Viime viikolla ajoin tahallani hieman lumisemmassa kohdassa ja nostin saamarin moisen lumipilven taakseni, että kukaan ei uskalla tulla kyttäämään ohituspaikkaa...

Veikkaan et senaHotPants kirjoitti:Mikä on keso?
( Mä tiiän vain kaikki coolit sanat.)
Hä? Mä oon nyt niin out näistä kuvioista. Mikä on sena?Yönmustaritari kirjoitti: Veikkaan et sena
Koittosormi.HotPants kirjoitti:Mikä on keso?
Noin vähästä?HotPants kirjoitti:Pervoa.slam kirjoitti: Koittosormi.
No sehän on se uusi (kiinteämpi) raejuusto!HotPants kirjoitti:Mikä on keso?
Sinut pitäisi nussia kuntoutuslaitos kuntoon.Lilo kirjoitti:No sehän on se uusi (kiinteämpi) raejuusto!HotPants kirjoitti:Mikä on keso?
Sinun suusi pitäisi pestä saippualla. (Ehkä sitten joku joskus ymmärtäisi mitä puhut.)slam kirjoitti:Sinut pitäisi nussia kuntoutuslaitos kuntoon.Lilo kirjoitti:No sehän on se uusi (kiinteämpi) raejuusto!HotPants kirjoitti:Mikä on keso?
Asiaa! Ilmankos mä en tietäny sitä, kun en ole syönyt raejuustoja pitkiin aikoihin. Syön vain cooleja juttuja.Lilo kirjoitti:No sehän on se uusi (kiinteämpi) raejuusto!HotPants kirjoitti:Mikä on keso?
Tykkäätkö peeniksestä haaroissa? Samalla tavoin tehdään sormella ja se nostetaan pystyyn. Se tarkoittaa haista vittuHotPants kirjoitti:Pervoa.slam kirjoitti: Koittosormi.
En tiedä kiinteämmästä, mutta aivan saatanan pahaa se on.Lilo kirjoitti:No sehän on se uusi (kiinteämpi) raejuusto!HotPants kirjoitti:Mikä on keso?
Sua pitäisi niin kunnolla rankaista peniksellä, että kokisit rauhoittumisen tilan...Lilo kirjoitti:
Sinun suusi pitäisi pestä saippualla. (Ehkä sitten joku joskus ymmärtäisi mitä puhut.)
Auttaiskohan sama suhunkin?slam kirjoitti:Sua pitäisi niin kunnolla rankaista peniksellä, että kokisit rauhoittumisen tilan...Lilo kirjoitti:
Sinun suusi pitäisi pestä saippualla. (Ehkä sitten joku joskus ymmärtäisi mitä puhut.)
Vaaleanpunaista hubbabubbaa ja kirkkaanpunaisia mansikkatikkareita?HotPants kirjoitti:Syön vain cooleja juttuja.
Sullon liian likaset jutut, en diggaa nyt. Funaa jotain muuta ja chillaa. Mee vaahtokylpyyn vaikka, se relaa.slam kirjoitti: Tykkäätkö peeniksestä haaroissa? Samalla tavoin tehdään sormella ja se nostetaan pystyyn. Se tarkoittaa haista vittu
Nii-in, kun se ei ole cooleja safkoja! Kaikki tietää!Starflare kirjoitti: En tiedä kiinteämmästä, mutta aivan saatanan pahaa se on.
Sä oot vaklannu mua! Teen rikosilmoituksen.sinkkumatti kirjoitti:Vaaleanpunaista hubbabubbaa ja kirkkaanpunaisia mansikkatikkareita?HotPants kirjoitti:Syön vain cooleja juttuja.
Minä olen naisen opettaja ja rankaisija. Naaras sidotaan kiinni, vaikka puuhun, jos ei muuten rauhoituLilo kirjoitti:
Auttaiskohan sama suhunkin?
Vetäse väskynä esille, että päästään hoitaan asiallisuudet pois alta, että ei ala liikaa vituttaan... naur*HotPants kirjoitti: Sullon liian likaset jutut, en diggaa nyt. Funaa jotain muuta ja chillaa. Mee vaahtokylpyyn vaikka, se relaa.
Sinä!?!?!? Opettaja ja rankaisija!?!?!?!?slam kirjoitti:Minä olen naisen opettaja ja rankaisija. Naaras sidotaan kiinni, vaikka puuhun, jos ei muuten rauhoituLilo kirjoitti:
totta, vitus!Starflare kirjoitti:Sinä!?!?!? Opettaja ja rankaisija!?!?!?!?slam kirjoitti:Minä olen naisen opettaja ja rankaisija. Naaras sidotaan kiinni, vaikka puuhun, jos ei muuten rauhoituLilo kirjoitti:
Sähän oot hennoks heittäytynyt?slam kirjoitti:totta, vitus!Starflare kirjoitti:Sinä!?!?!? Opettaja ja rankaisija!?!?!?!?slam kirjoitti:
Minä olen naisen opettaja ja rankaisija. Naaras sidotaan kiinni, vaikka puuhun, jos ei muuten rauhoitu
Morjeees poikaaa! fak jouyyy!!1 Olipas hyvää leijonaviinaa. Mitäs hempeilet?Niba kirjoitti:
Sähän oot hennoks heittäytynyt?