No kaljasta tietenkin, siideri hyh.slam kirjoitti:Pidätkö kaljasta enemmän, vai siideristä?
Ovatko vanhempasi naimisissa keskenään?
No kaljasta tietenkin, siideri hyh.slam kirjoitti:Pidätkö kaljasta enemmän, vai siideristä?
Eivät, eivätkä ole koskaan olleetkaan. Keskenään, nimittäin.irmelianneli kirjoitti:
Maitoa.Exsat kirjoitti:Eivät, eivätkä ole koskaan olleetkaan. Keskenään, nimittäin.irmelianneli kirjoitti:
Onko yleisin ruokajuomasi vesi, maito vai joku muu (mikä?) ?
Olet niin saamarin hyvä äijä... *humalaisen selkään taputuksia*KulisataN kirjoitti:En kauheasti.
Tykkäätkö minusta??
Pihtaan,en anna (vaikka taisit ajatella Kulia)slam kirjoitti:Olet niin saamarin hyvä äijä... *humalaisen selkään taputuksia*KulisataN kirjoitti:En kauheasti.
Tykkäätkö minusta??
Haluaisitko antautua nussimaan kanssanui, jos yritän ottaa?
Tarkoitaksä mun homiegirlejä?? On niitä joku kourallinen tai ainakin kännyssäni olevan nimilistan mukaan.Enthu kirjoitti: Kuinka monta mirriä sinulla on ?
"Pihtikinttu piristää päivää"HotPants kirjoitti: Kerro jokin vitsi?
Tällä hetkellä peppunahka on kuiva, laikukas ja kutiseva. Ei kovin nätti.slam kirjoitti:
kerro perseestäsi?
Imurointi (sitä paskaa tulee jo samana iltana)Exsat kirjoitti:Tällä hetkellä peppunahka on kuiva, laikukas ja kutiseva. Ei kovin nätti.slam kirjoitti:
kerro perseestäsi?
Mikä on mielestäsi inhottavin kotityö?
tiskaaminen on aika kitkerää.Exsat kirjoitti:
Mikä on mielestäsi inhottavin kotityö?
pitkä kalsongaEnthu kirjoitti: Kinkyin Asusteesi?
Epäilen että olen niin väsynyt, että aivojen aktiivinen käyttö sattuu. Niinpä suhtaudun huomista kohtaan erittäin epäluuloisesti.slam kirjoitti:asenteesi huomista kohtaan?
En ole, mutta vuohta olennojoojust kirjoitti: Epäilen että olen niin väsynyt, että aivojen aktiivinen käyttö sattuu. Niinpä suhtaudun huomista kohtaan erittäin epäluuloisesti.
Oletko halannut lammasta?
En ole, mutta en onnetonkaan, sanotaanko vaikka että tyytyväinen.Starflare kirjoitti:Oletko onnellinen?
Joskus viime vuoden loppupuolella krapulan kourissa.irmelianneli kirjoitti:Milloin oksensit viimeksi?
Olen.Lolita kirjoitti:
Oletko koskaan joutunut rikoksen uhriksi?
Nobodyninnithequeen kirjoitti:Olen.Lolita kirjoitti:
Oletko koskaan joutunut rikoksen uhriksi?
Kuka on läheisin ihmisesi?
Yläasteella.slam kirjoitti:
milloin viimeksi veistit puukolla esineen?
porkkanan vetäsin raakananinnithequeen kirjoitti:Yläasteella.slam kirjoitti:
Mitä söit viimeksi?
Koska se on naurettava pieni kylämäinen kaupunki Tampereen kyljessä,slam kirjoitti:porkkanan vetäsin raakananinnithequeen kirjoitti:Yläasteella.slam kirjoitti:
Mitä söit viimeksi?
Miksi tylsyys on tiivistynyt Ylöjärven ylle?
En ole koskaan tapellut tosissani verissäpäin. Kokemus kait se olisi sekin, mutta mielummin jätän väliin. Lyönytkin olen vain jos joku on käskenyt lyödä itseään. "lyö tuohon, niin lujaa, kun jaksat" XD. Kovis piti naamaa tiukkana... Ei oikein kiinnosta väkivaltaisuus, vaikka sanallisesti ärjähtelenkin ihmisille joskus.Enthu kirjoitti:
Oletko saanut koskaan katutappelussa turpaan?
Lasketaanko lähijunaa kaduksi? No, siinä saivat molemmat osansa (ja loppujen lopuksi oltiin hyviä jätkiä)Enthu kirjoitti:Koska se on naurettava pieni kylämäinen kaupunki Tampereen kyljessä,slam kirjoitti:porkkanan vetäsin raakananinnithequeen kirjoitti: Yläasteella.
Mitä söit viimeksi?
Miksi tylsyys on tiivistynyt Ylöjärven ylle?
vaikka siellä jotain naapurikaupungin näyttelijöitä asustaakin...
Oletko saanut koskaan katutappelussa turpaan?
kireä korsettiRunkkis kirjoitti:
Mitä haluisit, että päälläni olisi?
Mä en väistäis suaslam kirjoitti: kultaako kadut sinut, kun väistät minut?