melko usein olen aivan unessa.Enthu kirjoitti:
Oletko usein väsynyt?
oletko orava?

melko usein olen aivan unessa.Enthu kirjoitti:
Oletko usein väsynyt?
En ole oravaslam kirjoitti:melko usein olen aivan unessa.Enthu kirjoitti:
Oletko usein väsynyt?
oletko orava?
Musta tulee mummo....Enthu kirjoitti:Mitä tapahtuu vuonna 2056?
Me leikittiin aina hevosiamustaenkeli kirjoitti:
Mitä tykkäsit leikkiä lapsena?
Se, ettei oo saanu seksiä sitten niin aikakausiin, tekis mieli. Suorastaan panettais, mutta apua ei ole lähiaikoihin tievossa.ninnithequeen kirjoitti: Mikä ottaa päähän juuri nyt?
Viime vuonna kaveri lähetti jonkun kuvan ja muistaakseni myös vastasin viestiin...mustaenkeli kirjoitti: Kenelle lähetit viimeksi sähköpostia?
On, tottakai.slam kirjoitti: Onko perjantai mukava päivä?
Tänään.ninnithequeen kirjoitti:Milloin itkit viimeksi?
Viime viikolla.ninnithequeen kirjoitti:Milloin itkit viimeksi?
Lohi on arvostettu kala Suomessa ja lohikäärme hurjuudessaan arvostettu peto. Käärme on vihollinen ja tappava sellainen. Niinpä komea, arvostettu olento, jolla on suomuja ja pitkä kaula, on lohikäärme.ElanorRaven kirjoitti: Miksi lohikäärme on lohikäärme, vaikka sillä ei ole lohen eikä käärmeen kanssa mitään tekemistä?
You give love a bad name.RolloTomasi kirjoitti:Mitä lauloit tai hyräilit viimeksi?
Se ihanuus on vielä kokematta (eli pärjään tällä kyssärillä ei-koskaan -kilpailussa)ninnithequeen kirjoitti:You give love a bad name.RolloTomasi kirjoitti:Mitä lauloit tai hyräilit viimeksi?
Milloin viimeksi lauloit karaåkea?
Kyllä.eps kirjoitti:
Parempi pyy pivossa vai auttaa miestä mäessä?
Ehkä.Bliss kirjoitti: Onko kauas pitkä matka?
Jut one and the ones who don't understand that make their lives very difficult.Elukka kirjoitti:Ehkä.Bliss kirjoitti: Onko kauas pitkä matka?
How many roads must a man walk down?
Koska niillä on huono kuntoFeiz kirjoitti:Jut one and the ones who don't understand that make their lives very difficult.Elukka kirjoitti:Ehkä.Bliss kirjoitti: Onko kauas pitkä matka?
How many roads must a man walk down?
Miksi läskit on laiskoja?
ylä-asteellaEnthu kirjoitti:
[/b] Koska viimeksi teit Käsitöitä? [/b]
Keskiviikkonaslam kirjoitti:ylä-asteellaEnthu kirjoitti:
[/b] Koska viimeksi teit Käsitöitä? [/b]
koska viimeksi imuroit?
Ei toistaiseksi vielä kertaakaan.Enthu kirjoitti:Kuinka usein liskot kummittelee unissasi?
Noup (ehkä sen opettelu tulee ajankohtaiseksi myöhemmin)Bliss kirjoitti:Ei toistaiseksi vielä kertaakaan.Enthu kirjoitti:Kuinka usein liskot kummittelee unissasi?
Osaatko tapetoida?
Pienenä pelkäsin, ja pelkäsin myös sitä että tämä pelko ei varttuessani häviäisi. Näin 0-7 vuotiaana. Sittemmin tuo pelko – kuten lähes kaikki muutkin vastaavanlaiset – katosi ja opin nauttimaan pimeydestä.Enthu kirjoitti: Pelkäätkö pimeää?
Näköaistista,musiikinhan voi kuulla ilman sitäkinNighthawk kirjoitti:Pienenä pelkäsin, ja pelkäsin myös sitä että tämä pelko ei varttuessani häviäisi. Näin 0-7 vuotiaana. Sittemmin tuo pelko – kuten lähes kaikki muutkin vastaavanlaiset – katosi ja opin nauttimaan pimeydestä.Enthu kirjoitti: Pelkäätkö pimeää?
Luopuisitko pakkotilanteessa mieluummin näkö- vai kuuloaistista?
Mä haluaisin olla kokeeksi mies yhden päivän ajan. Muuten pysyn kyllä tyttönä ihan mielelläni.Enthu kirjoitti: Haluaisitko olla mieluummin tyttö kuin poika tai poika kuin tyttö?
en ainakaan vielä ole ostanut... korin rippeitä juon.Exsat kirjoitti:
Ostitko perjantaipullon?
On niin vitusti väkeä Sappeella silloin, olen pyrkinyt välttämään rinnettä viikonloppuisin... Mutta kisoja katsomaan huomenna Mustavuorelle, osallistuakin saisi 2eurolla, mutta antaapi olla...KulisataN kirjoitti:Suomalaisista KARHU ja tuontioluista Velkopopovitsh (vai miten se kirjoitetaan?)
Lasketko mäkeä vkoloppuna?