Kohtuuttoman kallis Gamepass taas hankittuna, niin on kaikki ottelut katsottavissa joko suorana tai jälkilähetyksinä
Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
Week 1. Tästä se lähtee. 18 viikkoa runkosarjaa ja 4 post season ottelua, niin tiedetään kuka nostelee kannua tänä vuonna. Perjantaiaamuna suomen aikaa onkin heti tarjolla mielenkiintoinen vääntö kun 49ers ottaa mittaa Ramsistä Melbournen taivaan alla. Divisioonaottelu joka perinteisesti on tiukkaa vääntöä alusta loppuun. Tänä vuonna näitä kansainvälisiä pelejä tuntuu olevan taas enemmän kuin koskaan aikaisemmin.
Kohtuuttoman kallis Gamepass taas hankittuna, niin on kaikki ottelut katsottavissa joko suorana tai jälkilähetyksinä
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Tuli vastaan hesaria selatessa: https://www.hs.fi/urheilu/art-2000012295689.html
En seuraa lentopalloa, mutta sen verran tiedän, että Italian kaataminen on kova juttu. Nyt myös tiedän, että lajissa on EM kisat menossa ja Suomi neljän parhaan joukossa
En seuraa lentopalloa, mutta sen verran tiedän, että Italian kaataminen on kova juttu. Nyt myös tiedän, että lajissa on EM kisat menossa ja Suomi neljän parhaan joukossa
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
Bluntly
- Kitisijä
Olen siinä käsityksessä, että jos nuo skabat menee oikein hyvin niin olympiapaikka on mahdollinen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
aasi
- Kitisijä
Voittaja näyttäis pääsevän olympialaisiin. Isäntämaa, 5 maanosien mestareita, 3 parasta ensi vuoden MM-kisoista joihin Suomi on nyt saanut paikan, ja 3 parhaaksi rankattua. Suomi näyttäis olevan nyt 12. rankingeissa.Bluntly kirjoitti: 24.09.2026 9:09 Olen siinä käsityksessä, että jos nuo skabat menee oikein hyvin niin olympiapaikka on mahdollinen?
MM-kisoissa jos pääsee välieriin olis varmaan jo aika varma paikka, eiköhän yksi olisi saanut jo paikkansa maanosamestaruuden tai isäntämaastatuksen kautta. Ranking-paikka on sitten kimurantimpi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
^ Ranska voitolla TOP10:iin.
Suomi voittaa noin joka neljännen vastaavan ottelun.
Suomi voittaa noin joka neljännen vastaavan ottelun.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
urpiainen
- Kitisijä
Kauhean paljon pitää selvitellä asioita kun yhtäkkiä kävi ilmi, että lentopallokansaahan tässä on aina oltu.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
Bluntly
- Kitisijä
Kyllä minäkin mielelläni seuraan lentopalloa. Mutta vain naisten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Suomea voi hyvällä syyllä pitää lentopallokansana, vaikka laji jääkin harrastajamäärissä ja mediaseurannassa usein jääkiekon ja jalkapallon varjoon. Lentopallolla on Suomessa pitkät perinteet, vahva alueellinen kulttuuri ja maajoukkue Veljekset nauttii poikkeuksellisen laajaa kansansuosiota.Lajin asemaa ja "lentopallokansan" luonnetta määrittävät erityisesti seuraavat tekijät:1. Historiallinen menestys ja kansainvälinen huipputasoSuomen miesten lentopallomaajoukkue on jo vuosia kuulunut Euroopan ja maailman laajemman kärjen tuntumaan. Juuri nyt Suomen miesten lentopallomaajoukkue pelaa historiansa kovinta kautta:EM-kisojen sensaatio (2026): Suomi teki syyskuussa 2026 yhden palloiluhistoriansa suurimmista tempuista kaatamalla hallitsevan maailmanmestari Italian EM-puolivälierässä. Joukkue eteni mitalipeleihin neljän parhaan joukkoon.Kansojen liiga (VNL): Suomi lunasti vuonna 2026 paikkansa maailman ehdottomaan eliittisarjaan Kansojen liigaan, jossa pelaavat vain maailman parhaat maat.Korkea ranking: Suomi on noussut maailmanrankingissa sijoille 15–16, mikä on maan kaikkien aikojen paras sijoitus.2. Vahva maakuntien ja yhteisöjen kulttuuriLentopallon sydän Suomessa sykkii perinteisesti pääkaupunkiseudun ulkopuolella. Se on vahvasti maakuntien laji. Mestaruusliigan huippuseurat ja lajin vahvat juniorimyllyt tulevat usein pienemmiltä paikkakunnilta (kuten Sastamala, Loimaa, Kuopio ja Salo), joissa lentopallo on koko yhteisöä yhdistävä ykkösjuttu.3. Arvokisafanit – "Valkoinen seinä"Kun Suomen maajoukkue pelaa ulkomailla arvokisoissa, suomalaiset fanit täyttävät katsomot. Suomalaisyleisö on tullut kansainvälisesti tunnetuksi uskollisena ja äänekkäänä ryhmänä, jota kutsutaan katsomoiden "valkoiseksi seinäksi". Fanit matkustavat tuhansittain pelipaikkakunnille luomaan kotiottelun tunnelmaa.4. Harrastamisen tehokkuusVaikka poika- ja tyttöpelaajien harrastajamäärät Suomessa eivät ole valtavia verrattuna vaikkapa jalkapalloon, suomalainen pelaajapolku on äärimmäisen tehokas. Pienistä harrastajamääristä pystytään vuodesta toiseen jalostamaan kansainvälisen tason huippuyksilöitä, joita arvostetaan Euroopan huippuliigoissa erityisesti heidän erinomaisen fysiikkansa, teknisen osaamisensa ja työmoraalinsa ansiosta.urpiainen kirjoitti: 24.09.2026 12:10 Kauhean paljon pitää selvitellä asioita kun yhtäkkiä kävi ilmi, että lentopallokansaahan tässä on aina oltu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Mulla vielä curlingin säännötkin opettelematta!1urpiainen kirjoitti: 24.09.2026 12:10 Kauhean paljon pitää selvitellä asioita kun yhtäkkiä kävi ilmi, että lentopallokansaahan tässä on aina oltu.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Bhven
- Kitisijä
Lentopallo on Mauno Koivisto.
Dogs are dumb enough and also smart enough to live a perfect life.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Mä siis olen lentopalloalueelta kotoisin, joten koulussa pääsi pelaamaan aika paljon ja välttävästi lajin silloin hallitsinkin. Toki mulla ei ole koskaan ollut tosissaan pelaamiseen tarvittavaa pituutta.
Liikuntatunneilla pelaamisen suurin ongelma oli että mukaan pakotettiin niitä joita ei yhtään kiinnostanut. Häiritsee aika pahasti, kun 6 pelaajasta edes yksi seisoo paikallaan muiden tiellä. Ilman pärjäisi paremmin, koska kaikki syötöt tulee tietysti suoraan päin sitä estetolppaa.
Mä siis symppaan lentopalloa ja se on ihan mielenkiintoista katsottavaa, mutta ei kiinnosta ihan niin paljoa, että ehtisin seuraamaan. Tuurilla joitain maaottelupelejä tulee katsottua, jos ei mitään tekemistä, selaa telkkaria ja sattuu peli kohdalle. Ehkä kerran viiteen vuoteen tai jotain sellaista. Kuitenkin aina kiva kun maajoukkue pärjää.
Liikuntatunneilla pelaamisen suurin ongelma oli että mukaan pakotettiin niitä joita ei yhtään kiinnostanut. Häiritsee aika pahasti, kun 6 pelaajasta edes yksi seisoo paikallaan muiden tiellä. Ilman pärjäisi paremmin, koska kaikki syötöt tulee tietysti suoraan päin sitä estetolppaa.
Mä siis symppaan lentopalloa ja se on ihan mielenkiintoista katsottavaa, mutta ei kiinnosta ihan niin paljoa, että ehtisin seuraamaan. Tuurilla joitain maaottelupelejä tulee katsottua, jos ei mitään tekemistä, selaa telkkaria ja sattuu peli kohdalle. Ehkä kerran viiteen vuoteen tai jotain sellaista. Kuitenkin aina kiva kun maajoukkue pärjää.
-
Bhven
- Kitisijä
Podcastissa sanoivat, että 96 sadasta katsotuimmasta televisio-ohjelmasta (yhdysvalloissa) on nykyään urheilua (suoria lähetyksiä).
Dogs are dumb enough and also smart enough to live a perfect life.