Joka päivä, sehän on selvä. Ei nyt ihan.. mutta menköön.ninnithequeen kirjoitti: Kuinka usein kuulet lauseen: "Minä rakastan sinua"?
Mitä kieltä haluaisit oppia puhumaan ja miksi?
Joka päivä, sehän on selvä. Ei nyt ihan.. mutta menköön.ninnithequeen kirjoitti: Kuinka usein kuulet lauseen: "Minä rakastan sinua"?
En taida olla kuullut. Mutta en taida halutakkaan kuulla... niih! äijä katsos olen...ninnithequeen kirjoitti:Lastani.nojoojust kirjoitti:
Mitä aihetta sinua eniten miellyttänyt valokuva on esittänyt?
Kuinka usein kuulet lauseen: "Minä rakastan sinua"?
englantii, ku kaikki muukki ossoo...HellBell kirjoitti: Mitä kieltä haluaisit oppia puhumaan ja miksi?
Italiaa,jaa että miksi... eiköhän tuon kohtuuajassa oppisi...EspanjakinHellBell kirjoitti:Joka päivä, sehän on selvä. Ei nyt ihan.. mutta menköön.ninnithequeen kirjoitti: Kuinka usein kuulet lauseen: "Minä rakastan sinua"?
Mitä kieltä haluaisit oppia puhumaan ja miksi?
En morjenstele varsinkaan tuntemattomilleslam kirjoitti:En taida olla kuullut. Mutta en taida halutakkaan kuulla... niih! äijä katsos olen...ninnithequeen kirjoitti:Lastani.nojoojust kirjoitti:
Mitä aihetta sinua eniten miellyttänyt valokuva on esittänyt?
Kuinka usein kuulet lauseen: "Minä rakastan sinua"?
Morjesteletko ihmisille?
viimeksi perjantaina, eilenkin join hieman...Enthu kirjoitti:
Koska vedit viimeksi lärvit?
arviolta joka toinen viikko on ollut tavoitteenaKorppi kirjoitti:Kävin parikin kertaa..
Kuinka usein vaihdat lakanasi?
Perjantaina. Koska viimeksi pesit ikkunat?Enthu kirjoitti:Koska viimeksi moppasit lattiat?
Orkidea.pix kirjoitti:
sori tätä on jo saatettua kysyä mut mulle tää on tärkee kysymys:
mikä on lempikukkasi?
Tässä kämpässä en kertaakaan vielä, eivätkä edelliset asukkaatkaan kuulemma pesseet, asuivat tässä vuoden verran. Itse muutin viime marraskuussa. Edellisessä kämpässä pesin kerran ikkunat muuttaessani sinne huhtikuussa 2004. Nyt näyttää nuo ruudut siltä, että kaipaisivat kovasti pesua...Aito_Johanna kirjoitti:Perjantaina. Koska viimeksi pesit ikkunat?Enthu kirjoitti:Koska viimeksi moppasit lattiat?
Tänään.ElanorRaven kirjoitti: Koska olet viimeeksi sanonut "Minä rakastan sinua"?
nyt vesi mut (kysäriin vastaan cokis)KulisataN kirjoitti:tänään
Cokis vai pepsi?
Viina vichyllä.slam kirjoitti:40% viina vai kalja?
Vain jos aasi kuolee.Suvinen kirjoitti:Kuoleeko Kity pois?
Käykää katsomassa Narnia... me likesmustaenkeli kirjoitti:Vain jos aasi kuolee.Suvinen kirjoitti:Kuoleeko Kity pois?
Suosittele jotain kirjaa tai elokuvaa!
Rannalla, vähissä vaatteissa siiderikorin kera...Enthu kirjoitti: Viihdytkö kesällä rannalla vai terassilla?
Tossahan oli kaksi kysymystä.mustaenkeli kirjoitti:Rannalla, vähissä vaatteissa siiderikorin kera...Enthu kirjoitti: Viihdytkö kesällä rannalla vai terassilla?![]()
Oletko pyytänyt koskaan keneltäkään kuuluisuudelta nimmaria? Saitko?
Viisi vuotta sitten.Runkkis kirjoitti:Milloin viimeksi rakastuit?
Joskus useampi vuosi takaperin Jorma Hynniseltä nimmarin muistaaksenimustaenkeli kirjoitti:Rannalla, vähissä vaatteissa siiderikorin kera...Enthu kirjoitti: Viihdytkö kesällä rannalla vai terassilla?![]()
Eilen.Enthu kirjoitti:Joskus useampi vuosi takaperin Jorma Hynniseltä nimmarin muistaaksenimustaenkeli kirjoitti:Rannalla, vähissä vaatteissa siiderikorin kera...Enthu kirjoitti: Viihdytkö kesällä rannalla vai terassilla?![]()
jonkin cd-levyn kanteen,olenpa 18 v ollut Savonlinnassa ko herran kanssa yhteisvalokuvassakin,mihin on ympätty tuo cd:n kansikuva nimmareineen![]()
Milloin sinulla oli viimeksi krapula?
Kasvattaa vaihteeksi pehkoaRunkkis kirjoitti:Eilen.Enthu kirjoitti:Joskus useampi vuosi takaperin Jorma Hynniseltä nimmarin muistaaksenimustaenkeli kirjoitti:
Rannalla, vähissä vaatteissa siiderikorin kera...![]()
jonkin cd-levyn kanteen,olenpa 18 v ollut Savonlinnassa ko herran kanssa yhteisvalokuvassakin,mihin on ympätty tuo cd:n kansikuva nimmareineen![]()
Milloin sinulla oli viimeksi krapula?
Pitäisikö minun kasvaattaa jälleen kerran hieman pidempi tukka vai ajaa taas kaikki pois?