No en todellakaan!Dumari kirjoitti: Ostaisitko auton pankkisiirrolla?
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... start=1000
Mistä te oikein keksitte näitä kysymyksiä?

(Mulla lyö aina tyhjää kun pitäis keksiä uus kyssäri.)

No en todellakaan!Dumari kirjoitti: Ostaisitko auton pankkisiirrolla?
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... start=1000
Pari viikkoa sitten grillasin.Korppi kirjoitti:koska söit viimeksi maksaa (missä tahansa muodossa) ?
Kadota jälkiä jättämättä.nojoojust kirjoitti: Mikä on suurin pelkosi?
hanneriina kirjoitti:Minkäväristä on kipu?
Äiti, mutta isi vähän auttoi...Elppis kirjoitti: Minkälainen ihminen sinut synnytti?
Riippuu tilanteesta.hanneriina kirjoitti: Valitsetko mieluummin kauniin valheen vai ruman totuuden?
Entiselle työkaverille udellakseni josko Suomi-Tsekki kisastudio on vielä tekeillä... ei ollutninnithequeen kirjoitti:Kenelle soitit viimeksi ja mistä syystä?
taisi olla tuossa lauantaina jollekkin ihan hölmölleMojo kirjoitti:Entiselle työkaverille udellakseni josko Suomi-Tsekki kisastudio on vielä tekeillä... ei ollutninnithequeen kirjoitti:Kenelle soitit viimeksi ja mistä syystä?
Koska viimeksi nauroit niin notta vattalihakset kramppaili?
Työtuoli on lila, musta runko ja käsinojat.DeliriumTremens kirjoitti: minkävärisellä tuolilla istut?
ei ole... mutta isillä on ja paljon! tahtoo isille katsomaan leffoja, ja musiikkia ja dokkareita ja EASTENDERSIÄ! Isi on paras...Elppis kirjoitti:Työtuoli on lila, musta runko ja käsinojat.DeliriumTremens kirjoitti: minkävärisellä tuolilla istut?
Onko sinulla Digikanavia?
On, ja jotain maksullisia elokuvakanavia vielä lisäksi.Elppis kirjoitti:
Onko sinulla Digikanavia?
Sambiassa tais yksittäinen tauoton juoksumatka (futistreeni) olla 8km. Mä olen vähän vässykkä.Exsat kirjoitti: Pisin matka jonka olet juossut?
Liian kuumaan ja kylmään tuskastuu helposti. Sanotaan että sellainen 17 asteinen (kesäilta / -yö) olisi optimaalinen. Lämmin tuuli kaupanpäälle, kiitos.Elppis kirjoitti:
Mikä ulkoilman lämpötila on ideaalinen?
Ilta, ehdottomasti.Nighthawk kirjoitti:
Aamu vai ilta?
Kovana, oraalisesti nautittuna! No uuh!LillyMunster kirjoitti:Missä muodossa haluat munasi?
perse! punertavana eli avokämmenillä paukutettuna.. (woman aas) XDNighthawk kirjoitti:
Punertava vai sinertävä?
Haluaisin nähdä elokuvat Arabian Lawrence ja 2001 70 millisellä.slam kirjoitti: Voi, elämisen taika, huvittaisi laske perfectoa pipeä edes joskus, mitäs itse kaipaisit?
Hullua seuraava hullu, ainakin mikäli tiedostaa seuraavansa hullua.RolloTomasi kirjoitti: Kumpi on hullumpi: hullu vai hullua seuraava hullu?
Olla onnellinen, ja tehdä myös muut onnelliseksi.Elukka kirjoitti:Hullua seuraava hullu, ainakin mikäli tiedostaa seuraavansa hullua.RolloTomasi kirjoitti: Kumpi on hullumpi: hullu vai hullua seuraava hullu?
Mikä on elämän tarkoitus?
Voitelin leivän itselleni.ninnithequeen kirjoitti:.
Mitä ruokaa teit viimeksi ja kenelle?
Joka päivä. Hyvin, hyvin harvoin mitään eineksiä.RolloTomasi kirjoitti:Voitelin leivän itselleni.ninnithequeen kirjoitti:.
Mitä ruokaa teit viimeksi ja kenelle?
Kuinka usein teet ruokaa itse?
Yhtä kivaa poikaa.ninnithequeen kirjoitti:Ketä suutelit viimeksi?
Sä oot palveluammatis? Sun pitää palvella, olen pahoillani..hanneriina kirjoitti:Yhtä kivaa poikaa.ninnithequeen kirjoitti:Ketä suutelit viimeksi?
Miksi asiakkaat tunkevat kauppaan ja vaativat palvelua aina juuri silloin kun olen kirjoittamassa jotain nasevaa Kityyn?