa urheilijoilla IMHO.

EDIT: Muokkaan kun säkin muokkasit vaivihkaa. Tuote on urheiluvedonlyönti. Ilman urheilua sitä ei olisi.
Noh.. ei tästä varmastikaan (ehkä) suurta riitaa saa aikaan :)
Mutta aika selvä juttuhan on, että mainos toimi erittäin hyvin. Jos mainoksessa olisi joku urheilija, huomioarvo olisi jäänyt murto-osaan. Nyt mainoksesta puhutaan täällä jääkarhujen keskelläkin kaukana kohdemarkkinasta.

Sirkushuviahan tämä kaikki on.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Terhakat tissit ja herkullinen perse ei vanhene koskaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

James Potkukelkka kirjoitti: 15.09.2026 14:01 Noh.. ei tästä varmastikaan (ehkä) suurta riitaa saa aikaan :)
Mutta aika selvä juttuhan on, että mainos toimi erittäin hyvin. Jos mainoksessa olisi joku urheilija, huomioarvo olisi jäänyt murto-osaan. Nyt mainoksesta puhutaan täällä jääkarhujen keskelläkin kaukana kohdemarkkinasta.

Sirkushuviahan tämä kaikki on.
Jos vaan joku tietäisi mainostettavan firman nimen. Mä en sitä huomannut katsoa :lol:

Täähän on tietenkin puhtaasti mielipidekysymys, joten ihmiset voi ihan sujuvasti olla eri mieltä. Mun mielipide voi myös ihan hyvin poiketa enemmistöstä. Ei olisi ensimmäinen kerta. Mutta kerrankin asia johon mulla on selvä mielipide, joten raksi seinään sen merkiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ja sitten mainoksen positiivisesti näkevät voivat käyttää olet vain kateellinen- tai olet vain tosikko-kortteja. Pääsee helpommalla, kun nauttii terhakkaista tisseistä ja herkullisesta perseestä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.