Syksy saa
-
Bluntly
- Kitisijä
Re: Syksy saa
Matkalla kohti uutta maailmanennätystä, nykyinen ennätyksenhaltija on joku tuntematon viikinki.
Paljon lihaa ja ruisleipää.
Paljon lihaa ja ruisleipää.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Niba
- Kitisijä
Pyyhin Netikettiin..
-
Bluntly
- Kitisijä
Kyllä tähän aikaan perjantaina pitäisi saada lähteä töistä. Riippumatta milloin on saapunut työpisteelle. Tuottavuus ihan nolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Bhven
- Kitisijä
Vaikka aikahorisontti on nyt kevään eduskuntavaaleissa, Ruotsin vaaleja peilaten, ennustan, että tulevaisuuden suomalainen yhteiskunta on jonkinlainen Libanonin ja Etelä-Afrikan sekasikiö. Kirsikkana Gazan ja "Palestiinan" väestö siirretään Suomeen. Toimenpiteen hyväksyy senhetkinen pääministeri yhdellä tekstiviestillä festareiden lomassa.
Dogs are dumb enough and also smart enough to live a perfect life.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Ei Suomessä mitään tuollaista romahdusta tapahdu, pikemminkin hiivutaan kaaokseen ja kurjuuteen. Jos nykylinja jatkuu, niin tämä nollakasvu muuttuu pieneksi hiipumiseksi. Pikku hiljaa työtä tekevät ja lakia noudattavat verotetaan ja reguloidaan eläviksi kuolleiksi, fiksut vanhemmat luopuvat kiinteästä omaisuudesta ja valmentavat jälkikasvunsa jättämään maan. Suomesta tulee värikäs apinalauma, mikään ei toimi ja kaikkialla on paskaa.
Ei Suomessä mitään tuollaista romahdusta tapahdu, pikemminkin hiivutaan kaaokseen ja kurjuuteen. Jos nykylinja jatkuu, niin tämä nollakasvu muuttuu pieneksi hiipumiseksi. Pikku hiljaa työtä tekevät ja lakia noudattavat verotetaan ja reguloidaan eläviksi kuolleiksi, fiksut vanhemmat luopuvat kiinteästä omaisuudesta ja valmentavat jälkikasvunsa jättämään maan. Suomesta tulee värikäs apinalauma, mikään ei toimi ja kaikkialla on paskaa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
On siellä kustakin!
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Tuupas Kalle Kustaan ikkunan alle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
Homeboy65
- Kitisijä
Timo Soini kirjoittaa taas abortista: www.timosoini.fi
Jos voisit pelastaa (molempia ei voi) joko:
1) 5-vuotiaan lapsen
tai
2) astian jossa on jäädytettynä 1000 hedelmöitettyä munasolua
Niin kumman valitsisit? Vastaus on ilmeinen.
Alkio ei ole ihminen. Siitä v o i tulla ihminen mutta se ei ole ihminen.
Jos voisit pelastaa (molempia ei voi) joko:
1) 5-vuotiaan lapsen
tai
2) astian jossa on jäädytettynä 1000 hedelmöitettyä munasolua
Niin kumman valitsisit? Vastaus on ilmeinen.
Alkio ei ole ihminen. Siitä v o i tulla ihminen mutta se ei ole ihminen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Minkähän takia Soini aina ennen vaaleja kertoo pohtivansa ehdokkuutta ja sitten ei kuitenkaan asetu? Kaipaa epätoivoisesti huomiota?
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
urpiainen
- Kitisijä
Joo. Alkaa olla aika silmiinpistävää.James Potkukelkka kirjoitti: 22.09.2026 11:45 Minkähän takia Soini aina ennen vaaleja kertoo pohtivansa ehdokkuutta ja sitten ei kuitenkaan asetu? Kaipaa epätoivoisesti huomiota?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Eikö tuo euroihin kertonut hakevansa eli varmasti juurikin ei halua unohtua kokonaan.urpiainen kirjoitti: 22.09.2026 11:46Joo. Alkaa olla aika silmiinpistävää.James Potkukelkka kirjoitti: 22.09.2026 11:45 Minkähän takia Soini aina ennen vaaleja kertoo pohtivansa ehdokkuutta ja sitten ei kuitenkaan asetu? Kaipaa epätoivoisesti huomiota?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Olisi kyllä kaunista kun Timo hyppäisi EU hillotolpalle eläkettä varmistamaan. Vähän räksyttäisi mutta muuten kovasti nyökyttelisi.
Olisi kyllä kaunista kun Timo hyppäisi EU hillotolpalle eläkettä varmistamaan. Vähän räksyttäisi mutta muuten kovasti nyökyttelisi.