Kohta petrifuckbuddy varmaan tulee ja julistaa et tää ketju on vähintään saatanasta ja syntiä.

En nyt niin lähelle, että varpaankynsiä leikkaisislam kirjoitti: Netissä olen törmännyt ihan mukaviin pölisijöihin, mutta eipä siitä luontopuolen onnistumisista tiedä sanoa ennen kuin koittaa XD.
Oletko päässyt lähelle ihastustasi? Ajattelin vain, että kurniiko vatsasi ja kalut korskeutuu... XD
Kerran olin toisilla treffeillä ja nainen leikkasi minulta varpaan kynnetkin. Ja peräkalusto oli niinko kireenä siinä käden ulottuvilla, pyllistettynä, mutta olin niin vitun tyhmä, että en käynyt "kiinni" ei vaan saamari tohtinut...ei tiennyt , mitä se olisi ajatellut asiasta, joten jätin tekemättä mieltymykset :XD
Tosi reilua!eps kirjoitti: Minä: Valehtelitko exsatille?
Oraakkeli: Juu
Minä: Huijasitko ElanorRavenia?
Oraakkeli: En
e.
Mylwin kirjoitti:Saako Gattaca oikeasti keneltäkään koskaan?
--------------------------------------------------------------------------------
Oraakkeli vastasi:
(Tulevalta) puolisoltasi.
Aika osuvaa vaikkei pitäisikään paikkaansa.hanneriina kirjoitti:Olen lukemassa ystävältäni saamaani kirjaa narsistisesta persoonallisuushäiriöstä ja tästä inspiroituneena kysyin oraakkelilta:
Olenko ilmiselvä narsisti?
Oraakkeli vastasi:
Kyllä olet ja ole ylpeä siitä
Hmm...
tämä oli melko loistelias... "totuus"Lilo kirjoitti:Lopettaako Gattaca koskaan ruikutustaan?
Oraakkeli vastasi:
Vastaukseni on ei, vaikka muutos on ollut kauan vireillä.
Ajallasi 151,28 s. (virheita 0) sijoituit listalle sijalle 26922, mutta vain 200 parasta otetaan mukaan.ElanorRaven kirjoitti:Tosi reilua!eps kirjoitti: Minä: Valehtelitko exsatille?
e.
Katsokaahan samasta paikasta väripeli, hankalaa!
slam kirjoitti:Ajallasi 151,28 s. (virheita 0) sijoituit listalle sijalle 26922, mutta vain 200 parasta otetaan mukaan.ElanorRaven kirjoitti:Tosi reilua!eps kirjoitti: Minä: Valehtelitko exsatille?
e.
Katsokaahan samasta paikasta väripeli, hankalaa!
jaa siinä oli joku aikatesti