Kalja haisee ja vituttaa... Oli kuitenkin tosi helppo siivota pois, kun oli jäistä kuuraa

pakkasta noin -17 astetta

Minusta, saanen korjata...ElanorRaven kirjoitti:Juu, munsta tuli pakastekalkkunaa tuolla.
Kesähelteellä hesan päädyssä kyselin, että saako pakkasessa työskentelystä enemmän liksaa. naur* Aika paljonhan ne joutuu 20asteen pakkasessa työskentelemään jäätelöiden yms. kanssa... Kuulemma vuorovedoin olivat siellä töissä...Mojo kirjoitti:Eipä nyt niin hirveasti, muuta ku et töissä on vähä pillumaista ihmisten ja tavaran kulkiessa nosto-ovesta sisään ja ulos harva se minuutti. Ensimmäseksi on kylmää ja minuutin päästä pitää jo ottaa takki ja pipo pois....
Entisessä duunipaikassa oli 5 jätkää vakituisesti pakkaspuolella -18C ympäri vuoden. Saivat 20% pakkaslisää normi kuukausipalkasta. Tosin eivät saaneet olla pakkasessa ku tunnin kerrallaan, jonka jälkeen 5 min huilia.slam kirjoitti:Kesähelteellä hesan päädyssä kyselin, että saako pakkasessa työskentelystä enemmän liksaa. naur* Aika paljonhan ne joutuu 20asteen pakkasessa työskentelemään jäätelöiden yms. kanssa... Kuulemma vuorovedoin olivat siellä töissä...
Anteeksi aapisankka.slam kirjoitti:Minusta, saanen korjata...ElanorRaven kirjoitti:Juu, munsta tuli pakastekalkkunaa tuolla.![]()
Olen niin unessa, että en ny oikein ITSEKKÄÄNElanorRaven kirjoitti:Anteeksi aapisankka.slam kirjoitti:Minusta, saanen korjata...ElanorRaven kirjoitti:Juu, munsta tuli pakastekalkkunaa tuolla.![]()
Saman verran, kun mie sain yölisää... hmm. Ei tarvitse tehdä yöllä töitä, kun hakeutuu pakkaseen...Mojo kirjoitti:Entisessä duunipaikassa oli 5 jätkää vakituisesti pakkaspuolella -18C ympäri vuoden. Saivat 20% pakkaslisää normi kuukausipalkasta. Tosin eivät saaneet olla pakkasessa ku tunnin kerrallaan, jonka jälkeen 5 min huilia.slam kirjoitti:Kesähelteellä hesan päädyssä kyselin, että saako pakkasessa työskentelystä enemmän liksaa. naur* Aika paljonhan ne joutuu 20asteen pakkasessa työskentelemään jäätelöiden yms. kanssa... Kuulemma vuorovedoin olivat siellä töissä...
Sama täällä. Tuo kova pakkanen vituttaa oikein urakallaDeliriumTremens kirjoitti:mulla on atooppinen iho ja siis tämä ilma on aivan täysin perseestä minun iholleni...
Atooppinen iho voi olla aika hot, ainakin näin aikanaan pienestä aknesta kärsineen naisen näkökulmasta. Öööö. Tarkoitan siis, että usein atooppiset ruskettuu hyvin ja sehän on.. ööö... kivaa. Ja atoopikon ja aknepotilaan lapsista voisi tulla vaikka terveihoisia. Kerran taisin korkata yhden atooppisen neitsyen, yhden sellaisen jo 22 vuoden ikään ehtineen komean miekkosen.Starflare kirjoitti:Sama täällä. Tuo kova pakkanen vituttaa oikein urakallaDeliriumTremens kirjoitti:mulla on atooppinen iho ja siis tämä ilma on aivan täysin perseestä minun iholleni....
Menee vähän hukkaan minulla kun en pahemmin välitä ruskettuaKeikaus kirjoitti:Atooppinen iho voi olla aika hot, ainakin näin aikanaan pienestä aknesta kärsineen naisen näkökulmasta. Öööö. Tarkoitan siis, että usein atooppiset ruskettuu hyvin ja sehän on.. ööö... kivaa. Ja atoopikon ja aknepotilaan lapsista voisi tulla vaikka terveihoisia. Kerran taisin korkata yhden atooppisen neitsyen, yhden sellaisen jo 22 vuoden ikään ehtineen komean miekkosen.Starflare kirjoitti:Sama täällä. Tuo kova pakkanen vituttaa oikein urakallaDeliriumTremens kirjoitti:mulla on atooppinen iho ja siis tämä ilma on aivan täysin perseestä minun iholleni....
Mulla on atoopikkoystäviä muutama ja yksi niistä sai vaivansa todella hyvin kuriin propolis-uutteella. Hän levitti sitä iholleen ja päälle kunnon perusvoide niin vot, iho oli kuin uusi aika pian. Itse tykkäsin myös propolis-voiteesta, jolla hoidin aikoinaan vähäisiä kutisevia kohtiani.
joo juuri luulin, että ihoni alkaa paranemaan, mutta sitte taas iski nää pakkaset, ja olen kuin petolinnun perse... ihanaa kun naama kuoriutuu ja selkä varsinkin... tekis mieli mennä hiekkapaperiin hieromaan itseäni... tai jos oisin rikas haluaisin joka päivä mennä rasvakylpyyn...Starflare kirjoitti:Sama täällä. Tuo kova pakkanen vituttaa oikein urakallaDeliriumTremens kirjoitti:mulla on atooppinen iho ja siis tämä ilma on aivan täysin perseestä minun iholleni....
En minäkään rusketu, kun olen niin vaalea. Suojaan ihoni auringolta muutenkin kovin tarkkaan, kun en halua rupsahtanutta ja kärsineen näköistä ihoa.Starflare kirjoitti: Menee vähän hukkaan minulla kun en pahemmin välitä ruskettua. Höm, mistähän tuota propolis härpäkettä saa, ja onko kallistakin tavaraa?