VADELMAA!! (nyt tekee mieli lettuja, pitäisköhän paistaa...)KulisataN kirjoitti:Olen.
Mitä hilloa lettujen päälle?
Mille asialle nauroit viimeksi?
VADELMAA!! (nyt tekee mieli lettuja, pitäisköhän paistaa...)KulisataN kirjoitti:Olen.
Mitä hilloa lettujen päälle?
Ei ole ollut mahdollisuutta sellaiseen...Enthu kirjoitti:
Oletko koskaan pettänyt rakastasi?
Olen joskus nauranutkin, mutta harvemmin. Vähän hymähdin, kun Amerikkalaiset starat riehui sen faabiopaperinuken kanssaninnithequeen kirjoitti:
Mille asialle nauroit viimeksi?
En, elämätön nyt ainakaan. Kusipäästä en sitten tiedä...slam kirjoitti:
Oletko elämätön kusipää?
Jos tarpeeks maksat.KulisataN kirjoitti:on tylsää on
Miten on?
En mie tiedä, miten jokin on. Se vaan on.KulisataN kirjoitti:
Miten on?
Jaksa liikkua koneelta mihinkäänKulisataN kirjoitti:on tylsää on
Miten on?
En,henkisesti 5 vee vaikka ikää 25slam kirjoitti:En mie tiedä, miten jokin on. Se vaan on.KulisataN kirjoitti:
Miten on?
Oletko kypsä ihminen?
Pertti oli kerran kotona ja hänellä oli kaljapullo. Miettikää siis hänellä oli todella pahaenteinen syntinen kaljapullo kourassaan, mutta hän ei koskaan edes juonut sitä. Arvatkaa miksi?ninnithequeen kirjoitti:
Typerin kuulemasi vitsi?
Just nyt seesteistä pian mukavampaa kun pääsee töihin,slam kirjoitti:Pertti oli kerran kotona ja hänellä oli kaljapullo. Miettikää siis hänellä oli todella pahaenteinen syntinen kaljapullo kourassaan, mutta hän ei koskaan edes juonut sitä. Arvatkaa miksi?ninnithequeen kirjoitti:
Typerin kuulemasi vitsi?
vastaus: päiväys oli mennyt vanhaksi.
Onko elämäsi iloista, seesteistä ja mukavaa?
Välillä kyllä juu.slam kirjoitti:
Onko elämäsi iloista, seesteistä ja mukavaa?
En, vaan sekaisin kuin käkikello.Enthu kirjoitti:Oletko Sekaisin Kuin Seinäkello?
Olen, perkele, kun myöhästyn koko ajan tästä ketjustaEnthu kirjoitti:
Oletko negatiivinen?
Ihme kielikuva? Se kyllä rullaa ihan hyvin ajallaan, kunnes veto loppuu...Enthu kirjoitti:
Oletko Sekaisin Kuin Seinäkello?
Nähtyäni kyselyn hyrähdin muutaman epävireisen sävelen sävellyksestä "oi maamme synnyin maasta"nojoojust kirjoitti:En, vaan sekaisin kuin käkikello.Enthu kirjoitti:Oletko Sekaisin Kuin Seinäkello?
Mitä hyräilit viimeksi?
Wuff Wuff Wuffslam kirjoitti:Ihme kielikuva? Se kyllä rullaa ihan hyvin ajallaan, kunnes veto loppuu...Enthu kirjoitti:
Oletko Sekaisin Kuin Seinäkello?
Oletko nussiva ihminen vai gattanismin koira?
No en perkulesEnthu kirjoitti:
Näitkö Conan'O'Brienia edes vilaukselta?
olen joskus mäkissä asetellut ne ketsuppi astiat paikoilleen XD... noh, olen myö puuron viimeksi keittänyt...mut onhan siitä aikaaninnithequeen kirjoitti:
Niin mitä ruokaa valmistit viimeksi?
Sekä että.slam kirjoitti:
Oletko eläväinen kityilijä vai vittupäinen?
Lösähtää sohvalle hyvän kirjan kanssa, jotain hyvää naposteltavaa mukana. Sytyttää muutaman kynttilän.ninnithequeen kirjoitti:Mitä haluaisit tehdä juuri nyt?
Repesin kun joku vanhempi täti tumpsahti turvalleen kadullaBliss kirjoitti: Milloin olet viimeksi nauranut sopimattomassa paikassa/tilanteessa?
Maksaa pois kaikki maksamattomat laskut ja huomata, että tilillä on yli 2000,- euroa sen jälkeenkin.ninnithequeen kirjoitti:Mitä haluaisit tehdä juuri nyt?
En osaa hävetä, valitettavasti.ninnithequeen kirjoitti:Koska olet viimeksi hävennyt ja mitä?
Lastani.nojoojust kirjoitti:
Mitä aihetta sinua eniten miellyttänyt valokuva on esittänyt?